Tänään kirppiksellä löysin taas yhden todellakin ylihinnoitellun tuotteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahneutta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta aheutta on myös se,että äitiyspakkauksen toppapuvusta joku pyytää 80e( tämän olen myös nähnyt kirppiksellä). Se on varmaa teistä kanssa ihan ok juttu ja maksiaistte onnellisina tuon summan :D

Kamala kassi, en huolisi edes ilmaiseksi. Kuten ei ole huolinut kassin saanutkaan vaan yrittää siitä huonoin tuloksin eroon kirpparilla ylihinnoittelemalla nolla euroa alunperin maksaneen tuotteen...

[QUOTE="liinu";26008911]Kamala kassi, en huolisi edes ilmaiseksi. Kuten ei ole huolinut kassin saanutkaan vaan yrittää siitä huonoin tuloksin eroon kirpparilla ylihinnoittelemalla nolla euroa alunperin maksaneen tuotteen...[/QUOTE]

eli jos saat mummolta lahjaksi mariskoolin, niin sun pitää antaa se eteenpäin ilmaiseksi, koska tuote on maksanut sulle nolla euroa. Hieno logiikka;)

Voisko olla, ettei olekkaan saanut sitä kaupanpäällisenä vaan ostanut itse? Ja vaikka kaupanpäällisenäkin, niin saa kait sitä pyytää mitä haluaa. Eri asia on kuka maksaa...

Mä en ymmärrä. Joku pyytää 10€ käyttämättömästä laukusta jonka arvo on 39€. Kai tuolla hullumpiakin pyyntejä on, jokainen voi pyytää mitä haluaa, se ostaa kuka on valmis maksamaan.

Ei, mulla ei olis tolle laukulle tarvetta joten en ostaisi sitä. Yllätys varmaan ap:lle mutta kirppiksillä on myynnissä paljon muutakin tavaraa mitä en ostaisi vaikka hinnat olisikin ok.

Mun mielestä ei ole liikaa pyydetty, jos kassi oli uusi ja sen arvo uutena on kumminkin 39€. Se että sen saa tilaalalahjana tms. ei tee laukusta arvotonta. Esim. monissa lehdissä on sellainen systeemi että mitä pidemmän sopimuksen teet (ja enempi maksat), sitä paremman tilaalalahjan saat.

Mun mieleen laukku ei ole, mutta ei tuo nyt susirumakaan ole. Ei kaikkea tarvi antaa kirppiksellä ilmaiseksi sentään. Tais vaan mieles tehdä tuota laukkua, mutta iski ahneus etkä halunnut siitä edes 10 maksaa.....

Minusta aheutta on myös se,että äitiyspakkauksen toppapuvusta joku pyytää 80e( tämän olen myös nähnyt kirppiksellä). Se on varmaa teistä kanssa ihan ok juttu ja maksiaistte onnellisina tuon summan :D

Juu, 10€ uudesta veskasta ja 80 euroa vauvan toppapuvusta onkin ihan sama asia..... Tosin jotkut äp-pakkauksen tuotteet on ollut tosi suosittuja, esim. yhtenä vuonna oli sellainen sydänkuosinen makuupussi, josta minä maksoin huutokaupassa 40€. Ei varmasti ollut myyjä penniäkään siitä maksanut, mutta ei se mua haitannut. Halusin sen ja sain sen. Sillä vaan sattu olemaan kysyntää ja muitakin huutajia, joten hinta nousi. Tavaran arvonhan määrittää loppupeleissä ostajat. Jos on liian kallis, jää myymättä, jos on sopivan hintanen niin menee kaupaksi.

No jos mulla ois tarvetta alkuperäiselle laukulle, niin maksaisin siitä uutena kirpparilla ihna hyvin kympin. Vaikka siinä sitten ois lappu että myyjä on saanut tämän kaupanpäälliseksi. Enhän mä itse sitä mistään ilmaiseksi saisi, (eikä itseasiassa myyjäkään jos on jonkun lehden tilannut). Jotenki tosi outo koko aloitus.

Mä en kyllä maksais tuosta kymppiä. Ensinnäkin, se on ruma kauppakassi, toiseksi se on epäkäytännöllisen värinen kauppakassi ja kolmanneksi, se on Luhta eli se ei kestä viikkoa kauempaa käyttöä.
Mutta se ei ole tyhmä joka pyytää vaan...jne.

[QUOTE="vieras";26009119]Juu, 10€ uudesta veskasta ja 80 euroa vauvan toppapuvusta onkin ihan sama asia..... Tosin jotkut äp-pakkauksen tuotteet on ollut tosi suosittuja, esim. yhtenä vuonna oli sellainen sydänkuosinen makuupussi, josta minä maksoin huutokaupassa 40€. Ei varmasti ollut myyjä penniäkään siitä maksanut, mutta ei se mua haitannut. Halusin sen ja sain sen. Sillä vaan sattu olemaan kysyntää ja muitakin huutajia, joten hinta nousi. Tavaran arvonhan määrittää loppupeleissä ostajat. Jos on liian kallis, jää myymättä, jos on sopivan hintanen niin menee kaupaksi.[/QUOTE]

oho, mulla on toi mainitsemasi makuupussi ihan turhanpanttina kaapissa. :D

Yhteistyössä