MIkä siis tekee miehestä MIehen? Vastatkaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piwdug
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26022966]Toinen noista on kuitenkin miehelle aika oleellinen. Ja se ei ole nikkarointi.[/QUOTE]

Niinno, minusta sukupuoli-identiteetti on muutakin kuin pelkät sukupuolielimet. Mutta monelle miehelle penis on tärkeä. Ja monelle naiselle.

Miehellä pitää olla selkärankaa seisoa perheensä tukena tilanteessa kuin tilanteessa, myös omaa äitiään vastaan (tää tuli ekana mieleen, kun täällä on nyt lukenu aika paljon juttua näistä vässyköistä, ketkä ei uskalla sanoa mitään äitilleen vastaan, kun hirviöanoppi puuttuu perheen asioihin hieman liikaa..). Miehen pitää olla itsevarma. Miehellä pitää olla halua ottaa vastuuta perheestään. Miehen pitää kunnioittaa puolisoaan.

Se on sellainen vakaus, turvallisuus ja luotettavuus höystettynä huumorilla. Kunnioitus heikompia kohtaan, suoruus (vrt naisiin), tietty fyysisyys (ei tarvitse olla iso, mutta jonkinlainen liikunta ja toiminnallisuus kuuluu miehekkyyteen).

1. Miehen vehkeet ja miehen hormonitoiminta.
2. Tasapainoinen, henkisesti vahva, vastuullinen, uskaltaa olla oma itsensä kaikin puolin. Päättäväinen, ei anna kenekään kävellä ylitseen tai estää tekemästä jotain omasta mielestä tärkeää, mutta ei myöskään käytä raukkamaisia epäreiluja konsteja tavoitteen saavuttamiseen.
3. Fyysinen vahvuus. Ryhdikäs, sopivasti lihasta.

miehestä tekee miehen penis. Se riittää jotta mies on mies. Itse en oikein pidä miehekkäistä miehistä vaan modernimmista jotka tiskaa ja työntää lastenrattaita vaikkei se olekaan miehekästä. Miehekästä on hien haju, piereskely, karvaisuus, kiroilu, isokokoisuus, nyrkkitappelut, uhkapelit, metsästys, armeija, putkiremontti, talon rakentaminen ym. Itse pidän enemmänkin naismaisista miehistä ilmeisesti. Niin ja alapäällään ajattelu, tissien tuijottelu on miesmäistä. Gää..

Semmoinen jolla on selkärankaa (kuvainnollisesti ilmaistuna).
Osaa ja uskaltaa itkeä ja muutenkin näyttää tunteitaan, jopa niitä helliä.
Tekevä ja osaava.
Omistaan huolta pitävä

Ulkonäöllisesti mulle miehessä pitää myös olla maskuliinisuutta.
Ennemmin vähän rouhea kuin kiiltokuva poika.

Kaikilla lienee tästäkin asiasta oma näkemyksensä.

Yhteistyössä