Miksi mua katottiin aina neuvolassa nokanvartta pitkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohhoijaa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsekin pukeudun nätisti ja meikkaan, ja on mielestäni kiva katsella kauniita ihmisiä. PAITSI kun ne samalla kylpee parfyymissä. Arvaa kuinka mukavaa on mennä neuvolaan kun sillä yks ihminen haisee mummon vanhalta Eau de Colognelta ja koko odotushuone siinä samalla? Sille ihmiselle, oli sitten kuin nätti tahansa, annan pahan katseen. Yrjöhän siitä lentää vähemmästäkin... Voisko siinä olla syy ap:n tapauksessa? ;)

Suo anteeksi, mutta luulenpa vaan, että tuo on ihan ikioma mielipiteesi vailla pohjaa. Sinä olet mielessäsi ehkä ajatellut, että mitäköhän neuvolassa tykätään minun pukeutumisestani, erotunkohan muista äideistä...Minäkään en ollut kovin vatsakas, joten saatoin käyttää muita kuin telttoja. Minua pidettiin niiin hyvänä neuvolassa, vaikka kätilönä oli eläkkeele juuri jäävä neiti-ihminen.

[QUOTE="viekku";25983396]Itsekin pukeudun nätisti ja meikkaan, ja on mielestäni kiva katsella kauniita ihmisiä. PAITSI kun ne samalla kylpee parfyymissä. Arvaa kuinka mukavaa on mennä neuvolaan kun sillä yks ihminen haisee mummon vanhalta Eau de Colognelta ja koko odotushuone siinä samalla? Sille ihmiselle, oli sitten kuin nätti tahansa, annan pahan katseen. Yrjöhän siitä lentää vähemmästäkin... Voisko siinä olla syy ap:n tapauksessa? ;)[/QUOTE]

En ole koskaan käyttänyt hajuvettä mennessäni neuvolaan, juuri tästä syystä :) Ja silloin kun käytänkin niin en kylve siinä..

Ja korjauksena tuohon otsikkoon, niin ihan joka kerta ei tosiaan ole näitä kyylääjiä ollut mutta aika useasti kuitenkin ja kaverini sanoi huomanneensa saman omassa neuvolassaan (meillä on siis eri neuvolat). Täällähän oli joku aika sitten juttua vauvakerhoista ja siinä aika moni mielestäni ei tykännyt käydä siellä juuri siitä syystä että muut katsovat nenänvartta pitkin. Jännä että kun kerron törmänneeni samaan ilmiöön muualla niin sitten mulla on liian suuret luulot itsestäni..

Suo anteeksi, mutta luulenpa vaan, että tuo on ihan ikioma mielipiteesi vailla pohjaa. Sinä olet mielessäsi ehkä ajatellut, että mitäköhän neuvolassa tykätään minun pukeutumisestani, erotunkohan muista äideistä...Minäkään en ollut kovin vatsakas, joten saatoin käyttää muita kuin telttoja. Minua pidettiin niiin hyvänä neuvolassa, vaikka kätilönä oli eläkkeele juuri jäävä neiti-ihminen.

Eipä oo kyllä koskaan käyny moinen ajatus mielessä :D

[QUOTE="vieras";25982569]mä kyllä tiiän mistä puhut. tänään viimeks olin leikkipuistossa ja mua katottiin tosi pitkään kokoajan. mulla oli valkoiset saappaat ja nahkatakki, nätti huivi, farkut, hiukset nätisti, olin meikannu ja laittuautunu kuten joka kerta :) ...ja kyllä sain katseita vaikka olen mukava, avoin, aurinkoinen jne.[/QUOTE]
Jos lapsen kans puistoon tulis tällingissä oleva mimmi ni takuulla kattoisin et hohhoijaa...

[QUOTE="mie";25982587]Taitaa sulla olla itselläsi ongelma ulkomuodon kanssa - ei niillä muilla. Ja anteeksi vaan, vaikka olisit kuin prinsessa...valkoiset nahkasaappaa kurapihassa? saattaispa tuo muakin hieman huvittaa vaikka katsonkin pukeutumisen perään =) Mikään ei valitettavasti ole hassumpaa kun ihmiset jotka eivät osaa pukeutua tilanteen mukaan.[/QUOTE]

Ei millään pahalla, mutta valkoiset saappaat on niin kovin juntit. :-(

Yhteistyössä