Hajuvedet ja perhekerhot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köh köh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

köh köh

Vieras
Olipas mielenkiintoista käydä perhekerhossa kun siellä käy eräs perhepäivähoitajakin hoitolastensa kera, ei siinä mutta oli tainnut tuolla hoitajalla lorahtaa nyt hiukan liikaa sitä hajuvettä päälle.
Oikeasti, minulla ei ole mitään hajusteyliherkkyyttä mutta nyt täytyi kyllä kiertää kyseinen hoitaja kaukaata ja kaikkialla jossa hän oli käynyt (ottamassa teetä) ja menit itse hetkenpäästä siihen niin siinä oli jo valtava kärypilvi.

Jännä että ei tajua jättää hajusteita laittamatta kun perhekerhoon tulee jossa osa jopa vauvoja.
Ja muutenkin hoitaa ammatikseen pieniä lapsia niin ihmettelen onko laittanut tuoksua sitten vasta kun kaikki lapset on jo hoidossa, kamala kärypilvi :x

Itsekin juuri parantunut flunssasta joten voi olla että keuhkoni otti herkemmin tuon tuoksun, en voinut yskimättä ohittaa kyseistä naista.

Tämä on usein ennekin tuoksunut- lue haissut hajuvedelle ja kaikki koettaa hiukan vältellä.
Kun ei kehtaa toiselle mennä sanomaan että älä laita niitä tuoksujasi kun tulet kerhoon.
 
Juu se on aika hankala aihe.. ihmiset haluavat tuoksua hyvälle ja usein ei huomata , kuinka voimakkaita hajut ovat. .. itse oireilen hajusteista ja viimeksi uimassa ( altaan puolella) otti henkeen todella paljon. täti oli kyllä suihkussa käynyt ja hiukset pessyt , mutta haju oli siltikin todella voimakas ja sain oireita ja piti vältellä jonkin aikaa kunnes haju laantui..
 
Miksei kehtaa mennä sanomaan? Että mielummin kärsii ja jauhaa toisen selän takana, kun menee reilusti jutulle? Ei se varmaan helppoa ole, mutta mitä jos oikeasti yrittäisi, sillai ihan nätisti. Enkä tarkota tätä pahalla, vaan ihan oikeasti mietittäväksi.
 
Uimahallissa myös törmää näihin usein ,valitettavasti.
Mutta olen myös huomannut usein että tietty ihmisryhmä tarkoituksella vain huuhtelee itsensä ja tulee sinne altaalle,ei voi pessä itseään saippualla kun lähtee hyvä tuoksu pois.
Sitten kun poistutaan altaalta mennään pikaisesti saunaan ja suihkuun ja hyvä jos kainalot saippualla voi pestä ettei hyvä haju lähde poia, ja pukuhuoneessa kaivetaan se hajustepullo heti ensimmäisenä esiin ettei vaan nyt lähtenyt tuoksut pois.

Mutta tuolla perhekerhossa oikeasti porukka välttelee tätä ihmistä,ja kerta kerran jälkeen hänellä on aina vaan enemmän tuoksua päällä :(
 
Miksei kehtaa mennä sanomaan? Että mielummin kärsii ja jauhaa toisen selän takana, kun menee reilusti jutulle? Ei se varmaan helppoa ole, mutta mitä jos oikeasti yrittäisi, sillai ihan nätisti. Enkä tarkota tätä pahalla, vaan ihan oikeasti mietittäväksi.

Kerran kaksi äitiä vihjaili (siis jutteli muka toisilleen)
kuinka olisi mukavaa jos kaikki ymmärtäisi että laittelisi ne hajusteet sitten päälleen kun on kerho loppunut,
kyseinen nainen suuttui (ikää +50v.)
Eli luulen kyllä ettei me olla ainoat ketkä siitä kärsitään siellä kerhossa :x
 
[QUOTE="vieras";25836789]Jos on niin tuoksuherkkä, ei kannata mennä toisten ihmisten lähelle ollenkaan.[/QUOTE]

Tietääkseni en ole kovin tuoksuherkkä ;)
Monesti on kaverit laittaneet jotain omasta mieestään voimakastakin tuoksua yhden suihkauksen ja sanoneet jopa itse kuinka heistä nyt tuntuu kun vahingossa kaupassa kokeili jotakin että tuoksuu varmaan kilometrien päähän.

Kyse taitaa enemmän olla siitä että kaikki ei tajua että tuoksua ei tarvitse laittaa kuin se yksi suihkaus ja se riittää ja silloin se yleensä tuoksuukin juuri sopivasti,ei siis millekään hyttysmyrkylle.
Mutta onhan näitä,kenen pitää saada laittaa molempien korvien taakse voimakasta tuoksua sitten vielä käteen ja molemmat polvitaipeet eli pahimmillaan jopa 6 kunnon suihkautusta eri kohtiin ja sitten ihmettelee kun ihmiset haukkoo ympärillä henkeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja köh köh;25836827:
Tietääkseni en ole kovin tuoksuherkkä ;)
Monesti on kaverit laittaneet jotain omasta mieestään voimakastakin tuoksua yhden suihkauksen ja sanoneet jopa itse kuinka heistä nyt tuntuu kun vahingossa kaupassa kokeili jotakin että tuoksuu varmaan kilometrien päähän.

Kyse taitaa enemmän olla siitä että kaikki ei tajua että tuoksua ei tarvitse laittaa kuin se yksi suihkaus ja se riittää ja silloin se yleensä tuoksuukin juuri sopivasti,ei siis millekään hyttysmyrkylle.
Mutta onhan näitä,kenen pitää saada laittaa molempien korvien taakse voimakasta tuoksua sitten vielä käteen ja molemmat polvitaipeet eli pahimmillaan jopa 6 kunnon suihkautusta eri kohtiin ja sitten ihmettelee kun ihmiset haukkoo ympärillä henkeä.

Sinun mielestä riittää, jonkun toisen mielestä ehkä ei.
 
Vihjailu on eri asia kun suoraan sanominen. Enkä nyt oikeasti tarkota mitään kaikki yhdes koos barrikaadille huutelemaan- tyyppistä sanomista vaan vaikka että menisi sivummalle juttelemaan niitä näitä ja siinä toisi esiin asian. Jos siinä kehtaa suuttua päin näköä, niin selvä sitten, voivoi ja lämmin leipä. Suomalaisia aina kehutaan rehellisyydestä, mutta miten jos harjoteltaisiin sitä ihan toiselle suoraan jutteltuna. Oon niin tosi kyllästynyt selän takana puhumiseen.
 
Minä jos laitan tuoksua haluan että muutkin sen haistaa ja siksi laitan kaikkiin apeen kirjoittamiin paikkohin ja vielä yksi ylimääräinen suihkaus alapäähän etenkin jos gynelle olen menossa
 

Yhteistyössä