senttihuutokauppa huutopanda.fi?? kokemuksia? mikä juttu tää on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Home

Siis. Bongasin tällaisen ja ensin innostuin, mutta sitten alkoikin epäilyttämään. Miten tämä toimii? Onko luotettava vai onko tässä nyt jokin jippo mitä en tajua?
Ihanko aikuisten oikeesti tuolta saa ihan sikahalvalla ostettua/huudettua noita tavaroita?

Ensin pitää ostaa jotani pandakrediittejä? Paljonkohan ne maksaa, en löytänyt semmoista kohtaa? Ja niitten päälle se huutohinta+postit? ..niin no voihan sille sitten hintaakin tietysti tulla jo..?

Onko kukaan käyttänyt tätä huutokauppaa?

En tunne tuota kyseistä kauppaa mutta senttihuutokauppa toimii niin että kun huudat tuotetta niin tuotteen hinta nousee 1 snt (enempää ei voi kerralla nostaa) ja huutaminen maksaa esim.1e ja huutokauppa päättyy kun viimeisestä huudosta on kulunut tietty aika...

Eli joka kerta kun jättää huudon samasta tuotteesta, se maksaa 1e, eli jos tuotteen hinnaksi tulee lopulta vaikka 8e ja olen huutanut 7 kertaa, maksan yhteensä 15e? Vai voiko samaa tuotetta huutaa useampaan kertaan?

Ja joutuuko euron maksamaan silloinkin, kun ei jotain tuotetta saa? Eli jos olen huutanut jotain tuotetta 4 kertaa, enkä voita huutoa, niin joudun silti maksamaan 4e vai yhden euron vai miten, olempa tonttu :D

• Tykkää
Reactions: tonttuilija
ahaa okei.luinkin nyt tarkemmin tuolta. eli huudoissa käytetään pandakrediittejä joita voi ostaa vaikka 200 krediittiä 19.90e. ja joihinkin kohteisiin yhteen huutoon menee 1 krediitti,joihinkin 10. hmm. ja ne postit. eli periaatteessa tuolta vois sada halvalla. tai sitten ei.
pahus ei ois pitäny tuonne eksyä ollenkaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja siiskö;25974816:
Ja joutuuko euron maksamaan silloinkin, kun ei jotain tuotetta saa? Eli jos olen huutanut jotain tuotetta 4 kertaa, enkä voita huutoa, niin joudun silti maksamaan 4e vai yhden euron vai miten, olempa tonttu :D

näin mä ymmärsin että ne krediitit menee sitten kuitenkin. eli 200krediitti maksaa 19.90 ja jos ne 200 tuhlaat etkä mitään voita ni sinne meni se 20e.

Juu, niin itsekin sitten luin tuolta, että "Kun PandaKrediittejä on käytetty huutokaupassa tuotteen huutamiseen, ne vähennetään Asiakastililtä eikä niitä palauteta riippumatta siitä johtiko huutaminen huutokaupan voittamiseen vai ei." Eihän tuossa ole sitten mitään järkeä, ihan kun osallistuisi arvontaan..

[QUOTE="a p";25974863]näin mä ymmärsin että ne krediitit menee sitten kuitenkin. eli 200krediitti maksaa 19.90 ja jos ne 200 tuhlaat etkä mitään voita ni sinne meni se 20e.[/QUOTE]
moi! jos olet huolissas tuosta,niin kannattaa käydä tutustumassa siellä sivulla ohjeisiin. Siellä nimittäin lukee että jos ei voita mitään ensimmäisellä huutopaketilla,niin ne huudot saa takas ja palautetaan tilille. siellä on myös paljon muita hyviä ojheita. Mä luin ne ennen kun rekisteröidyin,eikä mulla ole ollu mitään ongelmia.

Siis onhan se aika koukuttavaa ja jännitävää etenkin jos huutajia samaan tuotteeseen on vaan pari että saako sen vai ei. Mutta ei sille paljoa hintaa tule vaikka posti kutut tuleekin päälle, halvempaa kun kaupassa jos on taitava huutaja.

Mä ostin aikoinaan tällaisesta ruotsalaisesta Bigster nimisestä huutokaupasta jotain kodinkonettaa. Tavaran tuli parin viikon kuluttua ja se ainakin tuntui toimivan

Täyttä paskaa tuollaiset, arpajaistyylinen rahastuskeino jossa sivuston omistaja rikastuu.

Ei edes ole arpajaistyylinen, koska arpajaisissa voi voittaa tuurilla.

Nuo on kaikki huijausta, niissä mukamas ihmiset huutaa tuotteita ja sitten viimeinen huutaja saa tuotteen halvalla, mutta se viimeinen huutaja on sivuston ylläpitäjä itse tai botti joka automaattisesti huutaa aina viimeisen huudon.
Siten sama tuote "myydään" kenties 100 kertaa, kunnes siitä ollaan saatu 1000 kertaiset tai isommat voitot ja vasta sen jälkeen botti lakkaa huutamasta ja joku oikea ihminen sen saa. Toimitusvaikeuksien takia yleensä sitä ei edes saa vaan menettää rahansa.

Se joka tuon ekan tuollaisen keksi on tooodella ökyrikas ja asuu ulkomailla, sivustokin on ulkomailla, koska suomessa tuo ei ole laillista. Nythän noita vastaavia on kuin sieniä sateella.

Ilmaista lounasta ei ole, ei edes sentin maksavaa!

Mun työkaveri voitti sieltä jonku tv:n. kyllä siitä edukkaasti saa jos sattuu voittamaan. Ja kyllä niille silti nopsaan laskien aika hyvät katteetkin jää, mutta varmaan ne ei ees joudu niitä kamoja kauppojen hinnalla ostamaan itsekään

Yhteistyössä