Mulla on kestoriita miehen kanssa, auttakaa ratkaisemaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekoan pian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";26061414]Siis sun pitää tehdä se konkreettisesti. Ei jättää vain puheen tasolle.[/QUOTE]

ihan siihen keskelle pihaa vaan housut kinttuun ja lorottamaan. luulen että miehellä nousee sisu kaulaan aika pian.

Nyt se varmaan miehen mielestä menettelee, mutta kesällä kun ei sada pitkään aikaan, piha alkaa oikeasti haista kamalalle. Eikä muutenkaan saa kusta naapurien nähden.

Meilä muuten lapsetkin käyvät usein kesällä "puskapissillä". Viime kesänä kun tuli sellainen vaihe että pottaharjoittelut menivät tappeluksi, niin tuo puskapissailu oli avainasemassa vaipasta eroonpääsemisessä.

Meil on isompi piha ja meil saa pissata ulos. Kuhan ei kuse kulkuväylien lähelle tms. Eli pudkaan mis ei ketään haittaa ja aina eri kohtaan. Pitää muuten käärmeet loitolla.

Hyi HELVE**I!!! Mä iskisin vaikka kalikalla päähän joka kusaisusta, jos muuten ei ymmärrä...

Tai... Kirjoitat naapurisi nimissä oikein virallisen näköisen valituskirjeen- tai ei ettei mies innostu enempää...

Hmm... Jos teillä on kerran lapsi, niin lapset leikkii ulkona ja möyrii maassa, niin pakota mies leikkimään niissä kusilänteissä lapsen kanssa. Siis että mies istuu ja mönkii omassa kusessaan, niin kuin lapsellekin voi sattua niin eiköhän ymmärrä!!!

Kun täällä palstalla ollaan monesti niin helvetin ekologisia niin sanokaahan kumpi on luonnonmukaisempaa: kusta puskan juureen vai huuhtoa lähdevedellä kusi viemäriin?

Ymmärrän, jos olisi iso piha metsän reunassa, muuten en. Meillä myös pieni piha eikä ole tullut mieleen pissiä sinne. Haluaako pihaansa pissivä mies merkata reviiriään? Niinhän ne kollitkin tekee...

Miksi otit tuollasen miehen? Oisit ottanut sellaisen jolta olisi jo pallit leikattu niin sellanen ei kuseskele pihoille. Vain vessaan ja silloinkin istualteen. Tulee kotia klo 17.04 joka arkipäivä. Herää joka aamu 6.23. Ei käy pubissa. Ei katso urheilua. On sinut tunteidensa kanssa...

Vittu että on ongelma.

Yhteistyössä