Lapseni kallis takki pilattiin tarhassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vihainen mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tota tota. Sovitaan nyt, että uskon ap:n tarinan. Pihalla on kuraista. Paikasta riippumatta. 2-vuotias on vasta 2-vuotias eli toi pystyssä pysyminenkään ei ole mikään itsestäänselvyys.

Mä olen 32-vuotias ja mulla ei ole yhtäkään valkoista takkia eikä tule. Eihän sellainen pysy edes aikuisella puhtaana, saati sit taaperolla :D Autokin on tällä hetkellä niin paskainen, että jos kävelee puolenkin metrin päästä niin se kura ja loka tuntuu hyppäävän sieltä vaatteisiin :D

Ymmärrän että vituttaa hoitajien välinpitämättömyys ja laiskuus. Itse en ikinä kalliita merkkivaatteita pitäisi lapsella ellen itse olisi vieressä vahtimassa. Lastenvaatteissa kannattaa tosiaan panostaa sellaisiin jotka voi pestä, lapsesihan voi vaikka kaatua kauppareissulla kuralammikkoon ja takki olisi myös pilalla. Minusta vikaa oli sekä päiväkodissa mutta myös sinussa.

Minä en kyllä todellakaan voi ymmärtää että miten ihmeessä kukaan voi pukea kaksivuotiaalle paremmiksi vaatteiksi maaliskuun lopulla valkoiset tennarit, farkut ja valkoisen takin? :O Kun vielä on paikoitellen lunta, ja kosteaa, ja kävellessäänkin ulkona lapsi voi kompastua ja liata itsensä. Jos laittaa noin kalliit ja lianarat vaatteet noin pienelle, saa syyttää pelkästään itseään.

Toki pk:n hoitajat olisivat voineet vaihtaa lapsille elkoiluvaatteet ennen pihalle menoa, mutta silti.

Ja jos päiväkotiin pyydetään ns. paremmat vaatteet, se yleensä tarkoittaa sisävaatteita. Eli ihan haalari voi olla päällä, ja alla ne siistimmät vaatteet.

Kyllä pitää olla helvetin köyhä ihminen, jos vie tarhaan penikan toisten vaivoiksi ja riesaksi ja veronmaksajien elätettäväksi joten on varmaan itse silloin tienaamassa päivät rahaa, tai 2 teidän perheessä on, ja yksi pieni penikka perheessä ja silti itkettäää jos takki likaantuu. Teillä ei ole varmaan varaa edes pesukoneeseen. Tuo meille, minä pesen. Meillä tienaa yksi ihminen, ja monesti on lasten päiväkotivaatteet päivän aikana olleet liimassa, väreissä, ... rikkikin, ja ne ovat vain vaatteita. Jos laitan tuloihini nähden kalliimpaa niin otan riskin että menee rikki tai likaiseksi, enkä itke, koska eivät lapsenikaan. Ne ovat VAIN vaatteita.

Millainen vanhempi antaa kaksivuotiaan liikkua kolmensadan euron vaatteissa? Järki käteen, "Vihainen mamma". Typerää omaisuudella kehuskelemista ja egon paisuttelua.

Yhteistyössä