Victoria karisti raskauskilot hetkessä:( MItä mieltä? Kuva.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suvian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa, no mä olen molempien raskauksien jälkeen lähtenyt laitokselta saman painoisena kuin ennen raskautta, tarkoittaako se etten ole ollut kiinnostunut vauvoistani?

Kyseessä ei ole kuka tahansa synnyttäjä, vaan median tiiviisti seuraama kuningashuoneen jäsen. Ketää ei kiinnosta jos naapurinmaijalla on vielä vyötäröllään 20 kg extraa kuukausi synnytyksestä (ei edes maijaa itseään), mutta julkisuuden henkilön ulkonäköpaineet voivat olla ihan toista.

No kävikö sulla mielessä et kaikkien ei tarvi miettiä niitä kiloja tai tehdä mitään niiden eteen, ne vaan tippuu ihan itsestään? Mäkin olin heti synnytyksen jälkeisten viikojen aikana tiputtanut kaikki reilut 20kg mitä tuli raskausaikana enkä todellakaan tehnyt edes niitä vaunulenkkejä tai katsonut mitä suuhuni mättäsin. Kaiken huomion, ajan ja kiinnostuksen kohdistin vauvaan ja silti ne kilot hävisi. Ja saanko vielä kysyä et mitä v*ttua se tarkoittaa et pitää näyttää synnyttäneeltä?!

No eihän se nyt kovin lihavassa kunnossa ollut synnyttämään mennessäänkään? Ei kaikille tule 30kg lisää ja silti välittävät vauvoistaan. Sitäpaitsi tuosta kuvasta ei ainakaan näe onko kaikki kilot oikeasti poissa vai ei. Kyllä sitä löysää mahanahkaa saa vaatteilla peiteltyä aika helposti.

Minä käytin lapsen nimiäisissä ja ollessani kaasona häissä korsettia mekon alla.. ja kappas.. kummasti se vaan hoikentaa.. ;D oikeasti oli silloin vielä 8 kg ylimääräistä..

No eiks se nyt oo enemmän normaalia palata normaali painoiseksi? Sunlaiset pullamössömammat tunkee takapuoleen hiilaria ihan vaan sillä verukkeella, että "oon just synnyttäny"!! HYi, YÖK!

Itse palasin omiin hoikkiin mittoihini parissa viikossa. Kyllä se on terveellinen ruokavalio, imetys ja liikunta mikä on parasta synnytyksen jälkeen. Niin mielelle kuin kropallekin!

Eiköhän ne aika monella karise ne kilot hetkessä kun on touhua, imettää ja ulkoilee vauvan kanssa. Ei tarvitse laihduttaa. Minulla lähti esikoisen kanssa hetkessä kaikki mitä tuli ja vielä useampi kilo vielä alkupainosta. Kahden seuraavan kanssa ei sitten lähtenytkään ja imetyskin on vaan tuonut minulle lisää kiloja....tosin syömällähän ne on tullut :)

[QUOTE="vieras";25943168]No kävikö sulla mielessä et kaikkien ei tarvi miettiä niitä kiloja tai tehdä mitään niiden eteen, ne vaan tippuu ihan itsestään? Mäkin olin heti synnytyksen jälkeisten viikojen aikana tiputtanut kaikki reilut 20kg mitä tuli raskausaikana enkä todellakaan tehnyt edes niitä vaunulenkkejä tai katsonut mitä suuhuni mättäsin. Kaiken huomion, ajan ja kiinnostuksen kohdistin vauvaan ja silti ne kilot hävisi. Ja saanko vielä kysyä et mitä v*ttua se tarkoittaa et pitää näyttää synnyttäneeltä?![/QUOTE]

No kyllähän sitä on puhuttu, että ei taida nuo kilot olla lähtenyt ihan vahingossa... Sen verran eroa on. Ei kai kenenkään tarvitse näyttää miltään tietyltä, mutta minusta se on ihan normaalia, että raskauden ja synnytyksen jälkeen ei ole ihan tikissä ja kilojakin vielä on. Useimmilla kuitenkin näin.

No kyllähän sitä on puhuttu, että ei taida nuo kilot olla lähtenyt ihan vahingossa... Sen verran eroa on. Ei kai kenenkään tarvitse näyttää miltään tietyltä, mutta minusta se on ihan normaalia, että raskauden ja synnytyksen jälkeen ei ole ihan tikissä ja kilojakin vielä on. Useimmilla kuitenkin näin.

Missä on puhuttu?? Sä koitat nyt väkisin kylvää jotain pahaa. Oletko kateellinen vai omaatko huonon itsetunnon?

Mua lähinnä ärsyttääi median vouhkaaminen näiden julkkisten raskauskiloista, ei niinkään se lähteekö ne joltain vai ei. Victoriallakin varmaan on ollut hyvin aikaa miehineen käydä siel salilla ja hankkia se vyötärö takaisin nopeammin. Ja kuten joku kirjoittikin, niillä on vähän eri paineet kuin tavallisilla tallaajilla, kun koko "maailma" seuraa kun astuu julkisuuteen takas vauvan syntymän jälkeen.

Itseltäni lähti 15 raskauskiloa synnytyksen jälkeen imettämällä, melkein puolet siitä jäi jo sairaalaan. En laittanut rikkaa ristiin painonpudotuksen eteen, siinä mielessä olen ap:n kanssa samaa mieltä, että vauva-aikana on muutakin tärkeämpää mietittävää kuin se oma painonpudotus. Roikkuva maha jäi muistoksi, katotaan kuinka paljon pahennee kun kakkonen on syntynyt...

Kyllä ne on luultavasti lähtenyt ihan normaalilla ruokavaliolla, ulkoilulla ja imetyksellä.

Mitä mieltä pitäis olla?! Mulla oli jälkitarkastukseen mennessä lähteneet kaikki raskauskilot ja yksi ylimääräinen lisäkilokin (en tiedä kuinka nopeesti ne kaikki lähti, koska meillä ei silloin kotona ollut vaakaa). Yllätyin itsekin että näinkö nopeesti ne lähtikin.

musta se oli ihan hoikassa kunnossa sillon kun oli viimeisillään raskaanakin, ihan ymmärrettävää jos on maha kadonnut.. hävisi se mullakin parissa viikossa ilman mitään erillisiä "karisteluja". Osa tosiaan on jo synnäriltä palatessa samassa painossa kuin ennen raskautta.

Mä en ole ikinä tajunnut tätä raskauskilo-juttua. Molemmissa raskauksissa tullut lähes 20kg lisää painoa ja muutama kk synnytyksestä suurin osa on hävinnyt. Vuosi entisillä elintavoilla (sopivasti liikuntaa, normaali ruokavalio) niin loppukin on hävinnyt.

• Tykkää
Reactions: fortunate