Mitä mieltä tästä asusta, onko hyvä illanviettoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuuja

Vieras
Eli vähän pohjatietoja eli oon 27v nainen, pituus 168cm ja paino 69kg. Hiukset ihan samanlaiset kuin tuolla mallilla tuossa paitakuvassa, mut tumman mahongin väriset. Illanviettoon pitäis löytää vaatetta ja olla edustava, varsinkin kun sinne tulee eräs mies, joka voisi olla kiinnostava;)

Eli olisko tällainen hyvä yhdistelmä:

Pusero Yläosat Puserot Taillissime

Tuo paita lilan värisenä

Sit tällainen hame:

Hame Alaosat Hameet Sara Kelly

Ja kengät:

Saappaat Kengät Saappaat Classic Woman

Entä hiukset kiinni vai auki? Jos pidän auki, niin ne näyttää tosiaan samalta kuin tuossa ekan kuvan naisella. Jos pidän kiinni, niin laitan yleensä isolla hainhampaalla nutturatyyppisen joko niskaan alas tai sitten ylös ja otsahiukset jää vapaaksi. Pitäiskö jättää silmälasit pois? Toisaalta ne kehystää kasvoja kivasti ja peittää vähän sitä, että en meikkaa niin hirveästi:D Ilman laseja ehkä turhan paljas olo...

Kamalan arkinen yläosa.

25-1853_m.jpg

Hame ja saappaat ovat kivat.

Ja jos on liehuhelmainen, alaspäin levenevä hame niin älä laita mitään tunikatyyppistä paitaa jossa löysä helma. Näytät muuten tasapaksulta ja vähän tantalta. Tuollaisen hameen kanssa slimmi toppi/pusero/paita ja korkeempikorkoiset saappaat.
Mä tykkäisin tuollaisen hameen kanssa toppi/neulebolero yhdistelmästä, ja tosiaan sen topin pitäis olla vartalonmyötäinen. Ja boleron pitäis olla ohut.

Hame oli kyl tosi ihana :) Saappaat kans oli kivat, mutta jotenkin ton hameen leikkaus antoi sellaisen kevyen ja ilmavan vaikutelman, niin sit noi saappaat näyttää vähän arkiselta. Ja tosiaan tuo paita ei kyl mun mielestä ihan natsaa tuon hameen kanssa.

Minusta mikaan noista vaatekappaleista ei sovi yhteen. Jos haluat laittaa tuon hameen, niin siihen tosiaan tarvitsee tykoistuvan, lyhyemman ylaosan ja paljon kevyemmat tai sirommat kengat.

Hame on ihan nätti, mutta ei tosiaan sovi paidan ja saappaiden kanssa. Anteeksi, mutta jotenkin tuo yhdistelmä tuo mieleen huomattavasti vanhemman henkilön, kun alle kolmekymppisen...

[QUOTE="Tanjuska";25819002]Ja jos on liehuhelmainen, alaspäin levenevä hame niin älä laita mitään tunikatyyppistä paitaa jossa löysä helma. Näytät muuten tasapaksulta ja vähän tantalta. Tuollaisen hameen kanssa slimmi toppi/pusero/paita ja korkeempikorkoiset saappaat.
Mä tykkäisin tuollaisen hameen kanssa toppi/neulebolero yhdistelmästä, ja tosiaan sen topin pitäis olla vartalonmyötäinen. Ja boleron pitäis olla ohut.[/QUOTE]

Ahaa, enpä tullut ajatelleeksi. Mut ongelma on vähän sekin, että mielelläni en käytä kovin tiukkoja yläosia, koska vyötäröllä on aika runsaasti läskiä, jää ikävästi pullistelemaan..

Tuo paita on luonnossa mun päällä jonkin verran pienempi eli ei ole ihan niin löysä kuin kuvassa.

älä tilaa noita.. huomaat sit kun pistät päälles, ettei ne sovi yhtään...

ton mallisen paidan kanssa yleensäkin ei kannattais käyttää minkäänlaisia hameita vaan jotain kapeanmallisia housuja..

toi hame on ihan jees, mutta sopii paremmin ehkä tosi sirolle naiselle.. jos siis olet siro niin ok... muuten ottaisin vähän jämäkämpää kangasta olevan....

kengät on liian raskaat tuollaisen hameen kanssa.....

Niin ja saa linkittää vaate-ehdotuksia:) Kriteereinä se, että en osaa käyttää korkokenkiä ja yläosa ei tosiaan saa olla kovin tiukka, koska en ole mikään hirveän hoikka.

Minä olen 25-vuotias ja ensimmäinen ajatus asukokonaisuudesta oli, että se on tätimäinen! Sopisi mielestäni jollekin +40-vuotiaalle. Ja olen samaa mieltä siitä, että alaspäin levenevän hameen kanssa ei voi laittaa tuollaista paitaa, vaan pitää olla tyköistuva. Tai jos haluaa laittaa tuollaisen paidan niin pitää olla tiukka alaosa, esim pillifarkut. Kengätkin voisivat olla korollisemmat.

Tuo asu on tosiaan mielestäni keski-ikäisen arkiasu, eikä nuoren naisen bileasu. Ja aika epäseksikäs muuten.

Äkkiä kyhätty kokonaisuus:

http://www.ellos.fi/dv/30-Kengat-Saappaat-nilkkurit/jsfn/_/N-fx7Z1z141hoZ1z141xe?Nr=309519

http://www.ellos.fi/dv/30-Alaosat-Farkut/FreshSpirit/_/N-fu9Z1z13zt2Z1z141xe?Nr=260547

http://www.ellos.fi/dv/30-Ylaosat-Puserot/jsfn/_/N-ftmZ1z141hoZ1z141xe?Nr=324004

Ja tuohon voi pistää päälle jonkun esim. mustan boleron tai jakun, jossa on puolipitkät hihat. Ja esim. paksu puinen rannerengas.

Mitäs, jos otat tuon hameen ja yhdistät siihen vartaloa myötäilevän (valkoisen) topin tai pikku t-paidan. Tuon hameen kanssa se suosittee sitten tuollaista pidempää neuletakkia, niin se siihen päälle? Neuletakki peittäis makkaroita ja lämmittäis. :)

Kengät mä miettisin kyllä uudelleen. Nuo ei sovi hameen kanssa.

Älä yhdistä väljää yläosaa tollaseen mekkoon... Laita leggarit tai tiukat kaposet farkut ja nuo saappaat lahkeiden päälle... Siten joku tunika... Mutta ei tuota paitaa... Se näyttää katalogikuvassakin huonosti istuvalta niin millainen on sitten kun saa kotiovelle. Yleensä kuteet kuitenkin istuu kuvissa paremmin kun itsellä livenä.

Hiukset auki, ei silmälaseja.
Tuo paita menee, jos laitat sen kanssa vaikka hyvin istuvat farkut. Saappaat on aika arkiset ja ronskit, kun on noin matalat, olisko mitään sirompaa?

Kauheen vanhentava kokonaisuus. Anteeksi suora kommentti.. Mä olen 31v enkä ikimaailmassa pistäis tollasia. Jotku tiukat siistit farkut, saappaat/nilkkurit korolla, joku hieman juhlavampi toppi/pusero.

Kivoja ehdotuksia, mutta oisko paha korvata ne kapeat farkut leveälahkeisemmilla, koska mulla on aika isot reidet ja pohkeet. Pillit ei näytä hyvältä mun säärissä ja yksiäkään pillejä en ole saanut vedetty jalkaan asti...

no siis muuten ihan kiva kokonaisuus, mutta mulle on aina opetettu nyrkkisääntönä, kuinka joko yläosan tai alaosan on oltava "kireämpi" jos yhdistää löysän ylä- ja alaosan niin tulee helposti näyttämään isommalta kuin oikeasti onkaan. :)

Yhteistyössä