colin
Eräs asia. D-vitamiinipillerit aiheuttavat itselleni Colitis Ulcerosa taudin pahanemista, maksa-arvojen nousua ja lisäävät verenvuotoa. Vältän nyt myös suomalaisia maitotuotteita tämän takia.
Kiitos kun kerroit! Et varmaankaan ole ainoa niistä....Eräs asia. D-vitamiinipillerit aiheuttavat itselleni Colitis Ulcerosa taudin pahanemista, maksa-arvojen nousua ja lisäävät verenvuotoa. Vältän nyt myös suomalaisia maitotuotteita tämän takia.
Siis mitä tippoja??????? En käytä itse minkäänlaisia D-vitamiineja (kalaa kyllä syön) enkä tiedä, miksi niitä ottaisin, jos vointi on hyvä ilman niitä. Vaaleaihoisena mun elimistö osaa hyödyntää sen vähäisen valon, mitä pilvistä siroaa. Ihohan sen D-vitamiinin valmistaa ja siihen se tarvitsee kolesterolia. Lisää siis luomuvoita lapsen ruokaan tai sitä luomukermaviiliä, jotta saisit sopivaa rasvaa. Juustoportilla on myös luomuvoita ja luomuleipäjuustoa:D-vitamiinia on kyllä tullut pojalle annettua jo jonkin aikaa tippana, kun sitä pitäisi nykyään kaikkien ottaa. En tiedä pitäisikö senkin antaminen sitten lopettaa hetkeksi ja katsoa helpottaako. Itse en ainakaan pysty tuota nestemäistä D-vitamiinia näköjään enää ottamaan, kun välittömästi kurkussa tuntuu sellainen vähän niinkuin kihelmöinti ja ääni menee käheäksi. Eli joku reaktio ilmeisesti siitä tulee.
tyhmää! sama alottaja ei kai noin monta lasta? Ne pienet mitkä jää mieleen!Tai oon liian pikku tarkka tai et osaa lapsias kasvattaa ja muuten vaan kyselet täällä! onko sinulla pätemisen tarve?Alkuperäinen kirjoittaja Lääkäriin;25663975:Lääkäriin äkkiä, jos verta ulosteessa! Voi olla mitä vain...
ap varmaan tarkoittaa ihan normaaleja D-vitamiini tippoja, joita vauvoillekkin annetaan. Kauppanimiltä esim. jekovit ja devitolJospa se D-vitamiinivalmiste onkin koko vaivan syy???? Mitä se on?
Kyllä nyt aurinko paistaa jo aamulla ja iltapäivälläkin ihan riittävästi, voit jättää sen valmisteen syrjään ainakin puoleksi vuodeksi huoletta!D-vitamiinia oon antanut sen takia, ettei sitä ainakaan suomalaiset talvella saa riittävästi ravinnosta. Onhan tästä nyt keskusteluja käyty vaikka kuinka paljon.
Ei siis ollu mitään oma ketjua, jotain kommentoinkin omia kokemuksia...Saanko kysyä www, että mitä lääkärit sitten ovat olleet mieltä? Siis että mikä se diagnoosi olisi? Ja mistä voisin tuon kyseisen ketjun lukea?
vuoden verran oireita...jatkuva vesiripuli, limainen ripuli, vatsakivut, väsymys, ruokahaluttomuus, laihtuminen...aluksi oireet oli jatkuvia, nyt puoli vuotta menty jaksoissa; muutama viikko parempaa aikaa ja sit taas paluu huonoon.Vielä kysyisin sulta www, että minkälaisia sun lapsen oireet on olleet ja kuinka kauan aikaa niitä on ollut?
Maksaahan ei kannata syödä, kun ei sitä luomuna saa tai jos saakin, voi siitä saada yliannoksen folaattia:Terveyskeskuslääkäri on kyllä mokannut, kun ei esim crohn ei ole aiemminkaan näkynyt missään verikokeessa... Miksi sitä epäilivät, kun monta muutakin syytä voi olla. Otettiinko edes allergiatestejä?
the GASTROLAB Home Page in Finnish