Moi taas pitkästä aikaa!
kultakimpale2, onko kaikki hyvin? Toivottavasti se selkäsärky ei ollut muuta kuin tuki- ja liikuntaelimistöstä johtuvaa.
Multa jää taas vaikka mitä kommentoimatta, mutta kiireessä tässä koneella yritän naputella, niin antakaa armoa...
Äitiysvaatteista: mulla on tota valikoimaa aika lailla jo valmiiksi, mutta arvatkaa tympiikö taas kaivaa päälle ne samat rytkyt, joita olen käyttäny lähes non-stoppina viimeiset viis vuotta? Blääh... Tilasin yhdet uudet äitiysfarkutkin jo kun rupesi vanha pari nyppimään, mutta ne perhanathan oli liian isot. En tiedä miten moinen on edes mahdollista mutta näin pääsi käymään. Ja sama homma äitiysuikkarin kanssa, vaikka se nätti muuten onkin. Kesäksi käyn sitten Partioaitasta kattelemassa jotain sopivia soputelttoja, toivottavasti on edes pari kirkkaan värisempää ettei tarvi pelkkää maastokuosia käyttää
Maha on jo ihan silmittömän kokoinen :O Kiva mennä taas töihin kuuntelemaan niitä "onpa sulla iso maha, ootko varma ettei siellä oo kaksoset" -kommentteja... Viime kierroksella paloi jo käämi pari kertaa niin pahasti että vastasin muutamalle "no ei ole enää kaksosia ku toinen niistä kuoli". Tuli aika hiljaista mutta siitäpähän saivat. En kyllä käsitä mistä tuollainen raskausmahan koon päivittely oikein tulee, mitä ne ihmiset oikein miettii? Ikään kuin se raskaana oleva vois jotenkin vaikuttaa sen mahansa kokoon? "Joo kuule ihan sen takia oon kasvattanu tällasen että te saisitte sitä kommentoida." Ainahan se on siis liian iso tai pieni mut ei koskaan sopiva...
Sori tää avautuminen, pannaan hormoneiden piikkiin, eiks je
Panacea 15+6 (kai?)