Kuinka tullaan todella kauniiksi, siis silleen huomiotaherättävästi..

  • Viestiketjun aloittaja nyt jotain sutinaa
  • Ensimmäinen viesti
Itsetunto tekee ihmisestä huomattavasti puoleensavetävämmän. Sen puute vie kauniistakin naamasta suuren osan.
Kyllä noistakin jotkut voivat olla ihan nättejä, mutta ylilyönnitkään ei kovin nätiltä näytä, kuten muutamista julkimoista voi todeta, riippuu miten överiksi vedät, mutta tiedät varmaan itsekin? :D
 
nyt jotain sutinaa
Juu ei nyt silleen överisti, mutta sillä tavalla, että ei tarvitsisi baarissa edes flirttailla tai mitään, niin olisi jo jono miehiä.. Kun en kuitenkaan halua liian paljastavia vaatteita laittaa vaan muilla keinoin pitäisi pärjätä ;) Toisaalta pitkät vaaleat hiukset kiharoillakin auttaa jo pitkälle, mutta nyt haluaisin olla se illan upein ilmestys :D
 
Juu ei nyt silleen överisti, mutta sillä tavalla, että ei tarvitsisi baarissa edes flirttailla tai mitään, niin olisi jo jono miehiä.. Kun en kuitenkaan halua liian paljastavia vaatteita laittaa vaan muilla keinoin pitäisi pärjätä ;) Toisaalta pitkät vaaleat hiukset kiharoillakin auttaa jo pitkälle, mutta nyt haluaisin olla se illan upein ilmestys :D
Niin ei ne pidennykset ole yhtään huonon näköiset, eikä ripsien pidennyksetkään, jos ne on hyvät. Voi olla huomattavasti luonnollisemman näköiset kuin ripsarit silmissä. Noita kun on niin monenlaisia, kotkankynsiä Tuksu-tyylisiä ripsiä ja takkusia pidennyksiä ja sitten niitä luonnollisemman näköisiä nättejä.
Mitä muuta tarvitsee? Tissitopit pikkuhameen kanssa ei ole upeaa, ellei nyt pelkän munan perässä ole, juu. :D
 
gdsfds
Musta se ei ole mitenkään erityisen kaunista, jos kaikki on keinotekoista hiuksia ja ripsiä myöden. Makuasioita.
Hiustenpidennykset ovat usein todella kauniita ja yleensä jopa kauniimpia kuin oikeat pitkät hiukset. Ehkö johtuu kunnosta ja leikkauksesta joka usein on laadukkaissa pidennyksissä. Niitä muovihirvityksiä näkee ja ne pilaavat kauniiden pidennysten maineen.

Ripsivärillä värjätyt ripset eivät kyllä ole sen luonnollisemmat.
 
"vieras"
Mulla ei ole mitään noista ja silti olen illan upein nainen ja miehiä on jonoksi asti flirttailematta. Suosittelen lyhyet tummat hiukset, pikkasen ripsaria ei muuta meikkiä, pureskellut kynnet, farkut, joku toppi ja saappaat. Ainakin toimii mun kohdalla. Ilmeisesti luonnostaan sitä kauneutta sitten riittävästi.
 
"mama"
[QUOTE="vieras";26034425]Mulla ei ole mitään noista ja silti olen illan upein nainen ja miehiä on jonoksi asti flirttailematta. Suosittelen lyhyet tummat hiukset, pikkasen ripsaria ei muuta meikkiä, pureskellut kynnet, farkut, joku toppi ja saappaat. Ainakin toimii mun kohdalla. Ilmeisesti luonnostaan sitä kauneutta sitten riittävästi.[/QUOTE]

Paikallinen räkäläkö?
 
"mama"
[QUOTE="vieras";26034451]Eipä täällä muuta ole tarjolla. Mistä me tiedetään missä ap iltaansa aikoo viettää?[/QUOTE]

Ei mistään :D mutta paikalliseen kuppilaan mennään juurikin mainitsemallasi asusteella, yökerhot on toinen juttu ja oletan ap:n olevan lähdössä vähän tasokkaampaan paikkaan kun yrittää nähdä noin kovasti vaivaa. Lähikuppiloissa nainen kuin nainen kelpaa siellä majaileville miehille jotka ei pesää muuten saa.
 
Hiustenpidennykset ovat usein todella kauniita ja yleensä jopa kauniimpia kuin oikeat pitkät hiukset. Ehkö johtuu kunnosta ja leikkauksesta joka usein on laadukkaissa pidennyksissä. Niitä muovihirvityksiä näkee ja ne pilaavat kauniiden pidennysten maineen.

Ripsivärillä värjätyt ripset eivät kyllä ole sen luonnollisemmat.
Kyllä aidot pitkät ja paksut hiukset on aina kauneimmat, mun mielestä. Toki kauniita ja luonnollisen näköisiä pidennyksiäkin on, en sitä sano. Kohtuus kaikessa kuitenkin. Siis menee jo vähän yli, jos naisella on hiustenpidennykset, ripsienpidennykset, silarit, tekorusketukset, kauheat pakkelit jne. jne. Tuotakin näkyy.
 
nyt jotain sutinaa
[QUOTE="vieras";26034451]Eipä täällä muuta ole tarjolla. Mistä me tiedetään missä ap iltaansa aikoo viettää?[/QUOTE]

Hei tuossapa löytyikin vastaus! Yleensä käyn jossain kivoissa yökerhoissa, jossa on paljon kauniita naisia, mutta jospa ensi kerran menenkin johonkin räkälään, niin siellä olen taatusti se upein :D Mutta minkäslaisia miehiä tuollaisissa paikoissa käy..ei siitä miesjonosta ole oikein mitään hyötyä jos ne kaikki ovat sammakoita ja prinssiä kuitenkin etsin..
 
fghfgh
Kyllä aidot pitkät ja paksut hiukset on aina kauneimmat, mun mielestä. Toki kauniita ja luonnollisen näköisiä pidennyksiäkin on, en sitä sano. Kohtuus kaikessa kuitenkin. Siis menee jo vähän yli, jos naisella on hiustenpidennykset, ripsienpidennykset, silarit, tekorusketukset, kauheat pakkelit jne. jne. Tuotakin näkyy.
Olen eri mieltä todella vahvasti.
Lopusta olen samaa mieltä, puhuin kahdesta pidennysmuodosta.
 
"mama"
Hei tuossapa löytyikin vastaus! Yleensä käyn jossain kivoissa yökerhoissa, jossa on paljon kauniita naisia, mutta jospa ensi kerran menenkin johonkin räkälään, niin siellä olen taatusti se upein :D Mutta minkäslaisia miehiä tuollaisissa paikoissa käy..ei siitä miesjonosta ole oikein mitään hyötyä jos ne kaikki ovat sammakoita ja prinssiä kuitenkin etsin..
Sana räkälä jo kertoo kaiken. Sammakoitahan niissä majailee, prinsseistä ei tietoakaan :D Ollaan käytä yhessä karaokea laulelemassa ennen yökerhoon menoa ja ihan aina perseeseen liimautuu joku viiskymppinen pahalle haiseva känninen ukko joka ei omaa minkäänlaisia käytöstapoja, ei ole käynyt suihkussa vuoteen saati pessyt vaatteitaan ja luulee olevansa don juan :D Ennemmin ostaisin dildon!
 
viers
Olen eri mieltä todella vahvasti.
Lopusta olen samaa mieltä, puhuin kahdesta pidennysmuodosta.
Samoilla linjoilla ollaan. Mielestäni hiustenpidennykset todella usein kivemmat kuin aidot pitkät. NIIIIN harvalla suomalaisella on tarpeeksi paksu ja suora hiuslaatu jotta aidot näyttää hyvältä.
Kai niitäkin on, eivät vaan usein kävele mua vastaan.

Siitä samaa mieltä että muutama feikkiosio riittää ja loput panostaa freesiyteen, meikissä ja pukeutumisessa.
 
huohhh
Kyllä aidot pitkät ja paksut hiukset on aina kauneimmat, mun mielestä. Toki kauniita ja luonnollisen näköisiä pidennyksiäkin on, en sitä sano. Kohtuus kaikessa kuitenkin. Siis menee jo vähän yli, jos naisella on hiustenpidennykset, ripsienpidennykset, silarit, tekorusketukset, kauheat pakkelit jne. jne. Tuotakin näkyy.
Niin, sanoo nainen jolla on luonnostaan kadehdittavan paksut hiukset! Helppo on sinun puhua, mutta astupa hiirenhäntälettisen saappaisiin itsetunnollisesti... Hiukset on naisen kruunu, joopajoo.
 

Yhteistyössä