"tjaa"
oikeesti on kai jotain eroa siinä, onko noita muutama vai muutama tuhat? jostain ihan järkevistä syistä?
Ja kondylooman voi todeta papa-kokeesta.No testithän eivät näytä herpestä eivätkä kondyloomaa, jotka ovat yleisimmät sukupuolitaudit, että se niistä testeistä....
Ja osalla voidaan todeta se verikokeella, on toki oireettomiakin...Papa-koe kertoo solumuutokset. Ei sitä, kannatko kyseistä tautia.
Ja miten niin silmillä??? Herpestä tartuttaa nimenomaan ne ihmiset, jotka eivät edes tiedä sitä sairastavansa. Toisin sanoen oireet ovat niin huomaamattomat, että et sä niitä silmällä näe.
Ehei..vaan ah, niin nautinnollista.Todella kuvottavia vastauksia - siis jopa kymmenien miesten panemia .... Kuvottavaa!
Mä en sit taas vois kuvitella ottavani miestä, joka pitää seksistä nauttivaa naista "jakorasiana".Karmeita jakorasioita liikkeellä. En voisi kuvitellakaan että naisekseni kelpuuttaisin tuollaisia tapauksia jotka nussivat kaikkea mikä liikkuu.
Miten täällä voi ollakin näin paljon tyhmiä ihmisiä.Papa-koe kertoo solumuutokset. Ei sitä, kannatko kyseistä tautia.
Ja miten niin silmillä??? Herpestä tartuttaa nimenomaan ne ihmiset, jotka eivät edes tiedä sitä sairastavansa. Toisin sanoen oireet ovat niin huomaamattomat, että et sä niitä silmällä näe.
Tuskin kaikki naiset niistä avoimesti kertovat, varsinkaan tuollaselle tyypille. Et voi olla varma, jos et ole tuntenut naistasi aiemmin. Ja kyllä meille jakorasioillekin ottajia löytyy, jotkut jopa arvostavat kokemusta.Karmeita jakorasioita liikkeellä. En voisi kuvitellakaan että naisekseni kelpuuttaisin tuollaisia tapauksia jotka nussivat kaikkea mikä liikkuu.
Ahaa ai minä olen tyhmä?Miten täällä voi ollakin näin paljon tyhmiä ihmisiä.
Kondylooma selviää papa-kokeella, ASCUS-luokka nousee, Kondylooma voi olla ulkoinen ja aiheuttaa näkyviä syyliä, tai sitten veriperäinen ja näkyy kohdunsuulla kolposkopiassa.
On arvioitu, että muutaman vuosikymmenen päästä jokainen nuori nainen kantaa sitä/on kantanut, koska se voi tarttua jopa käsien kautta. Siihen ei ole parannus keinoa, mutta keho parantaa sen yleensä itse.
Kondyloomaa on monta eri "lajia" ja niistä vain muistaakseni kaksi on vaaraksi ja aiheuttaa kohdunkaulansyöpää.
Itselläni oli se vaaraton tyyppi ja kehoni paransi sen itsekseen
Sulla on sitten ollut HPV veressä ja sillon siitä ei ole haittaa kellekkään, sulle tai muille joten mitä väliä =)Ja minun papakokeeni on ollut puhdas ja siitä huolimatta minulla on ollut kondylooma. Mut mä en sit varmaan olis sitä tartuttanut, koska eihän papakokeen mukaan mulla ollut mitään?
45 miestä käyttänyt sinua - hyi !Ikää 33, nainen, kumppaneita n. 45, kaikki miehiä, kerran ollut kondylooma (huom., tarttui siltä ensimmäiseltä, joten siveydensipulius ei minua siltä olisi säästänyt!). Papa-kokeet ja sp-tautitestit olleet aina puhtaita. Vuosien varrelle mahtuu useampia yksiavioisia suhteita sekä pitkiä seksittömiä aikoja, joten turha ruveta huolimattomaksi naiseksi nimittelemään.