Mitä "turhuuksia" teiltä löytyy kaapista?

  • Viestiketjun aloittaja "hää"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sanna";25816038]Sama meillä. Oli niin työläs käyttää, että samalla vaivalla jo kuorii ne perunat.[/QUOTE]

Mä voisin muuten käyttää, mutta siitä lähtee niin helvetillinen meteli, että kuuluu varmasti naapuriin asti :D
 
"nipo"
[QUOTE="hää";25816098]Mites meillä se pillin pesu kun ei oo astianpesukoneessa sitä koria? On vaan erillinen taso ruokailuvälineille. Puhdistuiskohan vaakatasossa... :eek:

Tuo rätti-inho on vaan ja pysyy. En pysty koskemaan märkään keittiöpyyhkeeseen, voisin verrata sitä vaikka hämähäkkikammooni. En tosin kilju kauhusta keittiöpyyhkeen kohdatessani mutta inhotus on yhtä paha...[/QUOTE]

Testaamalla se selviää :)

Jos pillit ovat "normaalikäytössä", eli niillä imetään jotain elintarvikkeita (esim mehua tai maitoa), niin puhdistaminen ei ole ollenkaan vaikeaa. Tuoreeltaan huuhdeltuna voi ihan pelkkä vesihuuhtelukin riittää.
 
"vieras"
[QUOTE="hää";25816098]Mites meillä se pillin pesu kun ei oo astianpesukoneessa sitä koria? On vaan erillinen taso ruokailuvälineille. Puhdistuiskohan vaakatasossa... :eek:

Tuo rätti-inho on vaan ja pysyy. En pysty koskemaan märkään keittiöpyyhkeeseen, voisin verrata sitä vaikka hämähäkkikammooni. En tosin kilju kauhusta keittiöpyyhkeen kohdatessani mutta inhotus on yhtä paha...[/QUOTE]

Meidän lapset inhoaa kans keittiöluutua yli kaiken. Hakevat aina uuden luutun kun pitää pöytä pyyhkiä. Hommaa tarpeeksi niitä luutuja ja oma pyykkikori ja vaikka kerran viikossa sit peset koneellisen niitä (oon pessy halppisluutujakin 90 asteessa)
 
"vieras"
Paljon, jos alkaa miettimään... Esimerkkinä Bodumin fondue-setti. Käyttämätön ja paketissa.
Eva Solo kahvinkeitin. Tuotakaan ei ole käytetty. Tai kannua olen tainnut käyttää kerran vesikannuna :). Kellari on täynnä kaikkea turhaa, en edes tiedä mitä. Kamalan paljon vanhaa tinaa ja messinkiä, vanhoja valokuvakehyksiä, erilaisia kummallisia vanhoja esineitä, vanhoja kirjoja, vanhoja leluja jne. Mutta näitä mä keräilen, joten ei ne kait ihan turhuuksia ole, vai? :)

Perunankuorimakonetta mä käytän paljon uusille perunoille. Siinä se on kätevä ja nopea.
 
Ken guru
Eipä tule mieleen juuri mitään. Ehkä sellainen pähkinän särkijä, joka on oleillut laatikossa käyttämättömänä jo vuosia. Siivoan ja raivaan niin usein. Tai no, pari vanhaa tietokoneen näyttöä löytyy.

Talouspaperia meillä kyllä käytetään, muttei se ole turhake.
 

Yhteistyössä