Onko jostain luokkakaveristasi tullut julkkis?

• Viestiketjun aloittaja "Anniina"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Vois tietty julkiikeksen kanssa olla mutta sen takia että tiedän minkälainen olet!
Hei näin apulannan pienellä paikkakunnalla tehosekottimen lämppärinä! Tiedän kiteeltä night wishin ja tikkalan miehet kotiteollisuuden!

"jaahas"
[QUOTE="vieras";25825313]Vois tietty julkiikeksen kanssa olla mutta sen takia että tiedän minkälainen olet!
Hei näin apulannan pienellä paikkakunnalla tehosekottimen lämppärinä! Tiedän kiteeltä night wishin ja tikkalan miehet kotiteollisuuden![/QUOTE]

Tikkala on Tohmajärvellä.

Ei tuu ketään mieleen omalta eikä rinnakkaisluokiltakaan.
Yksi menestynyt yritysjohtaja on, mutta se ei oo sillain varsinainen julkkis...

Miehen rinnakkaisluokalla oli yks näyttelijä.

Ai niin...onhan yks supersuositun bändin jäsen ollut mun luokalla muutaman vuoden ja sit rinnakkaisella koko peruskoulun. Kuinka mä nyt sen unohdin :D

Viimeksi muokattu:
On. Varsin kuuluisa näyttelijä, jota tälläkin palstalla on useaan otteeseen hehkutettu. Rinnakkaisluokkalainen on julkisuudessa päivittäin politiikan saralla.
Oman alansa "julkkiksia" tms. on paljonkin, muttei julkkiksia siinä mielessä kuin tässä ketjussa tarkoitetaan.
Olen ollut useammassa koulussa useammalla paikkakunnalla...

"vieras"
[QUOTE="jaahas";25825363]Tikkala on Tohmajärvellä.[/QUOTE]

miten se silleen meni ohi vaikka asun siellä! Oisko potoskavaara varmaan lähellä kiteetä ja tohmista! Night wisin miekkonen on lähtösin potoskavaarasta! ei koulu kavereita!

"Mä"
No ehdin jo ajatella, että meidän kunta on melkoinen luuserikylä, kun en edes yhtään julkkista omilta kouluajoilta tiedä kenestäkään tulleen. Mutta onhan meidän koulusta yksi maajussi kuitenkin..

"jaa-a"
pari ammattilaisjalkapalloilijaa, yksi ammattilaisastrologi ja sitten seuraavaksi eniten julkkis taidan olla minä itse, tai riippuu kuka mitäkin alaa seuraa, en ole viihde- enkä politiikkajulkkis...

"jaahas"
[QUOTE="vieras";25825601]miten se silleen meni ohi vaikka asun siellä! Oisko potoskavaara varmaan lähellä kiteetä ja tohmista! Night wisin miekkonen on lähtösin potoskavaarasta! ei koulu kavereita![/QUOTE]

Kiteen Potoskavaarassa on Tuomaksen lapsuuskoti. Eihän se siellä enää asu.

vieras no ei varmaan
[QUOTE="jaahas";25825891]Kiteen Potoskavaarassa on Tuomaksen lapsuuskoti. Eihän se siellä enää asu.[/QUOTE]

Se koulunopettaja nimi oli timo rautiainen ja trio niskalaukaus! Koulukoti (koivikko) mikkelissä!matikkaa opetti!

....
Mm. Mikael Konttinen on samalta kylältä kuin minä kotoisin. Onhan noita muitakin "julkkiksia" sieltä ponnahtanut, vaikka tuppukylä onkin. Mikael ei siis ollut mun luokalla, ei olla saman ikäisiä, mutta tosiaan niin pikkunen kylä kyseessä, että pakko hehkuttaa kun sieltäkin muutama julkkis tullut. :D

Yhteistyössä