Paljonko "viihdesälää" pitää olla kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Coffee Break
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Coffee Break

Aktiivinen jäsen
04.04.2006
8 006
8
38
Helsinki
Mulla kaatui kuppi pari päivää sitten kun mies tuli kotiin Xboxin kanssa. On se juu puhunut ajan mittaan josko Xboxin tai pleikkarin hommaisi johon mä olen jaksanut aina antaa jokaisen miehen toivevastauksen "ei". Meillä siis konsoleista on jo Wii, noin 20 peliä siihen sekä kaiken maailman oheissälää.

Mitä kaikkea teiltä muilta löytyy? Blu-ray -ja DVD-soittimia? Käsikonsoleita? Tietokoneita, miniläppäreitä, älypuhelimia? Telkkuja, kanavapaketteja? Joitain muita laitteita?

Neljä läppäriä ja pari pöytäkonetta, neljä telkkaria, kolme digiboksia ja soneran koti-tv, xbox, plus-tv:n kanavapaketti, dvd-soitin. Ei juuri muuta, ihan peruskamat.

2 konetta jossa toisessa 2 näyttöä, miniläppäri, pari konetta uolla varastoituna
2 taulutvtä, 2 tallentavaa boxia
kanavapaketti
subbari, vahvistin, ja jotain muuta mitä en tiedä, miehen juttuja :D
wii, en tosin tiedä onko se rikki kun lapset tiputti sen enkä uskalla kokeilla :D
dvdt katsotaan koneella tvstä, ja musiikkia kuuntelen samalta koneelta myös

2 pöytäkonettä, läppäri, 2 älypuhelinta (on nekin viihdelaitteita), xbox360. Vanhan xboxin myin ja myös wii:n. Ei noita kahta viimeistä tarvittu, ihan tarpeeksi jo tietokoneissa ja yhdessä konsolissa.

Telkkari, pleikkari 3, sitten jotkut kotiteatteri vehkeet jotka on kyllä jo vanhat eikä niitä käytetä juuri koskaan.
yksi tietokone löytyy vielä. Aika maltillisesti näköjään vehkeitä meillä.

Mä olen ihan kalkkis tässä suhteessa... tosin tiedän että tilanne muuttuu sitten kun lapset kasvavat.
eli tällä hetkellä on vaan perusdvd soitin, miehen vanha ps2 ja siihen hurjat 2 peliä - autot peli ja joku rallipeli. Molemmat sopivat pojille iältään 3 ja 5 .

Näiden lisäksi 2 telkkaria ja 2 läppäriä.

Wiin haluaisin, mutta mun täytyy odottaa että lapset kasvavat että on "syy" ostaa se... ehkä se on jo ensi jouluna.

Mä olen ihan "syrjäytynyt" näistä hienoista viihdesälistä. Mä en ymmärrä mistään enää mitään. Mulle riittää musiikki jonka kuulen keittiön pienestä radiosta. Mulle riittää peruskanavilta tuleva ohjelma (sitäkään ei ehdi kattoa).

Ja nyt sitten multakin löytyy älypuhelin. Vanha 20 euron peruspuhelin hajos, niin oli pakko investoida.

Viimeksi muokattu:
Miehet on just tommosii :xmas:

Meillon 2Xtelkku, blue ray dvd-soitin, MacBook Pro, iPad, iPod, 2X iPhone, PS2, Wii, Maikkarin joku kanavapaketti.. ainiin ja Nintendo DS. Hyvin pärjätään, mutta silti mies aina aika ajoin haaveilee kaikista uusista vemputtimista :saint:

Viimeksi muokattu:
3 tietokonetta, telkkari, 2 digiboksia joista toinen on sekä tallentava että blu-raysoitin, vahvistin, subbari, 4 kajaria, 2 eri katselukorttia, makkarissa ministereot, tirpan huoneessa cd-soitin, 2 älypuhelinta ja 1 perusnokialainen. Mitähän muuta?

Uutta tykkiä ei olla vielä ainakaan hankittu vanhan tilalle kun oli suht pienellä käytöllä.

Wiin hankkimisesta on ollu puhe mut toistaseks on jääny.

Meillä on olkkarissa xbox, pleikka 3 (dvd/bluray-soittimena), vahvistin ja kotiteatterikaiuttimet, lastenhuoneessa dvd-telkkari ja stereot.

2, läppäriä, puhelimet (4kpl) ihan puhumista varten.

Ei tod. tarvita enempää =)

Viimeksi muokattu:
Meiltä löytyy tv,kotiteatteri,karaoke,dvd-laite,radiosoitin jossa cd ja kasetisoitin..
Lapsilla on sitten ps2 ja ps3 sekä niihin tv.
Tietokene ja jokaisella omat puhelimet.

Ei kiitos muuta meille.

meillä on yks televisio (toista ei tule), dvd soitin, digiboxi, wii ja kaks kanettavaa tietokonetta. Toinen on koulun kone ja oma kone on ollut lähes käyttämättömänä kohta puoli vuotta. Meillä viihde-elektroniikan vähyys voi olla selitettävissä sillä, ettei meidän taloudessa ole miestä

-pleikkari 3
-plasma tv 50"
-lcd tv 37"
-hd boxi ja tavallinen tallentava digiboxi
-pöytäkone pelikäyttöön + 2 kannettavaa
-24M netti
-Viasat-kulta paketti
-sitten on miehen harrastus: hifi-laitteet(aurelian ja cambridge audio kajarit sekä harman kardonin vahvari jne.härpäkkeet)
-puhelimet: samsung galaxy s ja htc desire- pelaamista ja netissä surffailua varten lähinnä...
-lisäksi on miehen 3 sähkökitaraa+ 1 akustinen, vahvari+ muut vehkeet ja kaikenmaailman äänitysvehkeet...

...mahtoikohan jotain jäädä puuttumaan...hmm...

Tv, VHS-soitin, Pleikkari3, läppäri.

Erotessa exälle jäi isompi tv, lasten karaoketv, dvd-soitin, X-box, pöytäkone (+toinenkin pöytäkone, joka oli epäkunnossa). Sinne jäi joku kanavapaketti, mutta en aio tänne sellaista hankkia, ei tarvita...

Asun siis kolmen lapsen kanssa ja meillä 3 kännykkää (nuorin saa jossain vaiheessa oman kännykän).

No meillä ps 2 ja ps 3, 2 telkkaria, läppäri, digiboxi, kanavapaketti, 2 dvd, 2 käytössä olevaa kännykkää.
Musiikkia varten on laitteet keittiössä ja makkarissa kannettava.
Niin ja sellainen monitoimilaite, mis on kopiokone, skanneri ja tulostin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä