Minkä ikäiset kerrossänkyyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä pikkutytöt sai kerrossängyn kun vanhempi oli just täyttänyt kolme ja nuorempi oli 1v 8kk vanha. Tämmönen
Kerross
ja noi turvalaidat on niin että molemmissa sängyissä on kunnon laita toisella reunalla, sänky on toiselta pitkältä sivultaan seinää vasten.

Muutama ensimmäinen ilta piti pienimmäinen palauttaa n. 280 kertaa illan aikana petiin (hoksasi että pääsee itse pois ja nautti tilanteesta täysillä) mutta sen jälkeen ei ongelmia. Ja kukaan ei ole koskaan pudonnut sängystä.

Ok, eli olen ollut taas liian huolehtivainen kun mietin josko jo uskaltaisi ostaa kerrossängyn että saisi lasten huoneeseen enempi tilaa ja lapset siis täyttävät tänä vuonna 6 ja 3 :D

Ok, eli olen ollut taas liian huolehtivainen kun mietin josko jo uskaltaisi ostaa kerrossängyn että saisi lasten huoneeseen enempi tilaa ja lapset siis täyttävät tänä vuonna 6 ja 3 :D

kerrossänkyjä on erilaisia ja erikorkusia... nuo pienten lasten kerrossängyt mikä oli tuossa linkissa on oikeesti aika matala verrattuna kunnon kerrossänkyyn. kun isompi on noin iso niin kannattanee hankkia täyspitkä sänky eikä tuommosta 170cm mittaista niin menee koko ala-asteen sitten.

Meillä on puoliparvi, jonka olen tuunannut kerrossängyksi.

Eli sängyn alle on laitettu erillinen sänky, jossa pienempi nukkuu. Ja isompi on yläsängyssä turvassa, kun siinä on laitaa vähän korotettu tuon linnanmuurin avulla. Tosin isompi kiipeää sieltä itse laidanyli alas, mikäli hänelle ei avata ovea jotta hän pääsee alas portaita pitkin.

Isompi taisi olla tasan 2v, kun hän siirtyi yläsänkyyn ja pienempi oli hieman vajaa 1v, kun hän siirty alasänkyyn.

Pienempi on nyt 2v, muttei häntä voisi tuonne ylös laittaa. Ei vielä ymmärrä varoa, eli nousisi sängyssä seisomaan ja voisi pudota.

Yhteistyössä