Saako seksiä harrastaa samassa huoneessa lapsen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
fef
Ikinä en harrastaisi seksiä lasten läsnäollessa, vaikka nukkuisikin. Ennemmin vaikka vessan lattialla tai pöntön päällä...

Eräs miespuolinen ystäväni kertoi kuinka äitinsä oli raahannut heidän pieneen asuntoon miehiä aikoinaan. Poikaparka oli useimmiten hereillä vaikka esitti nukkuvaa, tilanne oli hänelle todella ahdistava ja yli 20-vuotta myöhemmin edelleen äidilleen vihainen tästä, että oli joutunut todistamaan tätä sekstaamista. Äiti toki luuli pojan nukkuvan....

Ei varmaan kaikille jää traumoja vaikka näkisikin äitinsä&isänsä sekstailevan, mutta itse en ottaisi sitä riskiä että lapsi saisi sellaiset traumat mitkä ystäväni oli saanut äitinsä käyttäytymisestä.

Ystäväni on hyvin varovainen vastakkaisen sukupuolen edustajien läsnäollessa, ei juurikaan ole seurustellut ja poikuutensa menetti vasta yli 20-vuotiaana, sillä ihan oikeasti, piti seksiä vastenmielisenä ja inhottavana, ahdistavana pakollisena tapahtumana. Seksin näkeminen lapsena, milloin ei ollut asiaa ymmärtänyt, oli aiheuttanut tämän.
 
[QUOTE="taustalta";25872331]ketjua seuranneena nämä palstaäidit voisi sitten kertoa miten harrastetaan seksiä jos omassa makuuhuoneessa pinnasänkyikäinen eli ei saa harrastaa ja omissa huoneissaan 13 ja 11 vuotiaat jotka kyllä tehokkaasti estää muualla harrastamisen. Ai niin, laitetaan kaikki mummolaan :)[/QUOTE]

Meillä vähän sama ongelma. Makuuhuoneessa vauva, teini omassa huoneessaan. Teini tietysti valvoo, ja jos nukkuukin, saattaa lähteä vessaan jne ja mennessään näkee keittiöön ja olohuoneeseen. Meillä ei oikeasti ole paikkaa muualla, kuin vauvan kanssa samassa huoneessa. Pimeessä hiljaa peiton alla.... ;)

No, onneksi teini on usein kavereillaan, joten vauvan iltapäiväunien aikaan asia on eri. Tai jos teini on yökylässä, käy sohva jne.

Mutta nyt lapsi on vielä pieni, eikä ymmärrä. Toivottavasti pääsemme muuttamaan isompaan asuntoon piakkoin. :)
 
Mä en vois harrastaa jos mun kaksi vuotias olisi samassa huoneessa..
Kuvottaa ajatus,että heräisi ja näkisi jotain...vaikkei siitä mitään tajuaisikaan..
Saati jos kyse olisi isommasta lapsesta..
Mitä isompi..sitä pahempi.

Eriasia kun kyseessä on alle 1 v..mutta tää vain mun mielipide.
 
miettikää oikeasti
Onko nää lapsen läsnäollessa sekstailijat niitä, jotka eivät oo itse joutuneet pienenä katselemaan/kuuntelemaan vanhempiensa panemista? Minä nimittäin olen enkä aio ikinä tieten tahtoen altistaa lapsiani samalle. Ennemmin oon vaikka ilman vähän pidempiäkin aikoja kuin otan riskin, että myös omien lasteni suhde niinkin normaaliin asiaan kuin seksi muuttuu epänormaaliksi ja parisuhdettakin vaivaavaksi.

Että jos omaa kokemusta vanhempien seksielämän katselemisesta/kuuntelemisesta ei ole, niin kuunnelkaa meitä, joilla sitä on ja hoitakaa seksileikkinne jossain muualla kuin lapsen läsnäollessa. Kokemuksesta tiedän senkin, että pienikin lapsi osaa tosiaan teeskennellä täysin vedenpitävästi nukkuvaa silloin, kun kokee heräämisestä kiinni jäämisen liian noloksi/pelottavaksi/ällöttäväksi.
 
Ja mun mielestä aika turha sanoa,että onhan silloin ennenvanhaakin...
Juu silloin oli ruumiillinen kurituskin hyväksyttävää jne..
Moni asia olis silloin toisin.

Mun mielestä n hieman perverssiä hommailla tietäen,että oma lapsi(esim 3,5 v) nukkuu (ehkä) samassa huoneessa..ja joutuu todistamaan tun kaiken mahdollisesti herättyään.
 
Tehimiini harmaana
Meillä harrastetaan seksiä makuuhuoneessa jossa nukkuu kaksi lasta. Mielestäni siinä ei ole mitään pahaa jos lapset nukkuvat. Ei pidetä eläimellistä ääntä eikä irstailla asennoilla silloin. Minä tiedän heti lapsen eleistä ja hengityksestä, että on heräämässä... Koskaan ei ole herännyt kesken seksin.
Mä en ainakaan sais ikinä mitään orgasmia, enkä varmaan muutenkaan nauttis jos mun pitäis keskittyä koko ajan kuuntelemaan mitlä lapsen hengitys missäkin vaiheessa kuulostaa. :O

Meillä oli vanhan sängyn petari kaapissa silloin kun asuttiin vauvan kanssa kaksiossa. Levitettiin se sitten aina olkkarin lattialle kun himotti. Ei ehkä kauhean spontaania, mutta ei pienen lapsen vanhempien seksielämä muutenkaan kovin spontaania voi olla. Sitä paitsi musta oli ainakin mielettömän romanttista kun mies oli muutaman kerran sytyttänyt koko olkkarin täyteen kynttilöitä ja levittänyt sen patjan lattialle, ja odotteli mua siellä kun tulin suihkusta. Ainakin tietää mitä toinen ajaa takaa kun se patja oli aika itsestäänselvä vinkki. :D
 
miettikää oikeasti
[QUOTE="äiti";25873099]No kertokaa fiksut missä me sitten seksiä harrastaisimme?kylppäriin ei sovi ja liian kylmä talvisin.Pienet tilat niin elämä on tällaista.[/QUOTE]

No kuinka monta neliötä teidän asunnossa on? Jokainen löytyvä neliö on parempi kuin ne muutamat, jotka osuu lapsen kanssa samaan huoneeseen. Jos todella haluat suojella lastasi, niin löydät kyllä keinot.
 
"äiti"
Alkuperäinen kirjoittaja miettikää oikeasti;25873150:
No kuinka monta neliötä teidän asunnossa on? Jokainen löytyvä neliö on parempi kuin ne muutamat, jotka osuu lapsen kanssa samaan huoneeseen. Jos todella haluat suojella lastasi, niin löydät kyllä keinot.
Nelijöitä ehkä n. 70 ja huoneita 2 huonetta ja keittiö.Rintamamiestalo.
 
miettikää oikeasti
[QUOTE="äiti";25873176]Nelijöitä ehkä n. 70 ja huoneita 2 huonetta ja keittiö.Rintamamiestalo.[/QUOTE]

No sitten sekstaatte siinä toisessa huoneessa tai keittiössä. So simple. Eiköhän tää oo nyt tullu tässä ketjussa jo sen verran monta kertaa todettua, ettei enää tarvis rautalangasta vääntää?
 
"Siiri"
Tämä ketju on avannut silmieni eteen ihan uuden maailman: En ole koskaan tullut ajatelleeksikaan, että näin moni aikuinen ei voisi oman puolisonsa kanssa harrastaa seksiä jos lapset on samassa huoneessa.

Siis tottakai seksiä voidaan joskus harrastaa keittiössä, kylppärissä, olkkarissa tms, mutta kyllähän se nyt aika luonnollista on sitä joskus harrastaa myös siinä ihan omassa sängyssä. En ole ajatellut, että meidän seksielämämme olisi mitenkään erityisen aktiivista tai kummallista, mutta ei me nyt näin ahdistuneitakaan sen suhteen olla kuin suurin osa näistä mammoista tuntuu olevan.

OK, kotona on muitakin paikkoja. Mutta mitäs te teette vaikka lomamatkoilla? Hotellissa ei oikein voi mennä keittiöön sekstaamaan (tai ainakin keittiöhenkilökunnalla voisi olla siihen sana sanottavanaan :D).
 
kökköliini
[QUOTE="Siiri";25873298]Tämä ketju on avannut silmieni eteen ihan uuden maailman: En ole koskaan tullut ajatelleeksikaan, että näin moni aikuinen ei voisi oman puolisonsa kanssa harrastaa seksiä jos lapset on samassa huoneessa.

Siis tottakai seksiä voidaan joskus harrastaa keittiössä, kylppärissä, olkkarissa tms, mutta kyllähän se nyt aika luonnollista on sitä joskus harrastaa myös siinä ihan omassa sängyssä. En ole ajatellut, että meidän seksielämämme olisi mitenkään erityisen aktiivista tai kummallista, mutta ei me nyt näin ahdistuneitakaan sen suhteen olla kuin suurin osa näistä mammoista tuntuu olevan.

OK, kotona on muitakin paikkoja. Mutta mitäs te teette vaikka lomamatkoilla? Hotellissa ei oikein voi mennä keittiöön sekstaamaan (tai ainakin keittiöhenkilökunnalla voisi olla siihen sana sanottavanaan :D)[/QUOTE]


pikkasen repesin.... sieluni silmin näen itseni ja mieheni hotellin keittiössä ja ulkomaalaiset tuijottaa silmät pyöreinä... onko se sitten parempi vaihtoehto...hmmmm... ja rannalle ei voi mennä kun lapsia ei saa jättää yksin hotellihoneeseen ja en muutenkaan tykkää hiekasta liukasteena...:snotty:
 
Alkuperäiseen kysymykseen vastauksena, minun mielestäni ei.

Normaalissa asunnossa on ainakin yksi ovin suljettava tila ja jos tosiaan sekin on mahdotonta mielestäni voisi kuvitella, että uuden asunnon katsominen olisi järkevää.
 
eeddee
Alkuperäinen kirjoittaja miettikää oikeasti;25873034:
Onko nää lapsen läsnäollessa sekstailijat niitä, jotka eivät oo itse joutuneet pienenä katselemaan/kuuntelemaan vanhempiensa panemista? Minä nimittäin olen enkä aio ikinä tieten tahtoen altistaa lapsiani samalle. Ennemmin oon vaikka ilman vähän pidempiäkin aikoja kuin otan riskin, että myös omien lasteni suhde niinkin normaaliin asiaan kuin seksi muuttuu epänormaaliksi ja parisuhdettakin vaivaavaksi.

Että jos omaa kokemusta vanhempien seksielämän katselemisesta/kuuntelemisesta ei ole, niin kuunnelkaa meitä, joilla sitä on ja hoitakaa seksileikkinne jossain muualla kuin lapsen läsnäollessa. Kokemuksesta tiedän senkin, että pienikin lapsi osaa tosiaan teeskennellä täysin vedenpitävästi nukkuvaa silloin, kun kokee heräämisestä kiinni jäämisen liian noloksi/pelottavaksi/ällöttäväksi.
Komppi tälle! Hyvin useat, joka täällä tuomitsee seksin harrastamisen samassa huoneessa lapsen kanssa ovat niitä, jotka ovat joutuneet todistamaan omien vanhempiensa seksiä. Itse kuulun myös tähän kastiin enkä ikinä halua, että lapseni joutuvat tähän tilanteeseen. Se oli nimittäin todella pelottava ja ahdistava kokemus.

Täällä huudellaan, että "onpa kummallista, että niinkin normaalia asia kuin seksi on kamalaa" jne jne. Kyse ei ole siitä, että seksi itsessään on epänormaalia, luonnotonta tai etteikö sitä saisi harrastaa vaan kyse on siitä, että se on epänormaalia ja luonnotonta jos lapsi sitä aktia joutuu vierestä seuraamaan. Yrittäkää asettua sen lapsen asemaan. Miltä siitä tuntuu kun herää yöllä pelottaviin ja ihmeellisin äänin (kuten minä aikoinaan) ja näet kuinka isä on äidin kimpussa. Koska siltä se voi lapsesta näyttää, että tekeillä on jotakin pahaa.

On ihan turha tulla huutelemaan, että on jotenkin estynyt tai jotain jos ei halua lastensa vieressä hässiä. Sillä ei ole mitään tekemistä estyneisyyden kanssa vaan sen kanssa, että haluaa suojella lapsia näkemästä jotain sellaista, mikä ei lasten silmille sovi. Estoton voi olla sitten ihan siellä toisessakin huoneessa.
 
kökköliini
Alkuperäiseen kysymykseen vastauksena, minun mielestäni ei.

Normaalissa asunnossa on ainakin yksi ovin suljettava tila ja jos tosiaan sekin on mahdotonta mielestäni voisi kuvitella, että uuden asunnon katsominen olisi järkevää.
niin että joko selibaatti tai sitten köyhyysloukku kun joutuu maksamaan isommasta asunnosta tuplavuokraa.... jess... ehkä tämä nykyinen järjestely kuitenkin.
 
Siis kuinka eläimellisiä ja äänekkäitä te sitten olette?

Eikö sitä nyt sitten millään taas muka voi 'hoitaa' äänettömästi eikä aina niin extremesti?
Hei oikeesti, jos sitä joskus harrastaakin pimeässä ja peiton alla, ääneti, niin ei se heti estyneen ja vanhanaikaisen leimaa otsaanne lyö.
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
Venakko Milanna
[QUOTE="äiti";25873577]meillä kylpynurkkaus saunassa alakerrassa. talvella sen verran kylmä että täytyy aina sauna lämmittää eli ei käy.[/QUOTE] no eikö asunnon vaihtaminen olisi paras idea tässä tapauksessa? Aikuisia te ootte ja lasten takia teijän pitää nyt asiat saada hoidettua
 

Yhteistyössä