Sain tietää viikonloppuna että eräs mies jota olen katsellut ja ajatellut (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oi ja voi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oi ja voi

Vieras
niin sillä on lapsi,en tiedä onko useampi mutta käsitin että yksi,en tiedä minkä ikänen. Ja kun se mies näytti niin nuorelta et en osannut kuvitella et sillä olis lapsi...En tiedä enää mitä ajattelen...oottanut et joskus päästäis juttusille kunnolla ja miettinyt sen silmiä ja hymyä ja kuvitellut et se on vapaa ja lapseton.Sitä en tajunnut kysyä siltä sen kaverilta et kai se mies nyt kuitenkin on vapaa...On se mies kuitenkin pitänyt musta kii ja hiplannut selkää ja on yks pusukin vaihettu tosin siitä nyt on aikaa ja se nyt ei mitään merkitse.
Jotenkin tieto siitä et se on isä ni lamaannutti mut,tykkään kyllä lapsista vaikka itelle niitä ei ole siunaantunut mutta aina ajatellut et mies olis kans lapseton mutta eipä tän sen ikäset miehet enää suurimmaksi osaksi oo lapsettomia.
Silti se kiehtoo mua ja haluisin ees päästä juttelee sen kanssa kunnolla.

No miksi sä et selvitä asiaa, kun kerran olet noin selvästi ihastunut...Ota selvää onko parisuhteessa ja isä vai sinkku ja isä. Kaksi ihan eri asiaa ;) Mieti sitten vasta tuon tiedon pohjalta omaa taktiikkaasi. Ja sitä, pitäisikö sun pysyä vaan haaveilun tasolla, jos ihastuksesi pn parisuhteessa ja perheellinen...

No miksi sä et selvitä asiaa, kun kerran olet noin selvästi ihastunut...Ota selvää onko parisuhteessa ja isä vai sinkku ja isä. Kaksi ihan eri asiaa ;) Mieti sitten vasta tuon tiedon pohjalta omaa taktiikkaasi. Ja sitä, pitäisikö sun pysyä vaan haaveilun tasolla, jos ihastuksesi pn parisuhteessa ja perheellinen...

joo en mä TODELLAKAAN ole sellanen et jos mies on suhteessa et siihen väliin menisin.Mut on ite petytty tolla tavalla ja IKINÄ en tekis samalla tavalla KENELLEKÄÄN!

Täytyy selvitellä asiaa,kysyn ehkä siltä sen kaverilta sit kun nään sen,enemmän mä sitä näen kun sitä miestä.

Miks heti oletat et mä tunkisin väliin jos on suhteessa? ei kuulu mun tyyliin.
Ei saa yleistää.

Yhteistyössä