Saako seksiä harrastaa samassa huoneessa lapsen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
No miten ois vaikka siellä sohvalla tai levitä vaikka täkki olkkarin lattialle. Tai keittiönpöydällä tms. Saunassa on aika kivaa myös, jos sellainen on. Mutta toki aika hissukseen pitää olla, ettei lapsi herää ja tuu katsomaan...

Kyllä varmaan voi peiton alla touhuilla siellä makkarissakin, jos oikeasti on ihan hiljaa. Eihän se lapsi silloin mitään traumaattista näe vaikka sattuiskin heräämään.
 
-
Mielestäni ei voi. Lapsi voi herätä ja oikeasti traumatisoitua jos näkee aikuisten puuhia. Miksi lapsi pitäisi altistaa sellaiselle? Eri asia jos huoneessa nukkuu pieni vauva, joka ei vielä ymmärrä vaikka heräisikin.
 
No itse en siihen kykenisi, meillä ei ole harrastettu seksiä edes vauvan kanssa samassa huoneessa, se pelkkä vauvan tuhina häiritsi..Musta tuo on jo sen verran iso lapsi et vielä vähemmän haluisin ottaa riskiä et heräis kesken kaiken..

Onhan siinä koko loppu huusholli käytettävissä jos muksu nukkuu samassa makkarissa vanhempien kanssa.. :D Voi pian vaikka vähän piristää seksielämääkin kun käy hutasee keittiön pöytää vasten.. :p
 
Ööh
Eikö ap miehineen oikeesti harrasta seksiä muualla kun sängyssä? Kuten yllä sanottu, kyl niitä paikkoja kämpästä löytyy. Suihkussa esim just hyvä, kun voi ottaa sen itse suihkun mukaan hommiin ;) sohva, keittiön pöytä, tiskipöytä, seinää vasten jne. Mielikuvitusta peliin ;)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25578617]monestikin on vanhempi muksu ollut hereillä ,mutta nukahtanut sitten. ja me ei muuteta isompaan vuokralle, oma tulee olemaan seuraava asumismuoto. mutta köyhällä ei ole varaa vielä .[/QUOTE]

Siis lapsi on ollut hereillä, kun olette aloittaneet seksin harrastamisen???
 
"vieras"
[QUOTE="mä";25578411]Onko sitä pakko harrastaa samassa huoneessa? Mä en tajua edes sitä, et joillain on makkarissa koko suvun valokuvat tuijottamassa. :D[/QUOTE]

itse en niitä kuvia sillon kattele ;)
 
pienetkämpät
Alkuperäinen kirjoittaja Ööh;25579353:
Eikö ap miehineen oikeesti harrasta seksiä muualla kun sängyssä? Kuten yllä sanottu, kyl niitä paikkoja kämpästä löytyy. Suihkussa esim just hyvä, kun voi ottaa sen itse suihkun mukaan hommiin ;) sohva, keittiön pöytä, tiskipöytä, seinää vasten jne. Mielikuvitusta peliin ;)
Jos ap harrastaa seksiä vain makkarissa, niin sinä omaat suhteellisen kapean näkemyksen ihmisten asunnoista.

Katsos joidenkin ammeeseen ei mahdu, eikä myöskään tiskipöydälle (joo, vaikka mitä tavaroita siirtäisit), jokainen seinä täynnä hyllyjä tms, ei ole keittiössä pöytää jne. jne. Olen nähnyt niiiiiin monta tällaista asuntoa.
Jopa niitä, missä se petikin on olkkarissa tms
 
murr
Alkuperäinen kirjoittaja pienetkämpät;25870812:
Jos ap harrastaa seksiä vain makkarissa, niin sinä omaat suhteellisen kapean näkemyksen ihmisten asunnoista.

Katsos joidenkin ammeeseen ei mahdu, eikä myöskään tiskipöydälle (joo, vaikka mitä tavaroita siirtäisit), jokainen seinä täynnä hyllyjä tms, ei ole keittiössä pöytää jne. jne. Olen nähnyt niiiiiin monta tällaista asuntoa.
Jopa niitä, missä se petikin on olkkarissa tms
no on varmaan ainakin muutama ovi joissa ei ole hyllyjä vaikkei vapaata seinää oliskaan, ja vessanlattia. patja sinne jos ei osaa tai halua seisoa ja panna samaan aikaan. perkele se ei sovi, että lasten vieressä puuhaillaan.

niitä maailman turhimpia lapselle aiheutettuja traumoja kun ei tarttis sukupolvesta toiseen setviä, niin riittäis kallonkutistajia auttamaan kärsiviä semmoisissa huolissa, jotka ei ole välinpitämättömien vanhempien ihan omaa syytä.
 
pienetkämpät
no on varmaan ainakin muutama ovi joissa ei ole hyllyjä vaikkei vapaata seinää oliskaan, ja vessanlattia. patja sinne jos ei osaa tai halua seisoa ja panna samaan aikaan. perkele se ei sovi, että lasten vieressä puuhaillaan.

niitä maailman turhimpia lapselle aiheutettuja traumoja kun ei tarttis sukupolvesta toiseen setviä, niin riittäis kallonkutistajia auttamaan kärsiviä semmoisissa huolissa, jotka ei ole välinpitämättömien vanhempien ihan omaa syytä.
Ei mikään patja mahdu vessaan.
Mutta totta, pari ovea löytyy.

Mulla ei oo lapsia ja vaikka olisi, en naisi heidän edessään tai samassa tilassa, ellei tila olisi helvatan iso halli väliseinineen.
 
neil
Meillä harrastetaan seksiä makuuhuoneessa jossa nukkuu kaksi lasta. Mielestäni siinä ei ole mitään pahaa jos lapset nukkuvat. Ei pidetä eläimellistä ääntä eikä irstailla asennoilla silloin. Minä tiedän heti lapsen eleistä ja hengityksestä, että on heräämässä... Koskaan ei ole herännyt kesken seksin.
 
Eikö sitä voi harrastaa silloin, kun lapsi on muualla? Kylässä mummon, kummin tai muun luona.
Miten ne ennenvanhaan sikisi kuin kaniinit kun koko perhe ja puoli sukua suunnilleen nukkui samassa sängyssä?
Hätä keinot keksii! Nyt menee pikkukakkonen, hopihopi!
 
kökköliini
[QUOTE="vieras";25871727]Harrastaisitteko seksiä, jos vaikka joku kaverinne nukkuisi samassa huoneessa? Tai isoäiti? Tai kuka vaan? Miksi lapsi olisi vähemmän suojassa kuin aikuinen?[/QUOTE]itseasiassa ollaan harrastettukin, mummo ei tienny mitään kun oli kuulolaite pöydällä:D
 
  • Tykkää
Reactions: MarieHos

Yhteistyössä