Jos naapurisi bilettäisi häiritsevästi pe iltana...

Jos naapurista kuuluisi yömyöhään jatkuva huuto ja jumputus, minä...

  • kävisin sanomassa

    Ääniä: 11 44,0%
  • tekisin valituksen taloyhtiöön

    Ääniä: 7 28,0%
  • soittaisin poliisin

    Ääniä: 5 20,0%
  • menisin mukaan

    Ääniä: 1 4,0%
  • ei haittaisi yhtään

    Ääniä: 5 20,0%
  • koettaisin olla välittämättä

    Ääniä: 7 28,0%
  • muuta, mitä?

    Ääniä: 2 8,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    25
  • Kysely suljettu .
Näin
Riippuu naapurista. Nykyisen antaisin jatkaa, tiedän että lopettaa kuitenkin ennen puoltayötä ja ok-talossa asutaan. Yhdelle entiselle kerrostalonaapurille olisin käynyt sanomassa. Toiselle samassa kerrostalossa taas olisin soittanut suoraan poliisit, se käytti huumeita ja hakkasi vaimoaan. En siis suin surminkaan olisi mennyt ovelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;25892157:
Riippuu naapurista. Nykyisen antaisin jatkaa, tiedän että lopettaa kuitenkin ennen puoltayötä ja ok-talossa asutaan. Yhdelle entiselle kerrostalonaapurille olisin käynyt sanomassa. Toiselle samassa kerrostalossa taas olisin soittanut suoraan poliisit, se käytti huumeita ja hakkasi vaimoaan. En siis suin surminkaan olisi mennyt ovelle.
Hui...uskaltaakohan sitä itsekään käydä sanomassa sit... :/ tekis mieli!
 
nbtbtnt
Itseasiassa täällä on mahtavat bileet tuossa viereisessä portaassa, musiikki kuuluu tänne asti ja porukkaa on pihallakin :D Ei haittaa ollenkaan, koko talo on samoissa bileissä, kaikki saa mennä mukaan jotka tahtoo, lapsiperheitä täällä ei asu. Jollain pojalla on läksiäiset, ja niitä vietetään näköjään kunnolla :)
Täällä on kyllä vastaavat bileet jossain joka viikko, siihen tottuu ja kiva se vaan on kun porukka on iloista. Veikkaan, että kesällä bileet siirtyvät tuohon pihalle :D
 
Kävisin sanomassa, tekisin valituksen, soittaisin poliisit.

Tässä järjestyksessä:
Ensin kävisin sanomassa.
Jos ei toimisi, niin soittaisin poliisin. Jos joutuisin soittamaan poliisin, tekisin myös valituksen taloyhtiöön.
 
"..."
mä soittaisin poliisit. ei nykypäivänä uskalla mennä kellekään sanomaan, ku ei tie mimmonen sekopää siä riehuu kännissä :O (siis jos meteli olis oikeesti häiritsevää) entisessä talossa missä asuin oli ihan jäätävä meininki. rappukäytävässä juoksi jatkuvasti joku päästämässä ihmisiä sisälle ja huusi niin pirusti rappukäytävässä. aina oli oksennusta jossain, joko pihassa tai rapussa. musiikki huus koko yön. ihan älytöntä. kerran meinasin soittaa poliiseille, kun eräs mies juhli taas kerran. se asu meitä kaks kerrosta ylempänä, ja musiikki oli niin kovalla, että meidän makkariin kuulu biisin sanat! ja tietenkin hirvee huuto, ku tarttee puhua musiikin päälle. joku naapureista kyl kerkes sillon soittaan kytille ennen mua :D mut hitto et sillon nakersi! ja toisella kertaa yks naapurin muija huudatti musiikkia aivan älyttömän kovalla, juoksi rappukäytävässä riehumassa, ja kun mulla meni hermot kun en saanu nukuttua, menin tupakalle parvekkeelle, ni joku äijä roikku sen ikkunasta oksentamassa. tästä sanoin kyllä ihan sille naiselle kasvotusten että antaa olla viimenen kerta. luojan kiitos, nyt asutaan pirun rauhallisella rivarialueella melkein mettän keskellä, ja pelkkiä lapsiperheitä naapureissa, ni täällä ei kuulu mitään meteliä. mitä nyt tietenkin lasten ääniä, mutta ei mitään koko yön kestäviä biletys sessioita.
 
"siru"
Ekana iltana tähän asuntoon muuton jälkeen, on siis miehen lapsuudenkoti, alkoi kuulua iha eläimellistä huutoa naapurista. V*ttua ja prklettä ja kirkunaa ja koiran haukkua aivan sairaasti. Olin ihan paniikissa että nyt poliisit paikalle, joku kohta kuolee kun paikalla ollut alkuperäisväki vain katseli kattoa.

Kuulemma normaalia pe-illan kulkua. Ja näin on ja olen huomannut. Meidän naapurissa sattuu vaan asumaan tälläinen riuskempiotteinen pariskunta (nyt jo leski toinen, luonnollinen kuolema) ja vähitellen minäkin siihen totuin. Yks kerta siellä vedettiin navettaa maan tasalle traktorilla klo 03.

Eli antaapi soida...
 
"Opiskelija"
En ole ikinä tajunut miten se on joillekin niin mahdotonta mennä sanomaan ovelle että laittaisivat musiikkia vähän hiljemmalle. Se on molemmille on paljon helpompaa ja miellyttävämpää kuin soitella isännöitsejöille ja/tai kirjoittaa yleisönosastoon. Poliisin soittamisen ymmärrän kyllä jos kuulostaa että naapurissa tapahtuu oikeasti jotain brutaalia, mutta että iloiset illanistujaiset..
 
"Jaa-a"
Luuleeko joku, että isännöitsijää oikeesti kiinnostaa? :D Hahhaah. :D Soittakaa poliisit jos häirittee. Se on ainoo keino, jos haluatte vaiuttaa! Tai olkaa hiljaa kotonanne ja kuunnelkaa. Se on aina vaihtoehto.
 
yossu
Typeriä olette jotka menette sanomaan itse. Äitini aikoinaan oli sen virheen tehnyt ja naapurin ukko mukiloi pahaan kuntoon ja siitä alkoi ikuinen vihanpito ja välttely joka päättyi vasta kun pois muutti.
Soittakaa poliisit jos ette halua A) turpiin B) kostonkierrettä C) ikuista vihanpitoa
Poliisit kun soittaa niin pysyy anonyyminä ilmoittaja PLUS naapuri saa varoituksen vuokranantajalta. =)
 

Yhteistyössä