Hieno Prisma-dokumentti hedelmöityksestö ja raskaudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viikate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie olin vähän pettynyt vaikka mielenkiintoinen olikin. Pääasia keskityttiin siihen miten vauva saa alkunsa.

Itse raskaudesta ja vauvan syntymästä oli tosi vähän. Vai onko siihen tulossa myöhemmin jatkoa jossa sitten ollaan vähän pisemmällä raskaana?

[QUOTE="xxx";26049754]Mie olin vähän pettynyt vaikka mielenkiintoinen olikin. Pääasia keskityttiin siihen miten vauva saa alkunsa.

Itse raskaudesta ja vauvan syntymästä oli tosi vähän. Vai onko siihen tulossa myöhemmin jatkoa jossa sitten ollaan vähän pisemmällä raskaana?[/QUOTE]

Samoin, samaa mieltä siis. Siksi vastasinkin että ihan o.k, enkä että hyvä. Odotin dokumentilta enemmän. Siinä käytettiin liikaa aikaa mm. niihin tyttökaksosiin ja siamilaisiin kaksosiin, kun niissä kohtaa ei ollut juurikaan informaatiota. Olihan ne hienoja uimahyppyjä....:saint:.

[QUOTE="xxx";26049754]Mie olin vähän pettynyt vaikka mielenkiintoinen olikin. Pääasia keskityttiin siihen miten vauva saa alkunsa.

Itse raskaudesta ja vauvan syntymästä oli tosi vähän. Vai onko siihen tulossa myöhemmin jatkoa jossa sitten ollaan vähän pisemmällä raskaana?[/QUOTE]

Näyttäähän ohjelman tiedoissa lukevan osa 1/4.

Voi ei! Se raskaana oleva harrasti pahojen voimien kundaliinijoogaa. Paavola ja kumppanit varmaan tutisee kauhusta, ellei dokkari itsessään aiheuta jo värinöitä.

[QUOTE="vieras";26049832]Näyttäähän ohjelman tiedoissa lukevan osa 1/4.[/QUOTE]

joo, mutta sarja käsittelee koko ihmisen elämää eikä vaan raskautta/syntymää, joten tuskin siitä enää sen enempää tulee.

Yhteistyössä