Gallup: ja mitäs kaikkea teillä on tänään syöty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
mie & muksu vedettiin ennen muskaria mannapuuroa, mie mehukeitolla ja tyttö perinteisellä voisilmällä, mies puolestaan otti kahvia & ruisleipää.
muskarin jälkeen tyttö sai hiukopalaksi paula mini-vanukkaan & kauraleipää maksamakkaralla, mie puolestani naatiskelin kokkikartanon suklaa/mokka-vanukkaan ja nyt juon batteryä.
kohta päivälliseksi muussia & lihamureketta ( ihan isse tehtyjä kumpainenkin, kuka makuaistiton niitä valmismurekkeita edes syö?! )
kera punajuurten ja raejuuston. iltapalasta en vielä tiedä

Lapset aamupalalla paahtoleipää pelkässä voilla päällystettynä ja maitoa. Lounaalla broilerikiusausta. Itse olen vain litkinyt kolmatta päivää Easy diet keittoja ja ei ole herkkua ei, mutta tahdon nyt saada niisden avulla alkusysäyksen laihdutukseen.

aamupalaks mulle kahvia pojalle maustamatonta jugurttia ja marjasosetta, lounaalla poika söi kanaa ja vihanneksia mä söin vaan vihanneksia, nyt söin välipalaks 2 ruisleipää ja teetä, poika ruisleipää, kirsikkatomaatteja ja banaania+marjoja :D illemmalla teen jauhelihapastaa ja salaattia

Aamulla kaurapuuroa ja vadelmia
lounaalla leipää(juustoa, kinkkua, salaattia, maustekurkkua), turkkilaista jogurttia & hunajaa sekä viinirypäleitä

päivälliseksi porisee chili con carne & riisi- jälkkäriksi hedelmärahkaa(tai sit banaanirahkaa) ja mulle mämmiä!

Aamulla: Kaksi viipaletta ruispuikuloita, keijua, juustoa, keittokinkkua ja kurkkua päällä + 250g maitorahkaa, juomaksi kaksi kuppia kahvia ja lasillinen vettä, monivitamiini ja vihreäteekapseli

Lounaaksi: Tonnikalamakaronilaatikkoa ketsupilla, juomaksi vettä pari lasia ja 1,5 kuppia kahvia, jälkkäriksi jäätelöä (paljon...)

Loppupäivän ruoista ei ole tietoa.

Aamupalaksi söin bulgarian jogurttia persikan ja banaanin palasilla ja myslillä, kuppi kahvia. Poika joi kaksi kuppia kaakaota eikä suostunut syömäänmitään. Miehestä en tiedä kun lähti töihin enne kuin nousin sängystä.

Vlipalaksi söin kaksi palaa leipää kinkulla ja tomaatilla, ja pienen kulhon marjarahkaa, 2 riviä Fatzerin sinistä ja teetä.

Lounaaksi juuri tuorefettucineä katkarapu-pestokastikkeella, vettä. Jälkkäriä tekisi mieli, mutta kun tuli jo nuo suklaat vedettyä...

Mies ja lapsi hoidossa ja töissä, heidän syömisistään en tiedä. Illalla syövät tuota samaa pastaa mitä minä lounaaksi, itselleni riittää leipä ja vaikka viinirypäleet.

Hirveästi!

aamupala: 4-viljan puuroa sokerilla ja voisilmällä

lounas: höttöleipää kurkulla ja lauantai makkaralla, muusia ja kalapuikkoja

välipala: 2 annosta jäätelöä jossa seassa kermaa, kaakaojauhetta ja hilloa

Paistettua pekonia aamupalaksi ja muutama retiisi.Kalaa ja salaattia päivällä ja illalla maustamatonta jogurttia.
Muksut syö kalan lisäksi perunaa,leipää ja mitä nyt sattuvatkin syömään.

Muksut veti aamupalaksi muropatukoita ja maitoa, lounaalla käytiin pienten kanssa Raxin kaukalolla ja otettiin jätskitkin ja välipalaksi karkkia kun on yhden tyypin nimipäivä :laugh:

(Tää tulee varmaan mua vastaan vielä ilkeässä mitä muistat palstalaisista-ketjussa :D)

Tosin mun tekis nyt mieli omenaa, josko jaksaisin kuoria...

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25813208:
mie & muksu vedettiin ennen muskaria mannapuuroa, mie mehukeitolla ja tyttö perinteisellä voisilmällä, mies puolestaan otti kahvia & ruisleipää.
muskarin jälkeen tyttö sai hiukopalaksi paula mini-vanukkaan & kauraleipää maksamakkaralla, mie puolestani naatiskelin kokkikartanon suklaa/mokka-vanukkaan ja nyt juon batteryä.
kohta päivälliseksi muussia & lihamureketta ( ihan isse tehtyjä kumpainenkin, kuka makuaistiton niitä valmismurekkeita edes syö?! )
kera punajuurten ja raejuuston. iltapalasta en vielä tiedä

Ette syö lounasta???

Lapset syövät vielä vähän huonosti oksennustaudin jälkeen.. Söivät puoli lautasellista mysliä aamiaiseksi ja sitten ollaan syöty leipää, kananmunaa ja kurkkua.

Katsotaan miten uppoaa karjalanpaisti kun se on valmista :/

Aamupalaksi söin 3 viipaletta ruisleipää kera oivariinin, kinkun ja juuston, kyytipojaksi kupillinen teetä. Sen lisäksi lusikoin lopun tyvären jogurtista. Pari kuppia kahvia.

Välipalaksi söin ruisleivän viipaleen ja jogurtin. Toiseksi välipalaksi fitnessmuroja pienen kulhollisen. Kohta keitän kahvia.

Lapset hoidossa niin en tiedä mitä siellä syövät. Iltapalaksi kuitennii keitän riisipuuroa.

No aamulla söin 1 kaurapalan, päällä margariiniä, 2 broilerileikkelettä ja 1 juustoviipale 6 %
ja kahvia, vettä.
Lounaalla oli riisi- broilerilaatikkoa, salaattia, kauraleipää.

Jossain vaiheessa maistelen hyytelökakkua, päivällinen on varmaan samaa kuin lounas.

Yhteistyössä