Tuksu haluaa vauvan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuskin pystyy edes raskautua? Niin paha alkoholisti ja lääkkeiden väärinkäyttäjä on.
Missä se vauva edes nukkuisi?
Siellä koirankakkojen keskellä Betsi jonssoni riepujen seassa vai

Ja entäs jos lapsi saisi enemmän huomiota kuin Tuksu?? Mitä silloin kävisi..
Miten se edes jaksais vauvaa hoitaa jos ei koiriaankaan jaksa pihalla käyttää!

Ette oo sattumoisin seurannut sarjaa "koko kansan johanna"
Jaksoista käy aika hyvin selväksi Johannan todellinen luonne.

Ei vauvaa sille.

[QUOTE="Vieras";25820912]Tuskin pystyy edes raskautua? Niin paha alkoholisti ja lääkkeiden väärinkäyttäjä on.
Siellä koirankakkojen keskellä Betsi jonssoni riepujen seassa vai[/QUOTE]

Ikävä kyllä kaikenmaailman alkkikset ja narkkarit tuntuu olevan kovia sikiämään.

Mä en yleensä ihmisille mitään pahaa toivo, mut täytyy sanoa et toivon ettei onnistu raskautumaan ennen kun on tosissaan saanut päänsä kuntoon.

[QUOTE="Vieras";25820912]Tuskin pystyy edes raskautua? Niin paha alkoholisti ja lääkkeiden väärinkäyttäjä on.
Siellä koirankakkojen keskellä Betsi jonssoni riepujen seassa vai[/QUOTE]

Sehän vois olla alivuokralainen ja maksaa 500 euroa vuokraa saunan pukuhuoneesta. :whistle:

Siskokset sais taas lisää pamia ja sidukkaa.

Eikös niillä oo nyt uusi alivuokralainen talossa? :D
Jonka kanssa Julle jakaa "ison oman" huoneen..

Voi sitä lapsiparkaa joka niiden kanssa asumaan joutuis..

Ihana rakastava kommuuni

Ootko perehtynyt mitä kaikkea pahaa tuksu on tehnyt itse? Mun mielestä sitä on ihan oikeus vähän arvostella.
Tuksu on mm. Puukottanut ex-miestään. Käynyt siskoonsa käsiksi ja väittänyt että joku mies teki sen (sisko oli sen verran kännissä että ei muista itse tapahtuneesta paljoakaan)

Lukemattomia kertoja jättänyt maksamatta taustatanssijoilleen ja jopa omalle siskolleen keikkapalkkioita!
Sanonut järjestäjille että palkan maksu hoidetaan hänen kauttaan ja pimittänyt sitten siskon osuuden..

Siskonsa on alkoholisti ja täysin riippuvainen Tuksusta, sisko on ihan tuksun vallan alla ja yleensä raivon kohteena.

Hyökännyt toistuvasti oman miehensä kimppuun, purrut ja ja raapinut verille, väittänyt sitten "eikun arto löi itseään lasilla päähän!"

Tuksu on valehdellut raskautensa ja keskenmenon, koska häntä hävetti kuvat joissa näkyi lihominen.

Mun mielestä aika moni noista asioista on tuomittavia ..

Yhteistyössä