Nyt kokoomaan minulle uutta tyyliä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi nainen esiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi nainen esiin

Vieras
Olen niin lopen kyllästynyt näyttämään väsyneeltä mammalta.

Meikannut en ole vuosiin ja siihen kävin tekemässäkin korjauksen, nimittäin ripsien pidennykset ja kulmien värjäys. Nyt on heti tullut eloa naamatauluun, joten nyt vuorossa vaatteet.

En tyykkää oikein mistään vaatteestani. Ei ole ikinä mitään päälle pantavaa. Kotona olen 5 vuotta vanhoissa verkkareissa, jotka ovat rikki. Myös kulahtanut paita päällä. Kodin ulkopuolella liikun liian isoissa vaatteissa, joita käytin ennen raskausaikaa ja raskauden aikana. Nyt olen 6kg laihempi, mitä ennen raskautta ja se näkyy myös kropassani.

Ostelen kyllä nytkin vaatteita, mutta kaikki on sellaisia ei mieluisia. Sellaisia, joita olen tottunut käyttämään ennen raskautta. Sellaisia, jotka häivyttää mahdollisimman paljon läskejäni, joita siis enään ei ole.

Nyt en siis tiedä, mitä vaatteita ostaisin ja kokeilisin. Kaipaisinki nyt teiltä apua. Ensi viikolla olisi siis vaatteiden oston vuoro, joten ehdotuksia kehiin!

Niin ja lopuksi laitan vähän linkkejä, minkälaisia vaatteita käytän nyt ja mitä teidän ei mielusti kannata linkkailla.

Berry T-shirt - Mango - Navy - Paidat - Vaatteet - NELLY.COM Muotia online

Gridley Jersey - Hunky Dory - Rosa - Paidat - Vaatteet - NELLY.COM Muotia online

Begur Cardigan - Mango - Harmaa - Puserot - Vaatteet - NELLY.COM Muotia online

Claudia Jeans - Mango - Deniminsininen - Farkut - Vaatteet - NELLY.COM Muotia online

Olen siis tuolta netistä katsellu vaatteita, mutta jotenki sitä aina ajautuu katsomaan sellaisia vaatteita, joita tuolla mun kaapissa on, ja joita en enää halua pukea päälle.

Niin ja haluan siis näyttää äidiltä, mutta freessiltä ja naiselliselta. Haluan, että vaatteet korostavat nyt kroppaani, josta vihdoin saan olla ylpeä.

Minusta hoikkanakin kannattaa käyttää ihan tavallisia vaatteita, eikä sortua siihen laihduttajien helmasyntiin, että aletaan pukeutumaan jotenkin poikkeuksellisen naisellisesti. Kaikkia ihmeellisiä hihattomia mekkoja, piukkoja vaatteita ja korkkareita. Freesi voi olla vähän vähemmälläkin yrittämisellä.

Ensimmäinen pusero näytti tosi kivalta ja materiaalikin vaikutti hyvältä. Tuosta toisesta puserosta en ymmärrä minkä mallisen ihmisen päällä se näyttäisi hyvältä. Älä osta noin muodotonta vaatetta. Neulepaita oli ainakin harmaana valjun näköinen. Farkut ok.

En halua laittaa kuvaani nettiin. Joten ehkä vaikeuttaa teitä. Olen siis tumma, hiukset tumman ruskeet ja silmät melkein mustat. Ihon väriki on aina vähän niinkuin olis pikkuisen ruskettunut.

Tykkään väreista, mutta liikaa on liikaa. Ei niin, että paita keltainen, housut kirkkaan siniset, kengät, oranssit, laukku punainen.

Ja en halua mitään paljastavia vaatteita. Siis että tissivako näkyy kaikelle kansalle.

Toi jakku oli toisaalta aika hauska. Voisinki kokeilla jakkuja, ku käyn ens viikolla shoppailemassa. Mutta tuo kangas siis tuossa jakussa ei mielyttänyt.

Ehdotelkaapas lisää.

Mites jotain tälläistä?

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/paidat/vero-moda-631/sasha-lace-front-top-631497-912/
http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/takit/j-lindeberg-2184/daisy-dresses-blazer-218420-83/
http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/housut-shortsit/rut-mfl-540/olivia-md-jeggings-long-540552-33/

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Hyvä ap! Mä voin liittyä tähän muuttumisleikkiin mukaan :) Olen lopen kyllästynyt itseeni, ulkonäkööni ja kurppaisiin vaatteisiini!!!! Sen verran olen nyt tehnyt asian eteen että vaatekaapista lähti kasa kirppiksiltä ja kierrätyksestä ostettuja vaatteita poistoon, koska en niitä tykkää pitää, ne on liian pieniä tai muuta vastaavaa. Haluan näyttää taas hyvältä kun kesäkin tulee! Ja mulla tuo meikkaus on kans jäänyt lähes täysin :( Tietty laittaudun hiukan kauppaan tai sitten enemmän johonkin tärkeämpään menoon mutta niitä on niin harvoin että meikit vaan pilaantuu :(

Pitääpä lueskella ketjua uudelleen :)

Noi farkut oli tosi kivat. Mulla ei ole kuin suoralahkeisia farkkuja vain. Ja perus toppeja mulla onkin muutaman, jota käytänki kotona. Tuo pusero oli myös hauska. Sen alla vois juur käyttääkki noita toppeja.

Ja tälläinen pukeutuminen on kyllä niin eriä, mitä nyt käytän. Tulis muutosta urakalla, kun alkaisin pukeutumaan näin.

[QUOTE="kiva";25950061]Hyvä ap! Mä voin liittyä tähän muuttumisleikkiin mukaan :) Olen lopen kyllästynyt itseeni, ulkonäkööni ja kurppaisiin vaatteisiini!!!! Sen verran olen nyt tehnyt asian eteen että vaatekaapista lähti kasa kirppiksiltä ja kierrätyksestä ostettuja vaatteita poistoon, koska en niitä tykkää pitää, ne on liian pieniä tai muuta vastaavaa. Haluan näyttää taas hyvältä kun kesäkin tulee! Ja mulla tuo meikkaus on kans jäänyt lähes täysin :( Tietty laittaudun hiukan kauppaan tai sitten enemmän johonkin tärkeämpään menoon mutta niitä on niin harvoin että meikit vaan pilaantuu :(

Pitääpä lueskella ketjua uudelleen :)[/QUOTE]

Tervetuloa!

Ilme raikastui mulla niin pelkillä lisäripsillä ja kulmien värillä. En enää näytä niin väsyneeltä. Ja ei ole enää lainkaan meikkihuolia! Paitsi sitten on tietysti ripsien huollot ja kulmien värjäys uudestaan myöhemmin.

Noi farkut oli tosi kivat. Mulla ei ole kuin suoralahkeisia farkkuja vain. Ja perus toppeja mulla onkin muutaman, jota käytänki kotona. Tuo pusero oli myös hauska. Sen alla vois juur käyttääkki noita toppeja.

Ja tälläinen pukeutuminen on kyllä niin eriä, mitä nyt käytän. Tulis muutosta urakalla, kun alkaisin pukeutumaan näin.

Osta muutamat hyvin istuvat, pillimmät farkut - siinä on jo muutosta. Perustoppien kanssa juurikin tuon tapaisia lyhyitä puseroita eri jujuin, tai vaikka neulepaitoja, valinnanvaraa on. Nuo olisivat sellaisia perusjuttuja mitä yhdistellä uusiin juttuihin.

Kokeile pitää keväämmällä mekkoja, se piristää ilmetta kovasti!

Entä miten olisi trenssitakki?

[QUOTE="...";25950053]Mites jotain tälläistä?

Sasha Lace Front Top - Vero Moda - Offwhite - Paidat - Vaatteet - NELLY.COM Muotia online
Daisy Dresses Blazer - J Lindeberg - Harmaa melange - Takit - Vaatteet - NELLY.COM Muotia online
Olivia Md Jeggings Long - Rut m.fl. - Deniminsininen - Housut & shortsit - Vaatteet - NELLY.COM Muotia online[/QUOTE]

Toi paita oli kyllä tosi ihana! Tuo jakku taas näytti liian viralliselta. Pitää kattella kaupoista vähän rennompia jakkuja.

Olen miettinyt, että onkohan värikkäät pillifarkut äidille liian huonot? Itseä on vähän ne houkuttanut, mutta mietityttää, että onko liian teinien villitys?

Osta muutamat hyvin istuvat, pillimmät farkut - siinä on jo muutosta. Perustoppien kanssa juurikin tuon tapaisia lyhyitä puseroita eri jujuin, tai vaikka neulepaitoja, valinnanvaraa on. Nuo olisivat sellaisia perusjuttuja mitä yhdistellä uusiin juttuihin.

Kokeile pitää keväämmällä mekkoja, se piristää ilmetta kovasti!

Entä miten olisi trenssitakki?

Pitääkin kokeilla ehdottomasti noita pillejä.

Trenssitakkia ei ole. Omistan vain parka -mallisen takin ja nahkarakin. Siinä mun kesätakit.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Ainiin, tilasin Ellokselta kasan vaatteita, lähinnä etsin kesäksi bikineitä itselleni niin siitä sitten tarttui muutakin mukaan. Housuja ja kivoja yläosia tarvitsisin kuitenkin lisää ja joku kiva kotiasu :)

Mitäs tykkäät tällaisesta tyylistä? Mulle iskee kaikki romanttinen pitsi ym. hörhelö kunhan on muuten nuorekas ja jotenkin raikas :)

N-1z141sbZ1z141i6Z1z141o7

Kerro ap, miksi äiti ei voisi pitää värikkäämpiä farkkuja kun taas lapseton voisi?

Unohda pukeutumisessa se, että olet äiti - tyylisi tuskin on mitenkään horahtava että pitäisi huolehtia peittävämpää päälle äitiyden takia?

:)

;)

Yhteistyössä