Nyt on pakko sanoa, että EN TODELLAKAAN JAKSA !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milkana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Milkana

Vieras
2-vuotias ulvoo kokoajan. Kiljuu ja karjuu.
Itse oksennan kokoajan, en voi muutakuin istua tässä koneella, koska sohvalle nukahdan. Edes vessaan en pääse rauhassa, koska toi pikkutyyppi kulkee perässä ja vollottaa.
Mua siis oksettaa siksi, että mulla on menkat ja todella karseet vatsakivut...
Tää on jotain niin sairasta!!
Tekis mieli lähteä vaan ovesta ulos! IKINÄ ne ihmiset ei auta, jotka sanoo "soita ihan milloin vaan kun tulee jotain" IKINÄ ne ei voi auttaa...
=(
Mies pääsee vasta ysiltä töistä...

Miten sä pystyt jonnekin lähteen jos et pysty kotonakaan mitään tekeen?
Nyt nainen ryhdistäydy äläkä marise! Hoidat ittes kuntoon ja lakkaat narisemasta, se ei ole sen "pikkutyypin" vika. Todennäköisesti sekin vaan pelkää kun laattaat ja vollaat.

oon soittanu kaikki läpi. ei kukaan jaksa nyt... =( tuntuu etten ikinä saa apua, vaikka minä kyllä käyn sairaille kaupassa. Haen lapset ulos jne...
Tästä lähtien jätän avun antamisen sitten väliin.
Särkylääkkeet otin. Pysyispä sisällä. Miten voi olla näin karseet menkkakivut?!
Viimeksi menkat oli joskus 4kk sitten. Syön cerazettea, ja luulis että kivut olis poissa..

kiitos teille! =)

[QUOTE="mie";25881569]Paljon kipulaaketta. Pienta pelottaa sun kaytoksesi :( Ei se nyt hanen vikansa ole, jos sua sattuu![/QUOTE]

Mikä käytös? Se, että oksennan?
Just joo.. En käyttäydy mitenkään ilkeästi. Mutta tänne mä purkaan kiukkuani, koska mua oikeesti ärsyttää toi perässä kulkeminen ja ulvominen.. =(

Anteeksi, mutta en ymmärrä miksi se perässä kulkeminen niin ärsyttää. Lapsi on lapsi. Kun sua kerran joka tapauksessa sattuu, niin etkö voisi ottaa pientä syliin hetkeksi, ja sitten houkutella vaikka pikkukakkosen eteen. Tai laita tietokoneesta musiikkivideoita, munamiestä etc.

[QUOTE="vieras";25881658]Anteeksi, mutta en ymmärrä miksi se perässä kulkeminen niin ärsyttää. Lapsi on lapsi. Kun sua kerran joka tapauksessa sattuu, niin etkö voisi ottaa pientä syliin hetkeksi, ja sitten houkutella vaikka pikkukakkosen eteen. Tai laita tietokoneesta musiikkivideoita, munamiestä etc.[/QUOTE]

No jos toinen ulvoo kitarisat suorana. Anteeksi etten superäiti.. en tässä kunnossa jaksa kuunnella minkäänlaista meteliä.
Tiedän, että lapsi on lapsi.
JA olsiin laittanut munamiehet sun muut, jos tota sellaset kiinnostais.
Toi lapsi ei tekkaria minuuttia kauemmin jaksa katsoa.
Kaikki tämä johtuu siitä, etten pääse ulos hänen kanssaan..
En vaan kykene tässä kunnossa tekemään mitään.

[QUOTE="joku";25881946]Muumit päälle vaan ja mene itse lepäämään.[/QUOTE]

No ei paljon muumit kiinnosta tota lasta!
Pitää vaan kestää =/ onneksi kohta voi antaa jo iltapalan, ja laittaa unille.
Kyllä tällasessa olossa lapsen hoitaminen on tuskaa. Toinen on mummolassa, todella kaukana. Jos hän olisi vielä täällä, niin huh!
On tää kyllä... mulla on jo tosi hutera olo.

Mä oon Ollut aivan järkyttävässä vatsataudissa kun lapset oli 3v ja 6v

Oksensin 5min välein, paskaa tuli vetenä kokoajan, kuumetta 40 astetta. Sammuin sänkyyn kun oli niin paha olla

ONNEKSI lapset olivat olleet edellisenä päivänä kipeinä joten olivat aivan loppu ja makoilivat itsekkin vain, muuten oid ollu kyllä helvetti irti.

Onko mitään keinoa millä lapsi rauhoittuisi? Koita lukea satua, anna herkkuja, tee mitä vain :D tuossa tilanteessa kaikki keinot on sallittuja :)

Anteeksi etten superäiti.. en tässä kunnossa jaksa kuunnella minkäänlaista meteliä.

Eipä kukaan mikään superäiti ole, mutta väsyneenä ja kipeänäkin pitäisi yrittää muistaa, että ei se lapsikaan ole mikään superlapsi.

Ja jos se meteli loppuu ruualla, jäätelöllä, tai millä hyvänsä, niin kannattaa molempien vuoksi joustaa kaikista mahdollisista arkisäännöistä :)

Lapsi huutaa ja kulkee perässä, koska haluaa huomiota, ja koneella istuva äiti on ihan toisessa maailmassa. . Suo huomiota hänelle vaikka 15 minuutin ajan, niin voi olla että rauha palaa maahan :)

[QUOTE="vieras";25882063]Lapsi huutaa ja kulkee perässä, koska haluaa huomiota, ja koneella istuva äiti on ihan toisessa maailmassa. . Suo huomiota hänelle vaikka 15 minuutin ajan, niin voi olla että rauha palaa maahan :)[/QUOTE]

Olen pitänyt sylissä. En uskalla hirveästi nousta, koska huimaa niin hirveästi.
En tiiä onko tää enään menkoista johtuvaa. Kuume on ainakin noussut =(
Onneksi mies pääseekin kohta tulemaan jo kotiin.
Saan mennä nukkumaan.
Tällasessa olossa lapsenhoitaminen on todella rankkaa kyllä =/ Onneksi näitä tilanteita on todella harvoin. Tais olla toinen kerta 3-vuoteen. Vanhin tais olla vuoden, kun sairastin ekaa kertaa.

Voi vee mitä vastauksia taas.

Ap:lle voimia, yhdeksään ei ole enää pitkä aika. Nyt tarpeeksi lääkettä naamaan ja teet mahdollisimman vähän. Ota lapsi lähellesi leikkimään ja olkaa lähellä vessaa. Selitä, että äiti on kipeä. Pure hammasta, laske kymmeneen jne.

Itkeä saa, oksentaa saa (voi luoja, jos äideiltä olisi oksentaminenkin kielletty). Ja nimenomaan tänne pitää purkaa sitä pahaa oloa.

Kiitos Phoebsi :)
Ollaan tässä vessan kupeessa. Olo on kyllä niin kammottava.. ja siis kyllä mä muuten jaksan kiukun sun muun, mutta nyt ei vaan jaksais.
Olen todella uupunut..

Kiitos Phoebsi :)
Ollaan tässä vessan kupeessa. Olo on kyllä niin kammottava.. ja siis kyllä mä muuten jaksan kiukun sun muun, mutta nyt ei vaan jaksais.
Olen todella uupunut..

Se on ihan hirveetä, tiedän. Itsekin viime kesänä sain jonkun ihme taudin että kuumehorkassa täällä hoidin parikuista ja vähän päälle kaksivuotiasta, ja katsoin kelloa minuutin välein että joko mies tulee kotiin. Oli vaan pakko jaksaa mutta en ollut silloin kyllä parhaimmillani äitinä, miksi olisi pitänytkään olla?

Vajaa pari tuntia enää ja sitten ei tarvitse jaksaa yhtään mitään :)