Tiedättekö te, lapsettomat koiranomistajat, millaista on pestä koiranpskaa lasten kengistä??

  • Viestiketjun aloittaja "vihainen"
  • Ensimmäinen viesti
"vihainen"
En voi ymmärtää, miten voi olla niin ymmärtämätön, ettei tajua että koiranpaskat katujen varsilla on ÄLLÖTTÄVÄÄ. Tiedättekö kuinka montaa kasaa pitää yrittää väistää ettei astu niiden päälle?
Tiedättekö miten hyvin 2-vuotias osaa väistää niitä?
Tiedättekö miten miellyttävää on tuoda se haisukasa kotiin kenkien mukana?

Tiedättekö oikeasti?

Tämä on täällä Espoossa suuri ongelma. Kukaan ei kerää niitä, ja kasoja on jo nyt paljon, odotetaans kun lumi sulaa.....

Alan vihata koirien omistajia....
Jos haluaa pitää kaupungissa koiran, voisiko pitää ympäristöt siistinä? Eikö meidän muiden viihtyvyys merkitse mitään???
 
tiedän
Tiedän millaista se on (töissä saa pestä), ja kyllä ärsyttää. Itsellänikin tosin on lapsi, mutta vauvaiässä vielä...

Omistamme myös koiran. En kerää sen jätöksiä, mutten anna sen tiellekään paskoa. Aina kävellään syrjemmälle ja saa tehdä kökkönsä hyvän matkaa pientareen toiselle puolelle. Asutaan vähän syrjäisemmällä asuinalueella missä on paljon metsää ja pusikkoa.

Mua pistää vihaksi nämä ihan pienten piskien omistajat, jotka antaa niiden rottiensa paskoa suoraan kävelytielle. Ne kun ei jaksa eikä pysty kiipeämään penkalle...
 
yhaq
emtäs kissanomistajat!!!!jumankauta annetaan niitten pissaruikkulaisten juosta VAPAANA ympäri naapurustoja ja kissat PASKOVAT HIEKKALAATIKOT ja kai´kki paikat missä HIEKKAA!!!tämä sapettaa niin maan peevelisti!!!!niin kauan kun kissan kusevat MEIDÄN PIHAAN niin kauan en koirani paskoja kerää kissan omistajan ojista!
 
Täällä päin on paljon koiria ja paljon koiranpaskaa, mutta osaan katsoa eteeni etten koiranpaskaan astu, lasten kengistä olen koiranpaskaa siivonnut, hui kamala!? Jos pystyy vauvan paskasta pyllyä pestä joka päivä niin vähemmän paha se on koirankakka pestä kengän pohjasta :D
 
"juu"
meillä on lapsia ja koiria,pari kertaa oon lasten kenkiä putsaillu.ite en kerää koiran jätöksiä,mutta meillä ne kakkivatkin metsään/ojaan/muualle syrjempään..meilläpäin myös(pk-seutu)koirankakkaa on jopa keskellä jalkakäytävää,isoja läjiä:/ yök.
 
"vieras"
se on aina keväisin kun vaahdotaan koiran paskasta. kohta jo aihe unohtuu.
sen jälkeen rutistaan kyttäävistä naapureista ja syksyn kuumin aihe on kun naapuri polttaa takassa puita ja savu tulee toisten pihoille.

Itse en ole törmännyt koiran paskaan kävelytiellä, ojan pohjalla on kyllä mutta ei koskaan tiellä ole ollut.
 
[QUOTE="vihainen";25928599]En voi ymmärtää, miten voi olla niin ymmärtämätön, ettei tajua että koiranpaskat katujen varsilla on ÄLLÖTTÄVÄÄ. Tiedättekö kuinka montaa kasaa pitää yrittää väistää ettei astu niiden päälle?
Tiedättekö miten hyvin 2-vuotias osaa väistää niitä?
Tiedättekö miten miellyttävää on tuoda se haisukasa kotiin kenkien mukana?

Tiedättekö oikeasti?

Tämä on täällä Espoossa suuri ongelma. Kukaan ei kerää niitä, ja kasoja on jo nyt paljon, odotetaans kun lumi sulaa.....

Alan vihata koirien omistajia....
Jos haluaa pitää kaupungissa koiran, voisiko pitää ympäristöt siistinä? Eikö meidän muiden viihtyvyys merkitse mitään???[/QUOTE]

Noh, sulla on lapsia, toisilla koiria. Oma valinta. Olisit jättänyt lapset hankkimatta niin ei tarttis pestä paskoja mistään ja voisit iloisena mennä autollasi töihin etkä velttoilisi kotona.
 
Parru silmässäsi
Aika harvalla lapsenomistajalla on varaa arvostella muita välinpitämättömyydestä. Koiranpaskaan olen tainnut elämäni aikana astua kahdesti, sen sijaan muiden lapset hankaloittavat elämääni lähes päivittäin. Vanhemmat antavat niiden juosta kaupoissa ja kaduilla, ne törmäilevät muihin ihmisiin, niitä pitää väistellä ja varoa. Vanhemmat antavat niiden huutaa ihan miten ne lystäävät, eivätkä tee elettäkään edes yrittääkseen hiljentää niitä, saatika että veisivät ne pois. Ne pilaavat kauppareissuni, ne pilaavat romanttisen illallisen ravintolassa ja lähes 100% varmasti ne pilaavat joka saatanan julkisilla kulkuvälineillä tehdyn matkan! TIEDÄTTEKÖ YHTÄÄN MILLAISTA SE ON???!!!! Pidä sinäkin AP ensin huoli ettei omat kersasi häiritse muiden elämää, ennen kuin alat valittaa muiden asioista! En vain ala vihata lapsiperheitä, vaan olen vihannut jo pitkän aikaa.
 
"sondersson"
Mua on kans alkanu v*tuttamaan tää. Tosin kengänpohjilla ei ole mulle mitään väliä, mutta kun nuo muksut rymyää/haluaisi rymytä lumipenkoissa. Ja täällä niitä on ihan kaikkialla, sellasissakin paikoissa missä koirat on kielletty. Ei luulis olevan vaikeeta kerätä ne paskat pois tai ainakin lenkittää koira jossain muualla kuin leikkipuistossa missä ihan selkeästi kielletään koirat.

Ymmärrän tietty että on ihmisiä jotka ei välitä muista pätkääkään mutta eikö se itsestäkin olisi kivemmän näköistä kun ei olis paskaa joka paikassa?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Parru silmässäsi;25928725:
Aika harvalla lapsenomistajalla on varaa arvostella muita välinpitämättömyydestä. Koiranpaskaan olen tainnut elämäni aikana astua kahdesti, sen sijaan muiden lapset hankaloittavat elämääni lähes päivittäin. Vanhemmat antavat niiden juosta kaupoissa ja kaduilla, ne törmäilevät muihin ihmisiin, niitä pitää väistellä ja varoa. Vanhemmat antavat niiden huutaa ihan miten ne lystäävät, eivätkä tee elettäkään edes yrittääkseen hiljentää niitä, saatika että veisivät ne pois. Ne pilaavat kauppareissuni, ne pilaavat romanttisen illallisen ravintolassa ja lähes 100% varmasti ne pilaavat joka saatanan julkisilla kulkuvälineillä tehdyn matkan! TIEDÄTTEKÖ YHTÄÄN MILLAISTA SE ON???!!!! Pidä sinäkin AP ensin huoli ettei omat kersasi häiritse muiden elämää, ennen kuin alat valittaa muiden asioista! En vain ala vihata lapsiperheitä, vaan olen vihannut jo pitkän aikaa.
Ahahahahah!!Taidat olla väärällä palstalla. Koominen mielipide.
 
"vieras"
Minä kyllä siivoan omien koirien paskat yleisiltä paikoilta, mutta jännä juttu, miten jotkut astuvat vähän väliä koiranpaskaan, kun itse niin käy tooooodella harvoin ja meillä kuitenkin tuossa pihallakin on sitä ihteään, kun koirat tekevät tarpeensa pääosin omaan pihaan ja siltikään noi lapset eivät ole koiranpaskaan astuneet.

Toisekseen minä en näe koiranpaskan pesemisessä mitään ällöttävää, sen kun vie kengän raanan alle ja pesee, niin se onnistuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Ämyli
"vieras"
[QUOTE="vieras";25928785]Minä kyllä siivoan omien koirien paskat yleisiltä paikoilta, mutta jännä juttu, miten jotkut astuvat vähän väliä koiranpaskaan, kun itse niin käy tooooodella harvoin ja meillä kuitenkin tuossa pihallakin on sitä ihteään, kun koirat tekevät tarpeensa pääosin omaan pihaan ja siltikään noi lapset eivät ole koiranpaskaan astuneet.

Toisekseen minä en näe koiranpaskan pesemisessä mitään ällöttävää, sen kun vie kengän raanan alle ja pesee, niin se onnistuu.[/QUOTE]

Tuleppa sä sitten pesemään meidän kengänpohjat. Sitä on kaikkialla, mihinkään ei voi astua.
 
Parru silmässäsi
[QUOTE="vieras";25928750]Ahahahahah!!Taidat olla väärällä palstalla. Koominen mielipide.[/QUOTE]

Vain yhtä koominen kuin aloittajankin. Jos lasten huuto ja riehuminen "vain kuuluu elämään" niin yhtä lailla se koiran paska kuuluu elämään. Joku ei viitsi/jaksa nähdä vaivaa ettei lapset häiritse muita, ja joku ei viitsi/jaksa korjata koiransa paskoja. Lpaset nyt vain riehuu ja huutaa, ja koirat nyt vain paskoo. Kummallakaan osapuolella ei ole varaa arvostella toista välinpitämättömyydestä jota ihan yhtä lailla itse harrastaa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Parru silmässäsi;25928816:
Vain yhtä koominen kuin aloittajankin. Jos lasten huuto ja riehuminen "vain kuuluu elämään" niin yhtä lailla se koiran paska kuuluu elämään. Joku ei viitsi/jaksa nähdä vaivaa ettei lapset häiritse muita, ja joku ei viitsi/jaksa korjata koiransa paskoja. Lpaset nyt vain riehuu ja huutaa, ja koirat nyt vain paskoo. Kummallakaan osapuolella ei ole varaa arvostella toista välinpitämättömyydestä jota ihan yhtä lailla itse harrastaa.
Idioottimainen vertaus. Koirat paskoo joo, mutta onko niiden pakko paskoa katukäytäville missä IHMISET kävelevät. Sinäkin olet ihminen kai?

Lapset ovat lapsia,ja annetaan heidän olla lapsia- mutta eiväthän pikkuvauvatkaan tule paskomaan sun oven eteesi, vaan äidit laittavat niille vaipan. Samoin tavoin koiranomistajat voisivat KERÄTÄ sen paskan.

t.ap
 
ssss
Jos tämä koiranpaska asia on kauheinta elämässä, niin hyvin menee!
Mä en ole koskaan tajunnut miksi se on noin hirveää! Minusta oli kauheampaa irrottaa lasin palaa lapsen kengän pohjasta joka oli menny ihan läpi asti ja uponnu jalkaanki! Koiran paskan huuhtelu kengän pohjasta ei vaadi mitään isoja menetelmiä! Jo on aikuisilla ihmisillä ongelmat!
Ja kyllä, meillä on reilu puolivuotias koira ja muualla kerätään jätökset, paitsi metsässä.
 
vrs
[QUOTE="vieras";25928835]Idioottimainen vertaus. Koirat paskoo joo, mutta onko niiden pakko paskoa katukäytäville missä IHMISET kävelevät. Sinäkin olet ihminen kai?

Lapset ovat lapsia,ja annetaan heidän olla lapsia- mutta eiväthän pikkuvauvatkaan tule paskomaan sun oven eteesi, vaan äidit laittavat niille vaipan. Samoin tavoin koiranomistajat voisivat KERÄTÄ sen paskan.

t.ap[/QUOTE]

No kyllä ne lasten paskavaipat pilaa luontoa ihan eri mittakaavoissa, ku joku parin sateen poishuuhtelema koiranshaitti.
 
Parru silmässäsi
[QUOTE="vieras";25928835]Idioottimainen vertaus. Koirat paskoo joo, mutta onko niiden pakko paskoa katukäytäville missä IHMISET kävelevät. Sinäkin olet ihminen kai?

Lapset ovat lapsia,ja annetaan heidän olla lapsia- mutta eiväthän pikkuvauvatkaan tule paskomaan sun oven eteesi, vaan äidit laittavat niille vaipan. Samoin tavoin koiranomistajat voisivat KERÄTÄ sen paskan.

t.ap[/QUOTE]

Onko lapsia pakko tuoda huutamaan ja riehumaan julkisille paikoille missä IHMISET liikkuvat? Ei ole _pakko_, mutta vanhemmat tuovat koska eivät viitsi nähdä vaivaa sen välttämiseksi. Samoin koiraakaan ei ole pakko paskottaa keskelle tietä, mutta jotkut vaan eivät jaksa nähdä vaivaa kävelyttää koiraa kauemmas tai korjata läjää.

Olen muutes aika monta kertaa joutunut todistamaan tuota vauvan paskatusta ihan lähietäisyydellä. Muutamia kertoja junan penkillä, auloissa, ravintolan loossissa... Niin, ei sitten viitsinyt mamma viedä lastaan syrjemmälle hoitamaan kakkapuuhia? Ei, koska siitä olisi tullut vaivaa, ja sitä ei viitsitty tehdä.

Jos et ymmärrä että kyseessä on molemmilla osapuolilla laiskuus ja välinpitämättömyys, se taitaa olla osoitus siitä että et vain halua myöntää olevasi ihan yhtä itsekäs kuin se koiran jätökset kadulle jättävä tyyppi.
 

Yhteistyössä