K
kuppa
Vieras
En mä sitä häntänä pitäs myöskään ja kettu se aikavarmasti on ollu. Jääny varmaan auton alle ja sit on tullu haaska porukka paikalle ja repiny. Ketulla on aika laaja väriskaala.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25853453:No mun silmiin se näyttää myös joltain muulta kuin hännältä.
Käyttötarkoitusta en moiselle keksinyt kyllä yhtäkkiä
Jokin solkikin siinä vissiin on?
En mä sitä häntänä pitäs myöskään ja kettu se aikavarmasti on ollu. Jääny varmaan auton alle ja sit on tullu haaska porukka paikalle ja repiny. Ketulla on aika laaja väriskaala.
Tuo on jonkun nylkemä, sillä siinä on ompeleet ja muutama klipsukin.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25853479:No kovin oli laiha kaulus..... :O
Siinä hintalapussa taisi lukea kaulus. Siinä on siis kaksi klipsiä, joilla sen saa vaikka takin kaulukseen roikkumaan. En kyllä laittais omaani![]()
Oikeasti. Näyttäs ihan haaskan palaltaKuvittelin et jos koira toi niin se on kohdannu kohtalonsa muuta kautta. Sori mä pidän suuni kiinni lopun iltaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25853479:No kovin oli laiha kaulus..... :O
Onhan (vanhemmat) naiset käyttäneet tuollaisia karvoja kaulassaan. Olisko ihan turkkurilla teetetty? On voinut olla hattukin samaa lajia.
Orava
En tosiaan tiedä, kun en näistä mitään tajua
Kynnet on jälellä, mutta anturat ja kaikki muu on poistettu. Ja sitten tosiaan tikattu sitä kiinni ja lisätty ne klipsit![]()