11v tyttäreni jalankoko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä ihmettä? Itse olen jo aikuinen mies ja minulla on jalka hieman tuota isompi ja kengänkokoni on 43-45. Että jos tuo on totta, niin kyllä on valtavan iso jalka tytöksi varsinkin.

tyttö 12v 170 cm pitkä ja jalan koko 40

tyttö 10 v 164 cm pitkä ja jalan koko 39

tyttö 7 v 140 cm pitkä ja jalan koko 35

äiti 37 v 172 cm pitkä ja jalan koko 41 ollut 25 vuotta

[QUOTE="tähtisilmä";25949435]tyttö 12v 170 cm pitkä ja jalan koko 40

tyttö 10 v 164 cm pitkä ja jalan koko 39

tyttö 7 v 140 cm pitkä ja jalan koko 35

äiti 37 v 172 cm pitkä ja jalan koko 41 ollut 25 vuotta[/QUOTE]

paljonko painatte?

Tyttöjen jalat kasvavat isoksi jo aikaisessa vaiheessa juuri tyttäresi ikäisenä, kun pojilla kasvu tulee vasta joskus 13-15-vuotiaana. Senpä vuoksi tuossa ei ole mitäänhälyyttävää.

Kyselitkö tätä jo joku päivä sitten? Jos olet sama henkilö, niin yritä rauhoittua. Nykyisin naisillakin kengänkoko 40 on täysin normaali. Itselläni on koko 42. Mutta valittavasti on naisia, joiden mielestä jo koko 38 on mielettömän iso. Naapurin rouva oli päivitellyt miehelleni omia isoja jalkojaan ja kenkänumerooan 37-38, kun se on niin valtava. Jotenkin tuntuu, että monilla on kovin vääristynyt kuva itsestään ja ongelmia luodaan tyhjästä ilman että siihen olisi mitään syytä.

[QUOTE="hah";25949666]Varmaan ne aattelee että pläskeillä jalatkin leviää :D[/QUOTE]
Niin voi tosiaankin käydä. Itselläni jalan koko kasvoi lähes kahdella numerolla odottaessani kaksosia. Koko ei palautunut takaisin raskauden jälkeen.

[QUOTE="vieras";25949688]Niin voi tosiaankin käydä. Itselläni jalan koko kasvoi lähes kahdella numerolla odottaessani kaksosia. Koko ei palautunut takaisin raskauden jälkeen.[/QUOTE]

Joo mutta tuo 11 vuotias tuskin on raskaana ja paino ei normaalisti kyllä jalan kokoon vaikuta :) Ehkä korkeuteen, muttei todellakaan pituuteen..

[QUOTE="hah";25949666]Varmaan ne aattelee että pläskeillä jalatkin leviää :D[/QUOTE]

Kyllä se itse asiassa niin menee. :)

Monen monta kiloa sitten mun jalankoko oli 37. Mutta painon myötä jalkaholvi laskeutuu ja nyt mennään jossain 38-39 välimaastossa.

Yhteistyössä