M
mielensä pahoittanut
Vieras
Olimme vapaapäivän kunniaksi pitkästä aikaa Hesessä. Viivyimme pitkän aikaa, koska siellä on sellainen kiipeily&leikkipaikka, jossa poika tykkää touhata.
Mä olen ostanut pojalle adidaksen valkoiset tennarit kaupunkikengiksi ja mun mielestä ne on hienot/ aivan normaalit perustennarit?! Joku toinen äiti viereisessä pöydässä (ystävällen tms) haukkui poikani kenkiä homotennareiksi..
No myöhemmin sitten kuulin, kun tämä äiti haukkui mua naurettavaksi tälle kaverilleen ja miten järkyttävät vaatteet mun lapsellani oli ja olin kuulemma stanan pelle ja vaikka mitä..
Olen sellainen nössykkä vässykkä, etten sitten saanut sanotuksi mitään takaisin..
Puhui varmaan tarkoituksella niin kovaa, että mä kuulen..
Ihan Lindexin vaatteet oli muuten päällä lapsella.. Turkoosit vähän pillin malliset housut lindexiltä, lindexin valkopohjainen paita, jossa oli jotakin robotteja tms.. Eli kai ihan normaalit kaupunkivaatteet.
Mä olen ostanut pojalle adidaksen valkoiset tennarit kaupunkikengiksi ja mun mielestä ne on hienot/ aivan normaalit perustennarit?! Joku toinen äiti viereisessä pöydässä (ystävällen tms) haukkui poikani kenkiä homotennareiksi..
No myöhemmin sitten kuulin, kun tämä äiti haukkui mua naurettavaksi tälle kaverilleen ja miten järkyttävät vaatteet mun lapsellani oli ja olin kuulemma stanan pelle ja vaikka mitä..
Olen sellainen nössykkä vässykkä, etten sitten saanut sanotuksi mitään takaisin..
Puhui varmaan tarkoituksella niin kovaa, että mä kuulen..
Ihan Lindexin vaatteet oli muuten päällä lapsella.. Turkoosit vähän pillin malliset housut lindexiltä, lindexin valkopohjainen paita, jossa oli jotakin robotteja tms.. Eli kai ihan normaalit kaupunkivaatteet.