Oliko pahasti sanottu mieheltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta kohduton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta kohduton

Vieras
Mulla parin vuoden ajan ollut kovia alavatsakipuja+ erittäin runsaat menkat.
Nyt sain sit lähetteen tähystykseen ja kohdunpoistoon. Gyne sanoi, että tota kohdunpoistoa voin vielä harkita, jos oon varma että lapsiluku täynnä, ikää mulla 42v.
Tähän mennessä oon ollut 100% varma, etten enää lisää muksuja halua, koska ikää jo näinkin paljon. Illalla kerroin miehelle mitä lekuri sanoin kohdun poistosta ja mitä mieltä hän on asiasta. Ukko tuumas, että mitä se hänelle kuuluu, jos kohtu poistetaan, ei vaikuta häneen ja kyllä hän vielä pysytyy lapsia saamaan halutessaan, vaikka multa kohtu poistettukkin.
Eli siis meillä ei enää oo ollu tarkotus yrittääkään lasta, mutta jotenkin loukkas mua sanomisensa ja ymmärsin, että halutessaan vaihtaa nuorempaan jos lisää muksuja sattuis haluamaan.

Mun ukko vois hyvin noin vitsillä sanoo mutta jos asiassa ei ollut sellaista vivahdetta niin törkeästi sanottu kun toiselle ollaan noin radikaalia leikkausta tekemässä. Voi verrata miehen pallien poistoon....

Tuo ei varmaankaan ole ainut asia, missä mies kohtelee sinua törkeästi ja loukkaa. Mitä muuta häneltä siedät? Hei ihan oikeasti, tuollainen kommentointi ei ole normaalia, se ei ole kunniottavaa eikä osoita yhtään rakkautta. Ei sellaista tarvitse sietää!

Ainut tilanne missä toi ei olisi todella järkyttävän alentavasti ja törkeästi sanottu, on se, että kyseessä olisi muuten lämpimässä suhteessa heitetty vitsi. Mutta jos sun tarvitsee täältä kysyä, niin kyse tuskin oli tuosta.

[QUOTE="nisa";25929437]Harkitse vielä hieman kohdunpoistoa. Mies kannattaa laittaa heti pihalle ja uusi mies saattaa hyvinkin haluta lapsen.[/QUOTE]

itse asiassa sanoinkin miehelle tokaisunsa jälkeen, että ehkä mä sittenkin pidän kohtuni vielä pari vuotta, jos vaikka sattuis mies vaihtumaan siinä ajassa ja haluttaiskin vielä yhteinen lapsi. Mies ei vastannut siihen mitään, vaan alko melkein heti kuorsaamaan (juteltiin siis asiasta nukkumaan mennessämme)

Yhteistyössä