K
köh köh
Vieras
Olipas mielenkiintoista käydä perhekerhossa kun siellä käy eräs perhepäivähoitajakin hoitolastensa kera, ei siinä mutta oli tainnut tuolla hoitajalla lorahtaa nyt hiukan liikaa sitä hajuvettä päälle.
Oikeasti, minulla ei ole mitään hajusteyliherkkyyttä mutta nyt täytyi kyllä kiertää kyseinen hoitaja kaukaata ja kaikkialla jossa hän oli käynyt (ottamassa teetä) ja menit itse hetkenpäästä siihen niin siinä oli jo valtava kärypilvi.
Jännä että ei tajua jättää hajusteita laittamatta kun perhekerhoon tulee jossa osa jopa vauvoja.
Ja muutenkin hoitaa ammatikseen pieniä lapsia niin ihmettelen onko laittanut tuoksua sitten vasta kun kaikki lapset on jo hoidossa, kamala kärypilvi :x
Itsekin juuri parantunut flunssasta joten voi olla että keuhkoni otti herkemmin tuon tuoksun, en voinut yskimättä ohittaa kyseistä naista.
Tämä on usein ennekin tuoksunut- lue haissut hajuvedelle ja kaikki koettaa hiukan vältellä.
Kun ei kehtaa toiselle mennä sanomaan että älä laita niitä tuoksujasi kun tulet kerhoon.
Oikeasti, minulla ei ole mitään hajusteyliherkkyyttä mutta nyt täytyi kyllä kiertää kyseinen hoitaja kaukaata ja kaikkialla jossa hän oli käynyt (ottamassa teetä) ja menit itse hetkenpäästä siihen niin siinä oli jo valtava kärypilvi.
Jännä että ei tajua jättää hajusteita laittamatta kun perhekerhoon tulee jossa osa jopa vauvoja.
Ja muutenkin hoitaa ammatikseen pieniä lapsia niin ihmettelen onko laittanut tuoksua sitten vasta kun kaikki lapset on jo hoidossa, kamala kärypilvi :x
Itsekin juuri parantunut flunssasta joten voi olla että keuhkoni otti herkemmin tuon tuoksun, en voinut yskimättä ohittaa kyseistä naista.
Tämä on usein ennekin tuoksunut- lue haissut hajuvedelle ja kaikki koettaa hiukan vältellä.
Kun ei kehtaa toiselle mennä sanomaan että älä laita niitä tuoksujasi kun tulet kerhoon.