Kiva juttu, ukolla ilmeisesti joku seksisuhde jonkun nettibimbon kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mirkku87"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joku Flirtfaie siellä luki tms... Kahdenkesken oli keskustellu, naisel oli joku "bimbonikki" tyylin sextypy. Ja siis jotain tommosta tekstii mut siis kylne toiset jutut oli mun miehen kirjottamii. Se oli kyl erillinen ikkuna tms ja varmaan se oli jääny vahongos päälle...

Sinä siis ap oikeasti mietit, kannattaako ottaa puheeksi ukon kanssa tämä asia? Jos vaikka oletkin hermostunut turhasta??? Ja suhde muuten on hyvälä jamalla tällä hetkellä...?? :D Ei minusta ainakaan olis ihan ok, jos mieheni haluaisi porata jotakuta perseeseen ja vielä ilmaisis sen, mutta meitähän on moneksi :)

Sinä siis ap oikeasti mietit, kannattaako ottaa puheeksi ukon kanssa tämä asia? Jos vaikka oletkin hermostunut turhasta??? Ja suhde muuten on hyvällä jamalla tällä hetkellä...?? :D Ei minusta ainakaan olis ihan ok, jos mieheni haluaisi porata jotakuta perseeseen ja vielä ilmaisis sen, mutta meitähän on moneksi :)

No tuskinpa tuo mitään kummempaa.

Itselläni huomio kiinnittyi siihen, ettämies valvoo yöt ja jää ammulla nukkumaan, kun sinä viet lapset hoitoon (ja mete töihin?). Ja sitten herää jossain vaiheessa ja menee kaverin luo. Tekemään mitä? Oudolta kuulostaa teidän arki.

[QUOTE="minä";25980637]No tuskinpa tuo mitään kummempaa.

Itselläni huomio kiinnittyi siihen, ettämies valvoo yöt ja jää ammulla nukkumaan, kun sinä viet lapset hoitoon (ja mete töihin?). Ja sitten herää jossain vaiheessa ja menee kaverin luo. Tekemään mitä? Oudolta kuulostaa teidän arki.[/QUOTE]

Meillä on toiminnu hommat ihan hyvin. Ne pelaa jotain peliä siellä. Mutta tää kaveri tekee semmosta keikkaluontosta työtä, että se on sitten välillä pitkään poissa. Nytkin lähtee Pääsiäisen jälkeen pois koko loppu kevääksi ja kesäksi. Ollaan sitten sovittu, että sitten ukko esim. vie lapset tarhaan kun on himassa.

Ei oikeesti oo mitään muuta kun tää "keskustelu". Okei siis en tykkää et ukko valvoo kyl mihinkään kahteen, mutta yleensä tullu siis nukkumaan ihan ihmisten aikaan 23-24...

No mä en haluu ottaa tätä juttuu käsittelyyn ku lapset on läsnä mut toisaalta tää homma pitää setviä pian.

No kaipa mä sit illalla otan sen puheeks.

[QUOTE="ap";25980469]Kyllä siellä oli jotain keskustelua. Siis jotain ihan uskomatonta... tyyliin...

"Työnsin tänään ekaa kertaa sormen peppuun, aluksi se sattui, mutta sitten tuntui aika kivalta"

"Olis kyllä kiva porata sua perseeseen"

"huh, mahtaisko se millään mahtua sinne"

"Pistetään mahtumaan..."

Että tommosta tasoa...[/QUOTE]

Niinku vieläkö sä mietit, että tästä nyt sitten vaan viikonlopun viettoon miehen kanssa...??? Kaikkea sitä.

Yhteistyössä