Koska palsta tietää kaiken, niin kysyn, että mikä tää on? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38

Kuvan saa klikattu suuremmaksi.

Se on tassu juu, mutta minkä elukan tassu?

Mun pienemmällä koiralla on aikalailla samankokoinen kinttu, joten oiskohan tuon tassun entinen omistaja säkäkorkeudeltaan jotain 40-50 cm välistä.

Eikä ole siis tietoa että onko tuo suomalaisen, vai ulkolaisen elukan tassu.

Tarhaketun tassu (sanon mä, värityksen perusteella), voi kuulemma olla riviketunkin, eli ihan tavallisen ketun, sanoi mies kun väitin tarhaketun tassuksi.

Tarhaketut on aika suuria, mutta niillä tapaa olla tuuheampi häntä. Mutta on myös heikkohäntäisiä niissäkin.
Tavallisella ketulla voi myös olla noin tumma tassu.

Hypistelemättä en tiedä, onko tuo roikotin häntä vai lipare nahkaa. Jos se on häntä, on kettu ollut huonohäntäinen.....

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25853424:
Tarhaketun tassu (sanon mä, värityksen perusteella), voi kuulemma olla riviketunkin, eli ihan tavallisen ketun, sanoi mies kun väitin tarhaketun tassuksi.

Tarhaketut on aika suuria, mutta niillä tapaa olla tuuheampi häntä. Mutta on myös heikkohäntäisiä niissäkin.
Tavallisella ketulla voi myös olla noin tumma tassu.

Hypistelemättä en tiedä, onko tuo roikotin häntä vai lipare nahkaa. Jos se on häntä, on kettu ollut huonohäntäinen.....

Vaikka sen tassun suhteen olin väärässä, niin sitä mieltä olen edelleen, ettei tuo loppuosa ole häntää.

Ehkä :D

Yhteistyössä