K
kysymys?
Vieras
Eli miksi ihmeessä monta kertaa kotona olevat, virikelasten vanhemmat raivostuvat, jos on pakko lyhentääkin lapsen hoitopäivää kun hoitopaikassa lähes kaikki hoitajat sairastuvat. Jos päiväkotiin ei ole saatu sijaisia, varsinkaan osaavia tai lapsille tuttuja, on lapsenkin etu, että silloin hän on vaikka koko päivän kotona.
Säästökuurit purevat, niin miksei vanhempien tarvitse itse osallistua siihen. Vai halutaanko me vanhemmat että hoitomaksut nousevat kattamaan vähän enemmän kuin murto-osan päivähoidon kustannuksista? Tuo seuraus päivähoidon henkilökunnan lisäämisestä väistämättä olisi.
Säästökuurit purevat, niin miksei vanhempien tarvitse itse osallistua siihen. Vai halutaanko me vanhemmat että hoitomaksut nousevat kattamaan vähän enemmän kuin murto-osan päivähoidon kustannuksista? Tuo seuraus päivähoidon henkilökunnan lisäämisestä väistämättä olisi.