Syövätkö 5-8 vuotiaat lapsenne VERILETTUJA?

• Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti
Ei todellakaan, lapset on 2v, 5v, 10v, 11v ja 14v eikä yksikään ole edes ikinä maistanut, saattaa olla etteivät tiedä että sellaisia kammotuksia on olemassakaan :D
Itsekään en oo syönyt ainakaan 20 vuoteen ja vahvasti epäilen etten enää ikinä syökään, yäk :x

Ei todellakaan, lapset on 2v, 5v, 10v, 11v ja 14v eikä yksikään ole edes ikinä maistanut, saattaa olla etteivät tiedä että sellaisia kammotuksia on olemassakaan :D
Itsekään en oo syönyt ainakaan 20 vuoteen ja vahvasti epäilen etten enää ikinä syökään, yäk :x
Sama...en oo syönyt sitten ala-asteen, muistaakseni. Enkä syö :attn:

Ala-asteella oli pakko syödä. Onneksi omien lasten ei tarvitse.

eikö
Eikö nykyään koulussa ole verilettuja? "Lähtee tarkastamaan koulun ruokalistan"...

Meillä kyllä syödään kotonakin ja tykkäävät.

ihqua
On se vaan ihanaa kun omat ruokaaine inhokki asenne tartutetaan heti alkumetreillä lapsiinkin :(
Samaan porukkaan menee nämä aikuiset joilla hammaslääkärikammo ja se tehdään lapsillekin selväksi että sitä kuuluu pelätä.

kökköliini
[QUOTE="vieras";25821463]Täällä päin on verimakkaroita.[/QUOTE]

ne ihania kun paistaa voissa pannulla, puolukkahilloa kylkeen... nam. tai ryynimakkaroita... pitääpä hakea kaupasta illaksi herkkualapsille.

"moja"
Eivät syö, kun ei niitä meidän perheessä tarjoilla. Ei meillä syödä muitakaan veriruokia eikä oikeastaan sisäelimiäkään.
Itse lapsena tykkäsin verilätyistä, mieheni ei voinut niitä sietäkään.

On se vaan ihanaa kun omat ruokaaine inhokki asenne tartutetaan heti alkumetreillä lapsiinkin :(
Samaan porukkaan menee nämä aikuiset joilla hammaslääkärikammo ja se tehdään lapsillekin selväksi että sitä kuuluu pelätä.
Kuule ihan niin paljon saisivat syödä verilettuja kun navat vetää mutta ei kotona (mä oksennan jo pelkästä hajusta). Mä itse inhoan mm. nakkeja, makkaraa, meetvurstia, banaania ja juotavia jogurtteja enemmän kuin verilettuja mutta kyllä mä silti lapsille niitä ostan kun ne tykkää.

"AnnaM"
Miksi eivät söisi. Lapset 4v. ja 6v. syövät puolukkahillon kanssa. Hyvin uppoaa. Lapsi saattaa oppia inhoamaan jotain ruokaa pelkästään nimen perusteella, tai siksi, että kuulee vanhempiensa inhoavat puheet. Niin ne ennakkoluulot syntyvät.

Yhteistyössä