mulla on niin tajuttoman yksinäinen olo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aina ja ikuisesti!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aina ja ikuisesti!

Vieras
Koko päivän ollu yksin,ei mulla olen kun kasi kaveria joista toisen kanssa ei juuri tekemisissä enää olla,meijän kaveruus muuttu kun mulle tuli ero. Olen arkipäivät töissä ja kun tulen kotiin olen illat yksin ja viikonloppusin yleensä yksin.Tänää kysyin toista kaveria jos oltas tehty jotain mutta sillä oli muuta.Eli lähdin sitten yksin liikenteeseen taas kerran. Ei mulla ole lapsia eikä miestäkään enää joten olen ihan yksin.Nytkin ihan kauhea möykky sisällä ja itkettää! Tälläsisnä hetkinä tulee sitä petturi exääkin ikävä,se oli mun elämäni rakkaus muttei arvostanut sitä sitten loppupeleissä yhtään.

Ootko ajatellu jotain harrastusta josta voisi saada tuttuja? Tai jotain iltaopiskelua tai kurssia jossa tapaisi muita?Entä kaverisi tutut, voisiko heihin tutustua paremmin? Ymmärrän tuon yksinäisyyden täysin. Itselläni on vain yksi ystävä ja joitakin hyvän päivän tuttuja, mutta he kaikki asuvat kaukana. Mutta onneksi on edes se yksi ystävä!

[QUOTE="vieras";25845205]Ootko ajatellu jotain harrastusta josta voisi saada tuttuja? Tai jotain iltaopiskelua tai kurssia jossa tapaisi muita?Entä kaverisi tutut, voisiko heihin tutustua paremmin? Ymmärrän tuon yksinäisyyden täysin. Itselläni on vain yksi ystävä ja joitakin hyvän päivän tuttuja, mutta he kaikki asuvat kaukana. Mutta onneksi on edes se yksi ystävä![/QUOTE]

Eipä ole sellasta harrastusta mitä keksis,mihinkään salille tai tanssi/jumppa kursseille mua ei saa.Töiden jälkeen en todellakaan jaksa enää mitään opiskelua. Kavereilla ei juuri niitä tuttuja ole yhtäään sen kummemmin kun mullakaan,on niillä tietysti miesten kautta jotain miesten tuttuja ja kavereita mutta en usko et mua otettais piireihin mukaan.Onhan mulla noita tuttuja mutta ne on vaan niitä hyvän päivän tuttuja.Pari miespuolista tuttua olen saanut yhen yön jutuista mutta ei niistäkään juuri kavereiksi ole.Toiseen olen ihastunukin hiukan joten siksi en sen kanssa oikein taida voida ruveta pyörimään vaikka sillä on kuulemma PALJON kavereita ja tuttuja.
Niinpä,onneksi on edes yksi ystävä! (sekin on suunnitellut muuttavansa pois paikkakunnalta et sit ei oo ketään).

En saanut ees ruokailu seuraa,en mä yksinkään halua mennä kun siellä on aina ihmiset joko pareittain tai porukassa syömässä ni en hala istu sitten yksin. Kauhee olo oikeesti.

Ethän sä aapee yksin ole, kun me kaikki ollaan täällä :)

Onneksi on ees tää palsta...mutta eihän se sama ole.Täällähän mä aina roikun kun yksin kotona. Jos mulla ei olis tätä konetta ni mä olisin varmaan jo ihan höperöitynyt yksinoloon.Ja kyllä mä tutustuisin mielelläni uusiin ihmisiin mutta mä en vaan osaa tehdä aloitetta ja jos saankin jonku avauksen jonkun kanssa ni ei se jatku,oli sitten mies tai nainen kyseessä.