Miks te niitä sitten kutsutte?Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä täälläkin;25821321:Tykätään kovasti 6 v:n kanssa. TOsin meillä ei niitä kutsuta verilätyiksi. Ei niistä silloin tykkäisi äitikään.
Sama...en oo syönyt sitten ala-asteen, muistaakseni. Enkä syö :attn:Ei todellakaan, lapset on 2v, 5v, 10v, 11v ja 14v eikä yksikään ole edes ikinä maistanut, saattaa olla etteivät tiedä että sellaisia kammotuksia on olemassakaan
Itsekään en oo syönyt ainakaan 20 vuoteen ja vahvasti epäilen etten enää ikinä syökään, yäk :x
MansikkaräiskäleiksiMiks te niitä sitten kutsutte?
Eikö nykyään koulussa ole verilettuja? "Lähtee tarkastamaan koulun ruokalistan"...Ei todellakaan, lapset on 2v, 5v, 10v, 11v ja 14v eikä yksikään ole edes ikinä maistanut, saattaa olla etteivät tiedä että sellaisia kammotuksia on olemassakaan
Itsekään en oo syönyt ainakaan 20 vuoteen ja vahvasti epäilen etten enää ikinä syökään, yäk :x
On se vaan ihanaa kun omat ruokaaine inhokki asenne tartutetaan heti alkumetreillä lapsiinkinEi todellakaan, lapset on 2v, 5v, 10v, 11v ja 14v eikä yksikään ole edes ikinä maistanut, saattaa olla etteivät tiedä että sellaisia kammotuksia on olemassakaan
Alkuperäinen kirjoittaja eikö;25821421:Eikö nykyään koulussa ole verilettuja? "Lähtee tarkastamaan koulun ruokalistan"...
Meillä kyllä syödään kotonakin ja tykkäävät.
Täällä päin on verimakkaroita.Tuskin on, toivottavasti ei. Hyi hitto sitä hajuakin koulussa verilettupäivänä.
Kuule ihan niin paljon saisivat syödä verilettuja kun navat vetää mutta ei kotona (mä oksennan jo pelkästä hajusta). Mä itse inhoan mm. nakkeja, makkaraa, meetvurstia, banaania ja juotavia jogurtteja enemmän kuin verilettuja mutta kyllä mä silti lapsille niitä ostan kun ne tykkää.On se vaan ihanaa kun omat ruokaaine inhokki asenne tartutetaan heti alkumetreillä lapsiinkin
Samaan porukkaan menee nämä aikuiset joilla hammaslääkärikammo ja se tehdään lapsillekin selväksi että sitä kuuluu pelätä.
Ihan vaan siks kun en tykkää veriletuista enkä tarjoile niitä lapsilleni? Wuhuu.vittu että se on säälittävä snobi.
Vampiletuiksi.Miks te niitä sitten kutsutte?
menkkaletuiksi ja verimakkaraa kututaan paskapökäleeksi kun on sen näköinen ja mämmi on löysää kakkaaMiks te niitä sitten kutsutte?