I
"Inkivääri"
Vieras
Yhyy! Oon ihan kamala, itsekäs äiti! Tämä raskaus on ollut yhtä kieltäytymistä herkuista, sitten jos syöt jonkun herkkunökösen niin tulee ihan karmean huono omatunto. Minun tekee niin mieli jogurttia, karkkia, suklaata, kunnon ruskeeta kastiketta perunamuussilla, sitä juustoa ja punkkulirua josta jo eilen kuulin että ihan alkoholisti teidän mielestä olen, kunnon pihviä kermaperunoilla, hampurilaisateriaa, pullaa, jätskiä, vaaleaa leipää, tuorejuustoa, katkarapusalaattia... Mutta herkuttelen sen sijaan vaikkapa maustamattomalla rahkalla, ruisleivällä ja "becelsipaisulla", nyt sentään pystyn jo salaatteja ja vihanneksia laittamaan leivälle.
Niin ihana olis vetää täysi lautasellinen makaronilaatikkoa ketsupilla! Tai makkaraperunat! Ihan kuola valuu...
No, eipä ollut tässäkään postauksessa sen suurempaa sisältöä, mutta sainpahan valittaa.
Tuntuu taas luettuna omat murheet tosi pieniltä!
Ja toisaalta, kun ei voi mässäillä, on tullut hemmoteltua sitten itseä muuten, käytyä hierojalla, ennen synnytystä menen kampaajalle ja kulmien laittoon, onhan sekin ihan yhtä hyvä kuin salmiakkimerkkarit. Eikös?
Niin ihana olis vetää täysi lautasellinen makaronilaatikkoa ketsupilla! Tai makkaraperunat! Ihan kuola valuu...
No, eipä ollut tässäkään postauksessa sen suurempaa sisältöä, mutta sainpahan valittaa.
Ja toisaalta, kun ei voi mässäillä, on tullut hemmoteltua sitten itseä muuten, käytyä hierojalla, ennen synnytystä menen kampaajalle ja kulmien laittoon, onhan sekin ihan yhtä hyvä kuin salmiakkimerkkarit. Eikös?