Ä
äiti...
Vieras
Siis aloitin työ harjottelun työmarkkinatuella päiväkodissa. Siellä ryhmässä missä olen,on erittäin ärsyttävä vanha akka ryhmän vastaavana. siis sellainen ettei kukaan uskalla sanoa sille juurikaan mitään vastaan. No minä sitten tänään sain mieheltä viestin ja luin sen ruokatunnilla. mies oli joutunu lähteen sairaalaan ja lapsille piti saada hoitaja ja mummu olikin mennyt sinne mutta mummun piti lähteä yhdeltä pois. Minä sitten sanoin että mun on pakko lähteä,lapsilla ei ole hoitajaa kotona. akka vaan tokas mulle että et lähde. et voi töistä noin vaan lähteä. sanoin vaan että kyllä voin ja lähin. nyt hävettää ja mietin et kehtaanko mennä enään ollenkaan tonne:/... siis pakko oli vaan lähtiä. 1v ja 3v ja 5v ois muuten joutunu päineen kotona oleen ja mummulla alko työt itellä puolikolmelta. siis OIKEAT TYTÖ. ite en tuota mun työmarkkinatuki jaksoa edes sillain ajattele ns,oikeana työnä siis tottakai muuten mutta palkallisesti en. ja miehen oli pakko mennä sairaalaan hyvöstelemään oma mummunsa
kun olivat soittaneet että ei elä enään kauaa
tosi lapsellista käytöstä multa,mut en voinu muutako lähteä sieltä työpaikalta pois:/