Ihastunut julkkikseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Robert Pattinson on syntynyt vuonna 1986, joten ei ole sinua kuin pari vuotta nuorempi, jos olet vaikka 28-vuotias. Sitä vartenhan ne julkkikset on olemassa, että heitä ihaillaan. =)

Kun luin tämän kommentin muutama päivä takaperin, niin sen jälkeen homma lähti ihan hanskasta... Nyt olen kytännyt kaikki mahdolliset videot ja haastattelut youtubesta, lukenut kaiken mitä käsiini olen saanut ja katsonut kaikkia mahdollsia elokuvia Robista. Tämä on jo ihan älytöntä. Sanokaa jotain fiksua, miten päästä asiab yli?

Minä olen tällä hetkellä aivan lääpälläni Sons of Anarchyn Jax Telleriin :D Twilight elokuvan katsomisen jälkeen Robert Pattinson oli aivan ihana ihana :D Ja odottakaa kun alkaa taas Vampyyripäiväkirjat Damon <3 oi oi oi.... onhan noita ja lisää tulee :D

Mä olen hullaantunut yhteen jääkiekonpelaajaan. Mies vaan ihmetteli että kun olen yhtäkkiä kiinnostunut jääkiekosta, niin paljon et käyn hallissa kattomassa pelejä. Tätä on nyt kestäny pari vuotta.

Varmaan ihan piristävää tollanen :D

Mulla tollasta tosiaan esiintyi joskus teininä.. Ei enää. Jonnekin se "kaukoihastumisen" hohto katosi siinä kun kasvoi "aikuiseksi".

Mulla taas ei ole ikinä teininä ollut, vaan nyt... Kai sitä täyttää tätä tyhjiötä kun ei ole mitään sosiaalista elämää (kotona lasten kanssa) ja kaipaa sitä rakastumisen tunnetta. Romantiikka kun nykyään lähinnä sitä että antaa toiselle vuoron käydä tietokoneella tai tiskaa sen puolesta...

[QUOTE="tara";26057990]Minä olen tällä hetkellä aivan lääpälläni Sons of Anarchyn Jax Telleriin :D Twilight elokuvan katsomisen jälkeen Robert Pattinson oli aivan ihana ihana :D Ja odottakaa kun alkaa taas Vampyyripäiväkirjat Damon <3 oi oi oi.... onhan noita ja lisää tulee :D[/QUOTE]

Se on niiiiiiiiiiiiiiin ihana!!!!!!! Tekisi mieli kiljua kun 13-vuotias teini, mutta lapset heräisi päiväunilta :D

Sama täällä. Paitsi julkkis asuu Suomessa ja aika lähelläkin vielä. Siis useampi kymmenen kilometriä matkaa välissä, mutta ko. henkilö asuu maalla ja minä lähimmässä kaupungissa. Ja se tekee ihastumisesta vaikeaa. Joku ulkomaalainen julkkis vielä menisi, mutta tuntuu hullulta, että voisin oikeasti joskus nähdä kyseisen julkkiksen livenä ja puhua tälle. Kai tällainen kumpuaa jostain syvemmältä, tyytymättömyydestä omaan kumppaniin tai jotain. Mutta inhottavaa tuntea näin palavasti jotakuta julkkista kohtaan kun tietää kaiken olevan periaatteessa mahdollista, mutta hyvin, hyvin, hyvin epätodennäköistä.

tuotanoin... mikä saa teidät päättelemään, että tuommoinen ihastus pitäisi jotenkin päästä toteuttamaan?

samaa olen jotenkin ihmetellyt pedofiilien suhteen. että mitä siitä jos fantasioissa on lapsia, jääkööt sinne.

Mä oon toivoton. Olen jo mennyt rakastumaan yhteen julkkikseen. Melkein puoli vuotta on tätä jatkunut. Olen menettänyt yöuniakin tämän takia. Tää rakkaus on pelottavaa, sillä tekisin mun kultani takia mitä tahansa

oon olllu nyt 2 vuotta rakastunut roolihahmoon huom en näyttelijään vaan sen esittämään rooliin... unelmoin sittä taukoamatta perättömiä fantasioita. joo kuulostaa iha hiton nololta tiiän sen itekki mut näin on näreet vielä 30kymppisenäki

Mukavan kutkuttavasti ihastunut laulajaan. Laulaja tietää sen ja keikoilla huomioi ja mä kehrään. Mutta siihen se jää, meillä molemmilla oma elämä. Ja minä en ole ainoa jolta tämä ko henkilö saa huomiota joten en edes ajattele että minut ottaisi jos vaimoa ei hällä olisi. Tekee työtää ja huomioi fanejaan ja se riittää mun päiväuniksi. ;)

Apua! Ihan olisi voinut olla minun tekstiä n. vuosi sitten.. Olin korviani myöten ihastunut erääseen laulajaan ja melkeinpä elin hänen huomion osoituksistaan. Ei kannata kuitenkaan tuudittautua uskoon, että siihen se jää. Minä typerä tein niin ja nyt on kaikki kuviot ihan sekaisin sen yhden illan johdosta :( Vaikka ne julkkikset kuinka olisi naimisissa tms. niin ei se tarkoita, ettei homma karkaisi käsistä.

Nuorempana oli paljonkin julkimoita, joihin olin ihastunut, välillä ihan palavasti ja ajattelin ja haaveilin jatkuvasti. Ihastuksen kohteet olivat tyyliin Robin Williams, Kevin Bacon, Mark Hamill... :D Tosi realistisia. Noh, R.I.P. Mr. Williams :'( , mutta Keviniä seurailen googleplussan kautta. Mark Hamillia en ole muistanut enää vuosiin. :D

Yhteistyössä