Kuvia plussatesteistä

Moikka taas ja hauskaa pääsiäistä kaikille!

Ihan ensin mur-murille pahoittelut vuodosta ja iiiso hali! <3
Tein tuolla RFSUlla taas haamun. Oon puhelimella surffaamassa enkä saanut siitä lisättyä kuvaa aijaa:n sivulle, joten lisäilen jahka olen omalla koneella. Tämä näyttää ehkä aavistuksen punaisemmalta vaikka haalea sekin. Kauheen vaikeaa olla testaamatta. :D Tarttis vaan odotella kuinka käy. En oo noista mun dpoista oikein varma, mut kuvittelisin, et nyt ois kymmenen. Vai jopa jo ykstoistas. Jäädään seurailemaan.

Tärppionnea kaikille!
 
Tsirbu...kokeile ovulaatiotestiä..kato ku mä kokeilin sitä ja nyt melkein yhtä vahvat viivat ja kolme päivää sitten oli ihan haalea viiva...voitas tulkita keskenämme kun on sama kierron vaihe...
Mulla ihan vähän rusehtavaa valkkarin joukossa...lämpö edelleen yli 37...
 
Mulla ei oo ovistestejä ollut käytössä, enkä lähde sen vuoksi niitä ostelemaan tai tilaamaan mistään, kun on niin vähän menkkoihinkaan aikaa. Mulla on aivan sellainen olo, etten ole raskaana, haamut taas kertovat jotain muuta. Sairasta väsymystä lukuunottamatta mulla ei juurikaan oo mitään normikierrosta poikkeavaa. Tai palelen koko ajan, mut sen voi laittaa väsymyksen piikkiin. :)
 
puuhis - haamuthan siellä testeissä kurkkii - ONNEA ja viivoille vahvistumista!:wave::heart:

Tsirpu - kiitos halituksesta:)
..vuoto on maximaalista(paljon riekaletta mukana) ja kipuilen kovin:(..ei epäilystäkään, etteikö jotain yrittystä ollut, miulla kun niukat vuodot olleet jo yli 1v.

..jään Tsirpu jännittyneenä odottelemaan kuvaasi dippauksesta!=)
..luulenpa, jotta pikkinen koettaa tehdä kohtuiseen pesää:heart:..
 
Tsirpu - jos se livenä näyttää punertavalta ja tuli testiajan sisään(oliko se 30min?) - on se haamuinen!:heart:

..ja muistithan, että RFSU:n testi ei ole se normi herkkä 25mIU/ml..
..vaan 50!..eikä dpo10-11 tartte hailakkaa viivasta enempää näkyäkkään!=)
 
Viimeksi muokattu:
Tsirbulle onnea
Murmur niin tuttua nim.5 keskenmenoa ja useita pikkuyrityksiä, vuodot ja riekaleet sen kertoo :( missä vika sen kun joku kertoisi..

Tein testin, ei viivaa, en tiedä kuuluisiko näkyä, menkkojen alkuun 4 päivää
Ruskea viiruvuoto on outo, ei ainakaan keskenmenot tai menkat sellaisella ala...

Jos tulisin raskaaksi niin pelkäisin kuollakseni keskenmenoa..niitä on liikaa....

Voimia, tarroja ja kaikkea mahdollista hyvää kaikille :)
 
ziida - ISO:hug:ja voimasia kovasti siulle:heart:

..ja ei tartte vielä mitään näkyä testissä..mie vain himotestaajana:whistle: itse aloittelen jo ajoissa ja se miun eka viime kierron toooosi haalea haamuinen, tuli dpo9 tai dpo10..
(aiemmilla tärppikierroilla, olen saanut haalean plussaviivasen dpo11-12)

Olen paljon eri plussapinoja nyt selaillut viime aikoina ja se yleisin, eka haalea plussa tulee monella dpo12(mikäli dpo:t oikein laskettu - nekin kun moni laskee väärin)
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon kyllä tosi skeptinen silti tän testin kanssa kun tuo marketin testi näytti välissä niin hailuraa ja se on kuitenkin herkempi. Tuo ylläoleva tuli taas puolen tunnin kohdilla, miltei kokonaan kuivuttuaan. Siinä ohjeistetaan lukemaan tulos viiden min jälkeen ja viim puolen tunnin päästä. Rinnat on nyt uudelleen kipeytyneet hiukan.
 
Hienot viivat Nezziellä ja Tsirbulla :heart:
Kiitos muutenkin kaikille kannustuksesta ja mielipiteistä :) Erityishali mur-murille, joka on joutunut kokemaan kovia :hug:

Tässä kollaasia mun Pregcheckeistä. eilinen apteekin oma puuttuu tästä, mutta se tuntuu olleen testiviivoista kaikkein vahvin.

Ekana kuvassa kp27 liuska, sitten tämän aamuinen liuska, sitten vierekkäin kp29-26 liuskat kuivuneina. Kp28 testi tehty päivällä, muut aamulla.
Tämänaamuisessa on luonnossa toki paljon selvempi viiva. En huomannut kuvatessa katsoa, miten pahasti kuva valottui. :(
Huolettaa vähän, kun ei viivat vahvistu nopeampaa :(
Jouduin toki käymään viime yönä peräti kaks kertaa vessassa, enkä yleensä käy kertaakaan. Ei siis ollut näytekään vahvimmasta päästä.

Aijaa.com - 9954132
 
  • Tykkää
Reactions: Jenksula ja Sintu74

Yhteistyössä