ansanedustaja haluaa kovemmat rangaistukset suojatietörttöilystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin että laitatko sen tarkan summan paljonko sinne Kreikkaan on sitä rahaa kannettu? Tätähän sinä joka ketjussa tolkutat vaikka kyse olisi persepanosta. Eli kerro nyt paljonko sitä rahaa on kannettu!

Onko sulla vaikeuksia laskea yhteen 50.000.000.000 ja 12.000.000.000?

Timppaa se jaksaa kiinnostaa perspanot. Kummasta tykkäät enemmän: olla antavana vai saavana osapuolena?

[QUOTE="vieras";26010838]Onko sulla vaikeuksia laskea yhteen 50.000.000.000 ja 12.000.000.000?

Timppaa se jaksaa kiinnostaa perspanot. Kummasta tykkäät enemmän: olla antavana vai saavana osapuolena?[/QUOTE]

Onhan se kuva linkitellä isoja lukuja vaikka niiden merkitystä ei oikein ymmärräkään. Niin että laitatko sen summan joka sinne Kreikkaan on kannettu?

Kyllä Suomessa on suojatielle astuvan jalankulkijan oikeudet täysin nollassa. Esim. Espanjassa mä hämmästyin sitä, kun autot pysähtyivät aina. Suomessa ajetaan vaan :/

Höpö höpö. Oletko koskaan lukenut tieliikennelakia. Ei ole mitään järkeä, että esimerkiksi katusouudella, jossa liikennevalot katkaisevat liikenteen kahdessa risteyksessä ja niiden välissä on suojatie, jalankulkijat poukkoilevat yksi kerrallaan sinne autojen väliin, kun liikennevirta kuitenkin katkeaa muutaman sekunnin kuluttua. Liikennevalot siellä edellisessä risteyksessä antavat pitkän ajan vapaata kulkua jalankulkijoille siinä suojatiellä.

Sitten vingutaan päästöistä ja tyhjäkäynnistä, kun tyhmällä käyttäytymisellä pakotetaan autot jarruttamaan ja taas kiihdyttämään. Sehän juuri aiheuttaa niitä päästöjä eniten. Tämä on tyypillistä "minä itse ensin" käyttäytymistä.
Espanjan turistikohteissa on kapeilla kaduilla muutenkin liikennevirta hitaampaa kuin meillä rakennetuilla, isommalle liikennevirralle tarkoitetuilla kaduilla. Eipä Madridissa tai Milanossa autot juuri pysähtele. Päinvastoin kadun yli ei tahdo päästä kuin valo-ohjatuissa paikoissa turvallisesti.

Höpö höpö. Oletko koskaan lukenut tieliikennelakia. Ei ole mitään järkeä, että esimerkiksi katusouudella, jossa liikennevalot katkaisevat liikenteen kahdessa risteyksessä ja niiden välissä on suojatie, jalankulkijat poukkoilevat yksi kerrallaan sinne autojen väliin, kun liikennevirta kuitenkin katkeaa muutaman sekunnin kuluttua. Liikennevalot siellä edellisessä risteyksessä antavat pitkän ajan vapaata kulkua jalankulkijoille siinä suojatiellä.

Sitten vingutaan päästöistä ja tyhjäkäynnistä, kun tyhmällä käyttäytymisellä pakotetaan autot jarruttamaan ja taas kiihdyttämään. Sehän juuri aiheuttaa niitä päästöjä eniten. Tämä on tyypillistä "minä itse ensin" käyttäytymistä.
Espanjan turistikohteissa on kapeilla kaduilla muutenkin liikennevirta hitaampaa kuin meillä rakennetuilla, isommalle liikennevirralle tarkoitetuilla kaduilla. Eipä Madridissa tai Milanossa autot juuri pysähtele. Päinvastoin kadun yli ei tahdo päästä kuin valo-ohjatuissa paikoissa turvallisesti.

Ok, olkoon sitten kokemukseni ihan höpöhöpö :) Nyt töihin.

Niiden mätämunien, jotka ei välitä liikennevaloista, takiako pitäisi antaa suojatieturvallisuuden olla? Se on hitto suojatie, sillä pitäisi olla suojassa mutta ei. Viimeksi tänään piti minun jalankulkijana antaa keskellä suojatietä tilaa, että arvon autoilija pääsi kaahaamaan ohi.

Niiden mätämunien, jotka ei välitä liikennevaloista, takiako pitäisi antaa suojatieturvallisuuden olla? Se on hitto suojatie, sillä pitäisi olla suojassa mutta ei. Viimeksi tänään piti minun jalankulkijana antaa keskellä suojatietä tilaa, että arvon autoilija pääsi kaahaamaan ohi.

Jalankulkijat tosiaan ovat mätämunia jotka eivät kunnioita punaista valoa ja muutenkin poukkoillaan kuin päättömät kanat.

[QUOTE="vieras";26011017]Kaksi yksinkertaista kysymystä ja sosialidemokraattisen liikkeen ay-aktiivi ei kykene antamaan vastausta vaan jatkaa jankuttamistansa. :D[/QUOTE]

Sinä et ole vielä yhdessäkään ketjussa (ja niitä on monia!) vastannut kysymykseen että paljonko Suomesta on Kreikkaan kannettu rahaa? Väkisin menee jankkaamiseksi, kun sinä ohi kysymyksen linkität milloin mitäkin lukuja. Eli kaivatko sen Kreikkaan kannetun rahasumman sieltä hommaforumilta vai lopetetaanko jankkaaminen?

Yhteistyössä