Kertokaa mulle, mitä eroa näillä on? Koiranruoka asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just kokeiltiin tota ruokaa eikä se tunnu sopivan. Meillä koira hiukan herkkävatsainen myös ja on paukutellut hirveästi ruoanvaihdosta saakka samoin jätökset on haisevia mutta muuten normaaleja. Ja vaihdettiin kyllä asteittain. Hmm.. oiskohan meil ollu se perus kanaruoka kummiskin, tässähän oli kyse lammas&riisi ruoasta..

Mikähän olis ruokamerkki joka sopii herkkävatsaiselle mutta olis myös edullinen? Meil ei oo paljon rahaa mut koiran hyvinvointi on kuitenkin tärkeää.

Just kokeiltiin tota ruokaa eikä se tunnu sopivan. Meillä koira hiukan herkkävatsainen myös ja on paukutellut hirveästi ruoanvaihdosta saakka samoin jätökset on haisevia mutta muuten normaaleja. Ja vaihdettiin kyllä asteittain. Hmm.. oiskohan meil ollu se perus kanaruoka kummiskin, tässähän oli kyse lammas&riisi ruoasta..

Mikähän olis ruokamerkki joka sopii herkkävatsaiselle mutta olis myös edullinen? Meil ei oo paljon rahaa mut koiran hyvinvointi on kuitenkin tärkeää.

Jahti & Vahti Kevyt | Vehnätön täysravinto vähemmän liikkuville ja kuluttaville koirille

piinaan vielä tätä ketjua..

Mikä ero on noissa vanhoille koirille tarkoitetuissa? meillä koirat 5-v ja 8v- syö samaa ruokaa mut mietin pitäisikö vanhemmalle koiralle hankkia erikseen senior-ruokaa. Mitä muiden seniorit syö??

piinaan vielä tätä ketjua..

Mikä ero on noissa vanhoille koirille tarkoitetuissa? meillä koirat 5-v ja 8v- syö samaa ruokaa mut mietin pitäisikö vanhemmalle koiralle hankkia erikseen senior-ruokaa. Mitä muiden seniorit syö??

Senior-ruokaa vasta kun koira ei enää ole yhtä aktiivinen kuin ennen / alkaa lihota. Toiset tarvitsee jo 6v iässä sitä ja toiset vasta 12v iässä. Senior-ruoka on kevyempää ja sopii hitaalle aineenvaihdunnalle. jahti&vahti senior on hyvä hinta-laatu-suhteelta.

Senior-ruokaa vasta kun koira ei enää ole yhtä aktiivinen kuin ennen / alkaa lihota. Toiset tarvitsee jo 6v iässä sitä ja toiset vasta 12v iässä. Senior-ruoka on kevyempää ja sopii hitaalle aineenvaihdunnalle. jahti&vahti senior on hyvä hinta-laatu-suhteelta.

Kiitos!!

Tuo ruokasuositus vaikuttaa myös hyvältä. Viileällä ilmalla vanhempi koira on reipas ja aktiivinen mut viime kesänä sen jo huomas ettei se jaksa enää pitkiä lenkkejä kun on kuuma. Ja kyllä se enempi jo haistelis ja kieriskelis lumessa lenkkeilyn lomassa kuin ennen. Et olis ehkä piakkoin paikallaan vaihtaa ennenku lihoo (on leikattu labbis, kohtuu taipuvainen lihomaan!).

[QUOTE="hmmmmm";25905688]No kun ei oo trolli. Minun koiran perseestä tuli vihreetä paskaa ja loppui heti kun vaihdoin ruokamerkkiä. Enkä oo ainut, jonka koira paskoo vihreetä jahtivahdin ruuilla.[/QUOTE]

Ikävä jos ei ole teidän koirille sopinut. Voi olla myös terveysongelmia.
Itse olen syöttänyt tuota, myös tuntemani kasvattajat syöttävät.

Brit Care on ns paranneltu versio Brit-ruuasta. Meidän koira syö Brit Carea, ja oon ollu tosi tyytyväinen (ja koira myös :)). Yllä mainittu Jahti&Vahti ei meidän koiralle sopinut, kokeiltiin siis sitä ennen BC:a.
niin, mä ihmettelinkin, et kun vaikuttavat niin samalta. Tuli vaan mieleen, kun oli eläinkaupassa eilen, ja noi oli vierekkäin- et mikähän niissä erona. Mut tosiaan, kun toi brit care on sopinut koiralle hyvin, kun se on todella herkkävatsainen ja on noita allergioita.

Yhteistyössä