Miten torjua nätisti ihastunut? naapuri??

• Viestiketjun aloittaja hemmetin hemmetti
  • Ensimmäinen viesti
hemmetin hemmetti
Kyttäily ja seurannu liikkeitäni ja nyt kutsu kaljalle.Muutenkin pelottanut koko tyyppi jo muutaman viikon,jotenkin karmivaa kun toinen tietää millon liikun ja varmaan senkin et missä. Kuitenkaan en haluisi nyt ilkeeks ruveta mutta mitä mä teen?! En siis ole kiinnostunut siitä enkä ole kiinnostunut menemään kyläänkään.Ja pian se varmaan on mun oven takana! En voi sanoa olevani jossain muuallakaan kun taatusti on seurannut ja tietää et olen kotona. Voi vittu sanon minä!!

"vieras"
Olet mahdolisimman vähän sen kanssa tekemisissä. Et juttele, moikkaat vaan ja jatkat matkaasi jos tapaat sen jossakin. Jos pyytää kaljalle tai johonkin, sanot että ei kiitos, et keksi mitään tekosyitä.
Jos tulee ovellesi, sanot suoraan että et halua hänen tulevan ovellesi etkä ottavan suhun yhteyttä.

hemmetin hemmetti
hei oikeesti!!! mä joudun näkee sitä joka päivä ja nyt sit tällänen.Miksei mun oma ihastus voi kutsua mua kaljalle vaan joku pelottava tyyppi joka seuraa miten tulen ja menen.

hemmetin hemmetti
[QUOTE="vieras";25939875]Olet mahdolisimman vähän sen kanssa tekemisissä. Et juttele, moikkaat vaan ja jatkat matkaasi jos tapaat sen jossakin. Jos pyytää kaljalle tai johonkin, sanot että ei kiitos, et keksi mitään tekosyitä.
Jos tulee ovellesi, sanot suoraan että et halua hänen tulevan ovellesi etkä ottavan suhun yhteyttä.[/QUOTE]

No en mä olekaan tekemisissä sen kanssa,moi olen sanonut mutta en ikinä ekana eikai sitä voi olla sanomattakaan.Viimeksi uskalsi puhua mulle vähän enemmän ni yritin vaan ynähdellä jotain ja jatkoin reippaasti matkaa sisälle ja se tuli perässä.
Eikai se nyt oikeesti voi ovelle tulla?!

Ja kuka sanoo ettei kotona olemalla tapaa miehiä.... harmi ettei oo vaan se ihminen jonka soisin sen olevan!

Mutta mitä mä nyt teen ,olenko vastaamatta viestiin vai laitanko jotain tyyliin kiitos kutsusta muuta ei kiitos en ole kiinnostunut...tai jotain.

Mitä jos se rupee vainoo mua entistä enemmän kun en mene sinne?!

hemmetin hemmetti
pieraset sen naamaan ni eiköhän se ihastus siitä laannu...ellei sit tykkää kinkistuffista
Voi vittu sun kanssa!! Etkö sä tajua et tää ei mitenkään mukavaa kun tietää et toinen seuraa miten tulet ja menet ja nyt ei enää saa kotonakaan olla ilman et yks on ottanut numeron selville ja rupee jo puhelimen kanssa piinaamaan(no okei yks viesti ei oo vielä piinaamista mut karmivaa se on).

Kyllä
mutta laitanko mä sille nyt jotain viestiä et kiitos mutta ei kiitos,en ole kiinnostunut vai jätänkö vastaamatta? miksei kukaan auta mua??!
Vastaa näin. Jos jätät vastaamatta tai keksit tekosyitä, se luultavasti kyselee yhä uudelleen ja uudelleen sinua treffeille. Parasta olisi jos laittaisit että et halua yhteydenottoja, sinulla on jo seurustelukumppani.

hemmetin hemmetti
[QUOTE="vierailija";25939993]Jos se vaikuttaa noinkin pelottavalta, niin paras olisi varmaan kun sanoisit sille että et lähde mihinkään, seurustelet vakituisesti. Vaikkei se olisikaan totta.[/QUOTE]

Mutta se kyllä taitaa tietää etten seurustele,en kepeesti enkä vakituisesti koska näki mut baarissa yhen sen tutun kanssa jonka kanssa mulla oli yhen yön juttu joten tietää varmasti etten ainakaan sen tyypin kanssa ole.

Ja nyt siltä tuli jo toinen viesti,et suutuinko mä ja pyys anteeks.

Lukee varmaan tätä palstaa....

"vieras"
Kyttäily ja seurannu liikkeitäni ja nyt kutsu kaljalle.Muutenkin pelottanut koko tyyppi jo muutaman viikon,jotenkin karmivaa kun toinen tietää millon liikun ja varmaan senkin et missä. Kuitenkaan en haluisi nyt ilkeeks ruveta mutta mitä mä teen?! En siis ole kiinnostunut siitä enkä ole kiinnostunut menemään kyläänkään.Ja pian se varmaan on mun oven takana! En voi sanoa olevani jossain muuallakaan kun taatusti on seurannut ja tietää et olen kotona. Voi vittu sanon minä!!
elä avaa ovea! vitun juntti! kuhan kahtelin!

"vieras"
Miksi asiasta pitää tehdä jumalaton haloo? En ymmärrä, mikä ongelma tässä on. Vastaat kohteliaasti ettet lähde. Jos siltä tuntuu, voit keksiä jonkun valkoisen valheen kieltäytymistä keventämään. (esim. ihastus toiseen tms.)

Laitat vaan suoraan, että et lähe kaljalle koska sua ei vaan kiinnosta. Voit myös laittaa toiveena, että voisitko poistaa myös numeroni puhelimesta, koska en ole myöskään kiinnostunu pitämään yhteyttä tällä hetkellä kehenkään. Tai jotain sinne päin :). Luulis että, tajuis tohon lopettaa, jos ei, niin sitten viet asiaa eteenpäin.

gdkml
[QUOTE="vieras";25940118]Miksi asiasta pitää tehdä jumalaton haloo? En ymmärrä, mikä ongelma tässä on. Vastaat kohteliaasti ettet lähde. Jos siltä tuntuu, voit keksiä jonkun valkoisen valheen kieltäytymistä keventämään. (esim. ihastus toiseen tms.)[/QUOTE]

Niinpä. Ihme vouhkaamista, eiköhän (lähes) jokaiselle oo noita friikkejä tullut vastaan mutta tuskin siitä nyt tollasta paniikkia pitää kehittää. Ei varmaan kuitenkaan oo mikään sarjamurhaaja.

La Paset
Sano vaikka, että et nyt jouda, koska täytyy
-kirjoittaa puhe
-tehdä kummilapsen haalarit valmiiksi
-valmistella esitelmä töihin
-palaveerata kaasojen kanssa hääjuttuja
-odotat tärkeää puhelua
Näitähän voit käyttää tekosyinä, vaikka ihan järjestyksessä. Älä hirveästi pahoittele, että olet estynyt. Ehkä vihdoin tajuaa itsekin.

Sano vaikka, että et nyt jouda, koska täytyy
-kirjoittaa puhe
-tehdä kummilapsen haalarit valmiiksi
-valmistella esitelmä töihin
-palaveerata kaasojen kanssa hääjuttuja
-odotat tärkeää puhelua
Näitähän voit käyttää tekosyinä, vaikka ihan järjestyksessä. Älä hirveästi pahoittele, että olet estynyt. Ehkä vihdoin tajuaa itsekin.
Anteeks mut mitä helv..? Oikeastiko sun neuvo on keksiä tekosyitä kuin sanoa ettei ole kiinnostunut?

bipo
Sanot, että sulla on ollut terveysongelmia. Lääkäri sanoi että sellaisia maanis-depressiivisen tyyppisiä. Et nyt juuri tällä hetkellä pysty etkä jaksa keskittyä mihinkään muuhun kuin omaan kuntoutukseen ja terapiaan. Mut jos se olisi sun TosiYstävä, niin tietysti se olisi ihanaa. Että voisit soittaa jollekin, kun seuraavan kerran olet menossa psykoosiin. Kävisikö se?

And problem is SO solved!
Hehehe!

hemmetin hemmetti
Juu asia on nyt tosiaan hoidettu,kiitin kutsusta ja ilmoitin etten ole kiinnostunut.Ei vaan tainnut tajuta....tuli viestiä takas mutta en vastannut siihen ja seurataan nyt tilannetta et vieläkö se sitten jatkossa lähettelee niitä tai sanooko jotain kun pihalla tai rapussa törmätään.

Yhteistyössä