Mikä Venakossa koomisinta?

  • Viestiketjun aloittaja ehhyjy
  • Ensimmäinen viesti
ehhyjy
Olen jo aiemminkin koittanut tätä toitottaa, mutta kokeillaan nyt vielä kerran. Porukkaa vedetään täällä jatkuvasti kuin pässiä narussa Venakon toimesta ja ai että hän nauttii, kun saa kertoa omasta elämästään. Kun se niin ärsyttää vielä muita. "Parasta" mitä täällä pystytään heittämään vastaan on syyttäminen provoilusta. Henkilöä, joka pystyy pistämään kaikesta tekemisestään kuvia jatkuvasti jokaisen nähtäville, on aika vaikeaa tällaisesta syyttää.

Mutta se mikä on huomiota herättävää:

Miksi hän ei hehkuta elämäänsä virolaiselle tai venäläiselle palstalle, kumpi hänen kotimaansa nyt onkaan? Eikö hän olisikaan enää eksoottinen tai mitenkään tavanomaisesta poikkeava, vaan täysi nobody, joka ei kiinnostaisi ketään? Kerropa Venakko itse syy tähän, miksi haluat palstailla sillä kielellä, joka sinulle on heikompi.
 
"vieras"
Minusta koomisinta on se, että ihmiset ylipäänsä lukee sen viestiketjuja ja vastailee niihin. Itse en niitä ikinä edes aukaise, näkee jo otsikosta ettei ole minua kiinnostavaa tekstiä.
 
Koomista
..on se,että Milannaa ei kiinnosta mitä muut hänestä ja hänen tekemisistään ajattelee,mutta kuitenkin kysyy jatkuvasti ihmisten mielipidettä täältä ja aivan kuin hakee palstalaisten "hyväksyntää" joka asialle.

Lisäksi koomista on,ettei itsekkään enää muista mitä kaikkea täällä on puhunut ja sitten puhuu mallikkaasti ristiin..
Esimerkkinä: aikanaan valitti että on vaikea päästä eroon joistain lääkkeistä ja sitten myöhemmin sanoi,ettei ole kuin muutaman kyseisen lääkkeen elämänsä aikana syönyt.

:D
 
"..."
koomisinta on tän palstan modet! akka tekee ketjua ketjun perään ja modet kilpaa heittää niitä lukkoon!

kun ei oma äly sano että olis aika lopettaa, niin luulis jollain muulla olevan sen verran älyä...
 
Uudi harm
Piruuttanhan kaikki alkaa ilkeillä, että ketjut menis lukkoon. Mitä väliä sillä on mitä hän haluaa kirjoittaa. Hypätkää ohi. Kyllä minuakin monet jutut täällä ärsyttää, mutta en ala haukkua enkä mustamaalata.
Jos kysytään mielipidettä sen voin antaa ilman ilkeilyitä.
 
[QUOTE="...";25954913]koomisinta on tän palstan modet! akka tekee ketjua ketjun perään ja modet kilpaa heittää niitä lukkoon!

kun ei oma äly sano että olis aika lopettaa, niin luulis jollain muulla olevan sen verran älyä...[/QUOTE]


Tiiätkö mitä? Ei se VM ole syynä ketjujen lukituksiin lainkaan, vaan kyllä se syy on jo(i)ssain aivan muissa.
En ymmärrä tuota ihmeellistä kouhkaamista, tämähän on täysin vapaaehtoinen palsta. Kukaan ei pakota availemaan kenenkään tietyn ketjuja, eikä herranen aika sentään edes tulemaan tälle niin kamalalle saitille.
Miksi te ylipäätään luette VM:n kirjoituksia, kysyn vaan? Rekisteröityneet voivat laittaa eston päälle, sillä pääsee suurimmista mielipahoista ja harmaat, niin harmaat,, no ei voi kaikkia miellyttää.:popcorn:
 
Venakko Milanna
koomisinta on se että minusta on täällä aina etusivu täynnä aloituksia ja kaikki toivovat kuitenkin että meen pois. Sitten koomisinta on että kaikki huuta että teen monta aloitusta päivässä että olen hullu jonkin verran, mutta minusta tehdään aloituksia vielä enemmän kuin mä omia aloituksia
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25955170:
koominsinta tässä on että osa palstalaisista uskoo ihan täysillä nuo hänen kirjoituksensa
koomisinta on myös se että jaksat päivästä toisen olla ilkeä ja komentoida joka ketjuun joka liity minuun, silti uskotelet itselle ettet usko minulle.
 
Lapaset
Vaikka hän saa monta kertaa kuraa silmilleen, aloittaa hän uuden ketjun, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Minun luonteellani ei tuota tehtäisi. Ehkä se onkin viisautta, ei kanna kaunaa.
 
Silja.S
Minusta kaikkein koomisinta on se, että joku provosoituu niistä jutuista niin paljon, että jaksaa jauhaa Venakon ärsyttävyydestä päivä päivän jälkeen ja aloittaa tällaisia turhanpäiväisiä ketjuja uudestaan ja uudestaan. Huoh. Jos olet noin kateellinen tai herkästi provosoitavissa, ÄLÄ LUE NIITÄ VENAKON ALOITUKSIA. Minua ei ainakaan haittaa koko nainen yhtään. En ole tainnut lukea yhtäkään hänen aloituksistaan.
 
nolo
Minusta kaikkein koomisinta on se, että joku provosoituu niistä jutuista niin paljon, että jaksaa jauhaa Venakon ärsyttävyydestä päivä päivän jälkeen ja aloittaa tällaisia turhanpäiväisiä ketjuja uudestaan ja uudestaan. Huoh. Jos olet noin kateellinen tai herkästi provosoitavissa, ÄLÄ LUE NIITÄ VENAKON ALOITUKSIA. Minua ei ainakaan haittaa koko nainen yhtään. En ole tainnut lukea yhtäkään hänen aloituksistaan.
Tänne piti tulla kuitenkin kommentoimaan.
 
[QUOTE="vieras";25955345]Tää kommentti ei edes ole enää koominen, lähinnä nolo ja typerä. Kellään ei ole oikeutta arvostella toisen äitiyttä, eritoten jos ei edes tunne kyseistä ihmistä.[/QUOTE]
Kommentoinkin täysin palstan perusteella, sen kuvan mitä itsestään tämä henkilö on antanut.
 
"minä"
koomisinta on se että minusta on täällä aina etusivu täynnä aloituksia ja kaikki toivovat kuitenkin että meen pois. Sitten koomisinta on että kaikki huuta että teen monta aloitusta päivässä että olen hullu jonkin verran, mutta minusta tehdään aloituksia vielä enemmän kuin mä omia aloituksia
Hyvä Milanna. Vedit pojot kotiin tässäkin keskustelussa!
 
Se lähinnä, että ko. henkilö ei tajua miten paljon hän on täällä paljastanut ja miten helppo hänen tarinoitaan on tarkistaa, joko kyseinen tyyppi ei tiedä totuutta asioista, joista täällä puhuu tai sitten valehtelee luokattoman huonosti.
 

Yhteistyössä