Mamut hakkasivat kahden lapsen äidin Iisalmessa la-su-yönä.

• Viestiketjun aloittaja raivoissaan
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26063926]miten niin syyllistämään? Sanoin, että he valitsevat itse olla siellä, jossa tietävät mahdollisesti ottavansa pataan. Ei pahoinpitely ole heidän syytään, mutta se, että jäävät siihen, on heidän valintansa. Silloin he ottavat tietoisen riskin.[/QUOTE]

Eli jokainen kotona turpaansa saava ja raiskattu nainen ottaa omaa syytään tietoisen riskin? :O
Eikö ihan samaa voi silloin sanoa kadulla hakattavalle?
Voi helvetti että sinulla on mielenkiintoinen ajatuksenjuoksu!

"MillaMaria"
Eli jokainen kotona turpaansa saava ja raiskattu nainen ottaa omaa syytään tietoisen riskin? :O
No jos puoliso on väkivaltainen ja siitä huolimatta jää suhteeseen niin kyllä se silloin aika tietoinen riski on.
Itelleni riitti muutama nyrkin heiluttelu nenän eessä, tajusin, että on parempi lähtee, kun ukolla on tuommoisia taipumuksia.

"vieras"
Vähän sama kuin se, että jos lähtee vieraan miehen luokse ja tulee raiskatuksi on ottanut suuremman riskin tulla raiskatuksi kuin se, joka vain kävelee kadulla ja tulee yllätyshyökkäys ja puskaraiskaus.

Ei se tee hakkaamisesta tai raiskaamisesta yhtään sen hyväksytympää. Eka kerta pataan kotona tulee varmaan osittain yllätyksenä, mutta sen jälkeen nainen kartoittaa itse riskin tulla uudestaan hakatuksi ja joo, jäämällä kotiin hän ottaa suuremman riskin kuin lähtemällä.

[QUOTE="vieras";26064016]Vähän sama kuin se, että jos lähtee vieraan miehen luokse ja tulee raiskatuksi on ottanut suuremman riskin tulla raiskatuksi kuin se, joka vain kävelee kadulla ja tulee yllätyshyökkäys ja puskaraiskaus.

Ei se tee hakkaamisesta tai raiskaamisesta yhtään sen hyväksytympää. Eka kerta pataan kotona tulee varmaan osittain yllätyksenä, mutta sen jälkeen nainen kartoittaa itse riskin tulla uudestaan hakatuksi ja joo, jäämällä
kotiin hän ottaa suuremman riskin kuin lähtemällä.[/QUOTE]

Tavallaan totta tuokin. Jos alkaa keskellä yötä grillijonossa vittuilemaan tai jonkun liivijengin kerhon ulkopuolella potkimaan pyriä niin kyllä siinä isomman riskin turpiin saamisesta ottaa. Kun näin ilmeisestikin on, ei pitäisi alkaa provosoimaan vaikka itse provosoituisikin.

whitepower
nyt kannattaa niitten mutiaisten kahtoo missä liikkuuvat!no se pitää käydä opettamassa niitä ihan kunnolla ku eivät muuten usko.aika raukkamaista mennä naisen kimppuun porukalla!!!

"vieras"
Kannattaskohan tämä keskustelu jättää jo vaikka tähän? Mitä sillä kukaan voittaa vaikka siitä purnitettaskin täällä, tai kaduilla? Tapahtunut mitä tapahtunut, me emme voi varmasti tehdä asialle mitään kenenkään oloa parantaaksemme. Kamalan surullinen juttu, niinkun kaikki muutkin väkivaltajutut mitä milloinkin uutisissa uutisoidaan. Minun mielestä turha mustamaalaaminen ja yleistäminen on typerää. Ei kaikki ole samanlaisia. Eikä se kostaminen niinkun joku jossain vaiheessa kirjoitti, auta tätäkään asiaa yhtään ainakaan parempaan suuntaan. Siinä sitten joutuu itsekin maksumieheksi, eikä se muutenkaan ole kovin fiksua. Eiköhän nämä virkaansa hoitavat hoida asian aikanaan.

SinermaTaas
Iisalmen poliisi aikoo rikoskomisario Veli Pallosen mukaan tehdä keskusteluketjun muutamista yksittäisistä kirjoituksista rikosilmoituksen.

ja

Pahoinpitelytapausta tutkiva poliisi on ollut pari päivää vapaalla ja ainakin alkutietojen perusteella juttu kuulostaa hyvin sekavalta.

Hyvä että on tutkinnat tärkeysjärjestyksessä.

Iisalmen poliisi aikoo rikoskomisario Veli Pallosen mukaan tehdä keskusteluketjun muutamista yksittäisistä kirjoituksista rikosilmoituksen.

ja

Pahoinpitelytapausta tutkiva poliisi on ollut pari päivää vapaalla ja ainakin alkutietojen perusteella juttu kuulostaa hyvin sekavalta.

Hyvä että on tutkinnat tärkeysjärjestyksessä.
Missä tuossa uutisessa kerrotaan tutkimusten tärkeysjärjestyksestä?

Lukemalla Iisalmen Sanomien uutisen. Eikö sinunkin mielestä poliisin pidä ensin tutkia maahanmuuttajiin kohdistuneet rikokset ja vasta sitten suomalaisiin?
Tuo on aivan sinun itse keksimä juttu, että poliisi olisi laittanut jonkun nettikirjoittelun tärkemmäksi tutkittavaksi. Täällä on niin monesti kaihoiltu medialukutaidon perään ja sinulta se ilmeisestikin puuttuu.

Dessu
Pedofiilit, raiskaajat, tälläiset kaikenmaailman pahoinpitelijät saavat sykkeen nousemaan. noh enpä ole hellällä kädellä koskaanm kohdellut näitä kun ei tuo suomen lakikaan oikein rankaise tekijöitä, joten nimet vain julki niin kaverit lähtee mielellään takaisin sinne mistä tulivatkin. ja ei en ole rasisti vaan vihaan vain tälläisiä ihmisiä.PISTE.

....
" Luulen että siksi eti uutisoida koska iisalmi on niin pieni kaupunki että heti tunnistettaisiin ketkä on kyseessä ja se lisäisi sitä riskiä että savolaiset ottaa käyttöön oman käden oikeuden..
Siellä tuskin muita maahanmuuttajia on kuin pitserian työntekijät. "

siis koko iisalmihan tietää jo ketkä on kyseessä että suotta sitä enää piilotellaan median puolesta...

Kari Oksanen
Ei niitä kemaleita kaikkien tarvitse käydä kurittamassa, mutta tietäisi edes varoa niitä tiettyjä pedofiileja ja naistenhakkaajia. ja ehdottomasti ainakin lehtiin kirjoittaa vaikka tekijä olisii somali, kemali tai vaikka suomalainen

Yhteistyössä