ONhan muitakin, joilla seksiä vain n. kerran viikossa ja kahdessa ja itse joiutuu tekemään aloitteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iösgfu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iösgfu

Vieras
Enhän ole ainoa nainen, joka elää näin? Perinteisesti kai tilanteen pitäisi olla se, että mies vonkaa ja kerjää seksiä, ja nainen ei jaksa. On itsetuntoa musertavaa olla nainen, jota ei vongata. Kyse ei ole siitä, ettenkö olisi ihan viehättävä, vaan siitä, että kumppani on itseäni huomattavasti vähemmän viriili.

Jos teitä on muitakin, oletteko sinut tilanteen kanssa? Oletteko välillä kumppaniin pettyneitä, vihaisia tms.? Muutoin on hyvä olla, enkä halua tämän takia luopua suhteesta, tällä kirjoituksella haen kai vertaistukea, että muitakin on ja elämä sujuu :-)

Älkää te onnekkaat vastailko, joilla "seksiä on ainakin kymmenen kertaa viikossa, jätä tuollainen sika".":-)

Ei meillä ainakaan keretä. En edes muista millon viimeks, kun oli eka hiivatulehdus, sit oksennustautia ja sit alkoki menkat. Mutta kyllähän se selvästi parastaa suhdetta, ainakin meillä jos kerkeis harrastamaan edes joka viikko.

On samanlainen mies, mut kyl se joskus panostaa. :D
Mut ei oo sellanen perus viriili mies, kuten kaikki muut.
Mut kerta toi on ainoo asia, joka meidän suhdetta joskus hiertää niin ei haittaa. Muis asiois meneeki sit paljon paremmin ja tosiaan kyl toi yrittää miutaki miellyttää ettei meil ny aina oo sit liian harvoin. :)

Meillä on seksiä ehkä kerran kuussa tai harvemmin, mies ei tee ikinä aloitetta. Syytä ei osaa sanoa. Välillä se kyllä oikein raivostuttaa, mut kai tähän on jo suurelta osin tottunut, ei sitä seksiä usein enää ajattelekaan. Oikeastaan minunkin libidoni on kohta melkein kadonnut. Ainakaan asia ei enää vaivaa mua niin paljon että harkitsisin vieraissa käymistä, eroamista tms.

Huoh. Meillä sama tilanne. Olemme vielä alle 25 vuotiaita ja harrastamme seksiä kerra viikossa tai kahdessa. Tilanne on jatkunut jo pitkään (vuosi tai jopa kaksi) näin. Mies ei halua seksiä ja minä en enää jaksa vongata, koska kuulen aina ein. Itsetunto alkaa olla aika nollissa, kun mies ei halua minua. Väittää ettei vika ole minussa, hänellä ei vaan kuulemma tee mieli. En halua edes ajatella minkäläistä meidän seksi elämä on 5-10 vuoden päästä kun on lapsia ja työpaikka, jos sinne asti nyt edes päästään.

Olen saanut seksiä tänä vuonna vain kaksi kertaa. :(

Hirveän uuvuttavaa, kun suht muilla tasoilla homma toimii, mutta mitään fyysistä ei tunnu saavan mieheltä. Ei vaikka tekisi aloitteen. Ja ei, en ole sotanorsu tms. Mies on aina ollut konservatiivisempi sängyssä, ei halua kokeilla uusia juttuja ja pitää kai mua kieroutuneena kun mulle kelpais muukin kuin lähetyssaarnaaja pari kertaa vuodessa.

Onko väärin lähteä tällasen syyn takia suhteesta? Tuntuu, että kuivetun kasaan ilman kosketusta.

Meillä on näin. Olen sanonut miehelle, että kaipaan häneltä aloitetta. Mä teen aloitteen 95%: sesti, johon vastaus on joko vaivautunutta naurua, tai lupaus -ehkä kulta, ehkä... Silloin sitä ei tule, koska olikin liian väsynyt tai en muka huomannut hänen vihjailuistaan kuinka olisi halunnut. Vihjailua on kai peiton alle kääriytyminen ja hyvän yön toivotus.
Mies on varannut ajan testosteroni- testeihin, mutta ei kait ole vielä uskaltautunut sinne. Mulle seksi on tärkeä asia ja tuntuu pahalta kun rakkaani ei halua minua, itsetunto aivan nollissa. Joskus olen miettinyt pettämistä, mutta se ei ole se tie jota haluaisin kulkea. Eikä vierailta miehiltä saatu huomio ainakaan vielä ole nostanut itsetuntoani, haluaisin sitä mieheltäni.
Itsetyydytys on ihan kivaa, varma orgasmi eikä tarvi pelätä torjutuksi tulemista :(

Olen saanut seksiä tänä vuonna vain kaksi kertaa. :(

Hirveän uuvuttavaa, kun suht muilla tasoilla homma toimii, mutta mitään fyysistä ei tunnu saavan mieheltä. Ei vaikka tekisi aloitteen. Ja ei, en ole sotanorsu tms. Mies on aina ollut konservatiivisempi sängyssä, ei halua kokeilla uusia juttuja ja pitää kai mua kieroutuneena kun mulle kelpais muukin kuin lähetyssaarnaaja pari kertaa vuodessa.

Onko väärin lähteä tällasen syyn takia suhteesta? Tuntuu, että kuivetun kasaan ilman kosketusta.

älä välitä, mä en ole saanut vielä kertaakaan tänä vuonna. en jaksa olla aina se ehdotteleva ja torjuttava osapuoli.

VAIN kerran viikossa?! saiskin kerran viikossa :D meillä kans ehkä kerran kuussa ja mä teen 90% aloitteista. vituttaa. mut ei se varmaan helpota, että nälvin miestä tästä jatkuvasti + saadessakin kommentoin lyhyttä kestoa.. mutkun se ei usko, että vois treenaantua kestämään pidempäänkin! miten tollasestakin nätisti sanoo?

Yhteistyössä