Homovastaisuuden taustalla oma homoseksuaalisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Kysyn";26062232]Ahaa.. No mitä sitten tarkoitit tällä lauseella: "Ei minulla mihinkään arkaan paikkaan osunut. Mutta en ymmärrä sitä, että jos vastustaa jotain, niin olisi itse sellainen. Jos vastustan kerjäläisiä, niin olenko sitä kerjäläinen?"

Vastustaa "jotakin", siis mitä, tarkennatko?[/QUOTE]

Se oli vain esimerkki tähän järjettömään ketjuun. Ei saa olla pitämättä mistään, tai muuten leimataan, että on juuri sellainen, joka oikeasti pitääkin jostain.

Turhaa väitellä näistä asioista, ikinä ei tulla pääsemään yhteisymmärrykseen.

Naurettavaa, että ihmisten pitäisi hyväksyä homoseksuaalisuus, tai muuten on homofoobikko ja nyt kun homofoobikoksi leimaaminenkaan ei riitä, niin kerrotaan "tutkimuksesta" jonka mukaan homoudenvastustajat on homoja!!!

Itse en ole homofoobikko (minulla on useampi homoseksuaali tuttavapiirissä), mutta en todellakaan hyväksy homoutta. Mielestäni homous on seksuaalinen vääristymä ja suoraan verrannollinen pedofiliaan. (Joissain lapsen hyväksikäyttötapauksissana lapsi/nuori on ollut suostuvainen, eli homoutta ei voi erottaa pedofiliasta sen perusteella, ettei molemmat osapuolet olisi olleet halukkaita!)

Kai tuttavasi tietävät, että rinnastat heidät pedofiileihin? Vaikka et olekaan homofoobikko. Tietenkään. Pois se sinusta.

Varmaan tuokin, mutta saattaa olla ettei tunne henk.koht ketään homoa/lesboa tai ei tiedä joidenkin sitä edes olevan. Itselläni on lapsesta saakka ollut tuttavapiirissa ja myöhemmin myös lähisuvussa ei heteroita ja mulle ne on ihan samanlaisia ihmisiä hyvine ja huonoine puolineen kun heterotkin.