Joku äiti moitti lapseni vaatteita tänään hesessä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielensä pahoittanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielensä pahoittanut

Vieras
Olimme vapaapäivän kunniaksi pitkästä aikaa Hesessä. Viivyimme pitkän aikaa, koska siellä on sellainen kiipeily&leikkipaikka, jossa poika tykkää touhata.
Mä olen ostanut pojalle adidaksen valkoiset tennarit kaupunkikengiksi ja mun mielestä ne on hienot/ aivan normaalit perustennarit?! Joku toinen äiti viereisessä pöydässä (ystävällen tms) haukkui poikani kenkiä homotennareiksi..
No myöhemmin sitten kuulin, kun tämä äiti haukkui mua naurettavaksi tälle kaverilleen ja miten järkyttävät vaatteet mun lapsellani oli ja olin kuulemma stanan pelle ja vaikka mitä..
Olen sellainen nössykkä vässykkä, etten sitten saanut sanotuksi mitään takaisin..
Puhui varmaan tarkoituksella niin kovaa, että mä kuulen..

Ihan Lindexin vaatteet oli muuten päällä lapsella.. Turkoosit vähän pillin malliset housut lindexiltä, lindexin valkopohjainen paita, jossa oli jotakin robotteja tms.. Eli kai ihan normaalit kaupunkivaatteet.

En tiedä minkäikäisestä lapsesta on kyse, mutta jos näkisin tuollaiset vaatteet teini-ikäisellä niin ajattelisin kyllä, että mokoma fruittari. Lähinnä noiden housujen takia.

no mä oon miettinyt tätä, että miten pitäis toimia sit kun tulee joku tuommoinen vastaan. olen nimittäin luontojani pirun aggressiivinen, ja jos annan itselleni luvan kuumeta, niin mahtaisinko muistaa että lapsi on läsnä.

en taida haluta nokkapokkaan pojan läsnäollen, jos nyt muutenkaan. ja yksin liikkuessahan noihin ei joudu, vaan lapsi jostain syystä herättää näitä raivokkaita reaktioita kanssaihmisissä. joten, en osaa sanoa selviäisinkö kunnialla. luulen kyllä, että tuollaisen ääliön läksyttämisestä ei mitään hyvää voi seurata, ellei satu kielen päälle jotain niin mojovaa lausuntoa, että tyypiltä loppuu hetkeksi happi. enkä oikein tiedä, onko sekään miten hyvä malli lapselle.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Teini-ikäiset tuskin kiipeilevät Hesen leikkipaikassa ;) vaikka kuinka fruittareita olisivatkin :laugh:

P.S kannattaisiko LUKEA aloitus ennen kuin vastaa...

Luin aloituksen kyllä, enkä missään vaiheessa sanonut, että aloittajan poika olisi teini-ikäinen. Onko sinulla luetun ymmärtämisessä jotain vikaa?

Kommenttini oli vain vertauksena. Mielestäni turkoosit housut ei ole poikien vaate, joten ymmärrän kyllä hyvin kyseistä naista. Tosin ääneen mariseminen on melko asiatonta!

Jokaisella saa toki olla mielipiteensä siitä, mikä vaate sopii kenellekkin, mutta mun mielestä turkoosit housut ovat kyllä pojille mainiot. Omallanikin on monet turkoosit housut.

Mä en ymmärrä tuota naista, joka lapsen vaatteita haukkui, missään muodossa. Mielessäänhän voi toki ajatella mitä tykkää, mutta ääneen kommentoiminen on sairasta ja lapsellista.

Ehkä sekin muija vaan heräs todellisuuteen, että jotkut pukevat lapsensa nätisti kaupungille.

• Tykkää
Reactions: karma ja BootyPeppi
Varmaan joku mielenvikanen bitch oli se akka.
Ei ole kovin fiksua käytöstä tuollatapoin mollata tuntemattomia (?) hlö:itä. Ja ihan hyvä vaan, ettet alkanut lähtemään mukaan pään aukomiseen.
Älä sinä välitä, -tais vaan olla kade kun oli sulla niin hyvin puettu poika! ;)

Ei noista tommosista isiooteista kannata välittä, purkavat vaan muihin omaa tyytymättömyyttään ja lapsellisuuttaan.

Aika jees ettet reagoinut.
Ei kovin hyvää kuvaa anna sen kommentoijan pään sisällöstä. Noita urpoja/sekopäitä/muuten kusipäitä mahtuu kyllä maailmaan. Niille mesomisesta tulee vaan ontto olo itselle ja häpeä siitä että on jonkun kumisaappaan tasolle taas joutunut....

Huh huh... "joku äiti moitti", eli ilmeisesti tällä oli omia lapsia mukana, koska puhut hänestä äitinä. KUKA oikeasti puhuu "homotennareista" "stanan pellestä" jne lastensa kuullen?!

Teini-ikäiset tuskin kiipeilevät Hesen leikkipaikassa ;) vaikka kuinka fruittareita olisivatkin :laugh:

P.S kannattaisiko LUKEA aloitus ennen kuin vastaa...

Ei kirjoittaja tarkottanu että hän olisi luullut kyseessä olevan teini-ikäinen! Se oli vain kommentti että JOS vaatteet olis teini-ikäsen päällä niin pitäis fruittarina. Kyseiset vaatteet kuulosti kuvailun mukaan enemmän teini-ikäisen kuin lapsen vaatteilta, vaikka tietenkin kaikki tajus alusta asti että lapsi tässä on ollu Hesen leikkipaikassa leikkimässä eikä teini..

Ei kai lapsesi vaan kuullut sitä puhetta? Eikö nyt tärkeintä ole, ettei lapsi kuullut tai pahoittanut mieltään? Aikuiset selviävät kyllä toistensa typeryydestä, mutta 5-vuotias ymmärtää jo paljon ja jos kuuli tuon ivaamisen, se satutti varmasti.

• Tykkää
Reactions: Minni:)
En tiedä minkäikäisestä lapsesta on kyse, mutta jos näkisin tuollaiset vaatteet teini-ikäisellä niin ajattelisin kyllä, että mokoma fruittari. Lähinnä noiden housujen takia.
millonkahan teini-ikäiset on olleet jossain hesen leikkipaikalla leikkimässä, tai minkään muunkaan leikkipaikalla. ja sitten on todella törkeetä aikuiselta ihmiseltä mennä arvostelemaan toisen vaatetusta, oli kyseessä lapsi tai aikuinen. ehkä tällaiset toisen arvostelijat on just niitä, jotka on saaneet vapaan kasvatuksen, joille ei ole koskaan sanottu ei, eikä opetettu mitään tapoja

Itse olen 70 luvun lapsi ja en tiedä kaikki muksuni innosta soikeena pukenu retro vaatteisiin ja mulle aivan sama jos joku olis joskus sanonutkin että kauheeta!!!
en korvaani lotkauttas. Poika nyt on tosin jo 7v eikä pistä enää mitään leveelahkeisia froteisia kampsuja päälleen mutta tyttö vielä alle 2v ja ihana pukea vanhoihin retrokuteisiin.
Älä välitä mitä muut sanoo pääasia että muksulla on lämmintä päällä :hug:

olisin mennyt kyseisen ihmisen luo, hymyillyt ystävällisesti ja käskenyt sitoa narun kaulaan ja hypätä kaivoon mielipiteineen koska omathan ovat lapseni ja heidän vaatteensa. jos ei kerran voi katsoa niin kääntää ne simmunsa vaikka omaan napaansa.

• Tykkää
Reactions: Halin ja Lau123
mitä helvettiä?! O.o mitä sen äidin kakaralla sitten oli päällä? kuin törkeitä ihmiset oikeein on nykyään? tais olla vähän katkeruutta ja hiekkaa pimpissä ko. akalla.

muakin pelottaa vastaavanlaiset tilanteet, etten osaa puolustaa itseäni ja lastani :( ei oo onneks tullut vastaan.

Mä oisin kävellyt sen akan ohitse tarjotin kädessä ja muka horjahtanut niin että ois lentänyt kokikset ja muut sen päälle. Sit sanonut vaan 'hups' tai 'oho'. Ja kävellyt pois.

Kannattaa jättää tuollaiset itsekkin ihan lapsen asteella olevat kateelliset mammat ihan omaan arvoonsa. Lapsesi oli kuitenkin hyvin puettu ja se on sen mamman ongelma jos luulee en asian kuuluvan jotenkin hänelle.

Ei kannata ihmetellä miksi lapsista ei kasva suvaitsevaisia ja toisia ihmisiä huomioon ottavia, kun äiditkin itse ovat suoraan sanottuna tuollaisia kusipäitä.

Yhteistyössä