N
nurkkakunta
Vieras
Eutanasia "armomurha" "armokuolema"
Tutkittuani asiaa olen samaa mieltä tekstin kanssa. Eutanasia on väärin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eutanasia "armomurha" "armokuolema"
En hyväksy tappamista.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25859386:En lukenut koko tekstiä, koska en ole kristitty enkä siis perusta uskoani enkä näkemyksiäni asioista Raamattuun. Minusta on mielenkiintoista, että rakastamme lemmikkieläimiämme enemmän kuin läheisiämme, koska armahdamme lemmikkimme mutta emme läheisiämme. Kärsimys ei mielestäni ole itseisarvo eikä tarpeettomalla kärsimyksellä saavuteta mitään tässä elämässä eikä tuonpuoleisessakaan. Eutanasian kieltäminen on passiivista kiduttamista. Vaikka suhtaudunkin eutanasiaan pääasiassa myönteisesti, mielestäni lääkäreillä pitäisi olla oikeus kieltäytyä eutanasiasta, jos se sotii heidän elämänkatsomustaan vastaan. Tällaisissa tapauksissa potilaalla pitäisi olla oikeus vaihtaa lääkäriä ja tarvittaessa lääkärin saapua toisestakin sairaalasta, jos potilasta hoitavassa sairaalassa sellaista ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25879489:Mikähän joukkokäännyttäjä ajatuksiinvaikuttaja tämä on?
Tämä aloitus on jokaikisellä netin keskustelupalstalla- parhailla kahteen kertaan.