Tervehdys! Ilmoittautuisin mukaan tänne ketjuun, kun tuntuu tällä hetkellä tuo teema omimmalta. Tosiyllätys plussa testattu eilen ja tänään vahvistuneena. Ja laskettu aika ilmeisesti sama kuin Malttamattomalla ja Mamella 20.12.
Meidän tarina on sellainen, että plussasin tuossa helmikuussa ja odottelimme lokavauvaa aina RV 9 asti, kunnes huomattiin että pieni oli kuollut jo rv 7+4. Oireet kuitenkin jatkuivat ihan loppuun asti, kärsin ihan älyttömästä pahoinvoinnista. Kaavintaan pääsin heti (15.3.) ja kaikki sujui hyvin, jälkitarkastusta myöten. Gyne suositteli pitämään kolme kuukautta taukoa yrityksessä.
No kuinkas sitten kävikään... Seksiä meillä on ollut tasan kerran, eikä osattu sitten varoa (jotenkin hävettää, kun yli 30 on ikää mittarissa, ja suhtautuminen kuin teini-ikäisellä...) Esikoista kun tehtiin 9 kk ja muutenkin heti keskenmenon jälkeen olin varma ettei hormoonitoiminta ole käynnistynyt jne. Nyt sitten pyörryin töissä torstaina ja sen innoittamana testasin "jos kuitenkin". Ja kyllä vaan, uusi kyytiläinen on saatu matkaan yhdestä laakista, tuntuu uskomattomalta, mutta myös hienolta! Myöhemmin olen netistä viisastunut tämän hormonitoiminnan alkamisen ja muun suhteen...
Tietääkö joku onko näissä heti keskenmenon jälkeen alkaneissa raskauksissa keskenmenoriski suurempi? Mulla on nyt ollut näitä repäisykipuja, joita ei aiemmissa alkuraskauksissa ollut.
Tiedot olisi: La 20.12 Kieloirmeli 31v kkm 03/12, 2. lapsi
Aion suhtautua tähän uuteen raskauteen positiivisin mielin ja pelkäämättä, eihän asiat siitä parane, että pelkää. Meillä kkm-alkiosta otettiin myös koepala, joten saadaan ehkä tietää mikä oli keskenmenon syy. En ole uskaltanut edes soittaa tuloksia.
Mutta mukavaa viikonloppua nyt ensialkuun kaikille! Hienoja viikkomääriä teillä on!